Sériové vozy řady 810 čísel 003 až 099


810003a.jpg
První sériový vůz, 810 003-4, byl v Sečovské Poliance zdokumentován 11. 8. 1991.
Foto: Jan Linhart   800 × 600 pix128 KiB

810004a.jpg
Ve stanici Sečovce odpočíval mezi výkony motorový vůz 810 004-2 dne 11. 8. 1991.
Foto: Jan Linhart   800 × 600 pix126 KiB

810005a.jpg
Motorový vůz 810 005-9 se podrobuje provoznímu ošetření v hale depa ve Vranově nad Topľou 12. 8. 1991.
Foto: Jan Linhart   800 × 600 pix117 KiB

810005b.jpg
V nátěru přibližujícím podobu vozu 810 005-9 stavu po vyrobení byl zmíněný motoráček zastižen v Prešově 20. 4. 2008.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 670 pix208 KiB

810010a.jpg
"Orchestriony" 810 010-9 a 810 035-6 (v prototypovém nátěru) byly ve stanici Budišov nad Budišovkou zaznamenány 6. 7. 2001.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix168 KiB

810010b.jpg
Motorový vůz 810 010-9 přijel nakrátko do Bílovce 15. 6. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix154 KiB

810011a.jpg
Novým lakem "vonící" 810 011-7 stála v depu Havlíčkův Brod odstavena 6. 6. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix94 KiB

810012a.jpg
Sólo vůz 810 012-5 čeká na další práci v ještě neelektrizované stanici Klášterec nad Ohří 11. 4. 2001.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix160 KiB

810015a.jpg
Motorový vůz 810 015-8 stojí mezi výkony u nástupiště stanice Valašské Meziříčí 7. 4. 2001.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix112 KiB

810022a.jpg
Za přihlížení "Rakaně" 183 008-2 objíždí "Orchestrion" 810 022-4 přípojný vůz v Kysaku 17. 6. 2008.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix153 KiB

810023a.jpg
Ve stanici Javorník ve Slezsku odpočíval mezi výkony vůz 810 023-2 dne 1. 2. 2000.
Foto: Tomáš Hanuš   800 × 600 pix207 KiB

810025a.jpg
Neprovozní vůz 810 025-7 čeká v prostoru depa Šumperk na svou přeměnu v "Regionovu" 24. 3. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix147 KiB

810026a.jpg
Stroj 810 026-5 byl jedním z těch, který byl krátce oděn do barevného schématu vycházejícího z nátěru prototypových vozů M152.0.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix112 KiB

810044c.jpg
V lehce pozměněném "přechodném unifiku" byla 810 044-8 zastižena v Lounech 18. 2. 2002.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix142 KiB

810044a.jpg
Osobní "vlak", vedený vozem 810 044-8, zastavil v dopravně Třebívlice na trati Čížkovice - Obrnice 10. 11. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix188 KiB

810044b.jpg
Dnes už stěží opakovatelného křižování osobních vlaků v Libčevsi se motorové vozy 810 044-8 a 810 149-5 účastnily dne 10. 11. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix156 KiB

810045a.jpg
Zánovní "Orchestrion" M152.0045 vyčkává na další práci v prostoru depa Trutnov ve druhé polovině 70. let minulého století.
Foto: Václav Šafář   1024 × 640 pix186 KiB

810050a.jpg
V záři zapadajícího slunce čeká na zpáteční cestu do Kravař vůz 810 050-5 ve stanici Chuchelná 3. 1. 2002.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix152 KiB

810056a.jpg
Okolo areálu Průmyslového muzea Mladějov projíždí 810 056-2 při své cestě z České do Moravské Třebové 7. 7. 2022.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 750 pix481 KiB

810059a.jpg
Do nátěru Pardubického kraje oděný motorový vůz 810 059-6 čeká v Přelouči na čas svého odjezdu do Heřmanova Městce 16. 7. 2022.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 790 pix416 KiB

810060a.jpg
Motorový vůz 810 060-4 byl jedním z prvních své řady, který obdržel křestní jméno. Ve Svitavách byla "Pavlínka" vyfotografována 27. 2. 2008.
Foto: Pavel Dvořák   800 × 600 pix155 KiB

810065a.jpg
Tento snímek zánovního vozu M152.0065 použil výrobní závod na jednom z propagačních listů k řadě M152.0.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix166 KiB

810067a.jpg
U jednoho z nástupišť hlavní stanice v Bratislavě zastavuje motorový vůz 810 067-9 dne 16. 8. 2001.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix112 KiB

810079b.jpg
Vedle dvojice kralupských vozů 810 079-4 a 810 080-2 postává ve stanici Hostivice autobus náhradní dopravy do Středokluk, jehož typ Š-11 je s motorovými vozy M 152.0/810 velmi úzce spjat použitím shodných trakčních agregátů. Snímek je z 20. 2. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix195 KiB

810079a.jpg
Pěkně ozdobený motorový vůz 810 079-4 přijel na (teď už) konečnou v Litvínově 13. 4. 1998.
Foto: Vít Kopecký   1024 × 680 pix232 KiB

810082a.jpg
Dnes na řadu 811 ČD rekonstruovaný vůz 810 082-8 byl ještě v původní podobě vyfotografován v depu Kralupy nad Vltavou - květen 1995.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix143 KiB

810084a.jpg
Pouze krátké období bylo možné na čelech vozidlech tehdejších ČSD vidět současně rudou hvězdu a nové řadové označení. Z tohoto období pochází snímek čerstvě opraveného vozu 810 084-4 v dílnách ŽOS Šumperk - rok 1988.
Foto: Roman Slowiaczek   1024 × 640 pix274 KiB

810085a.jpg
Atmosféra dávno zašlých časů "dýchá" z této fotografie motorového vozu 810 085-1 projíždějícího Letohradem. Dobovou idylu dokresluje osobní automobil typu VAZ 2101, známější spíše jako model LADA. Snímek je z 31. 8. 1990.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix194 KiB



Zobrazeno 28 z celkem 218 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.