| První sériový vůz, 810 003-4, byl v Sečovské Poliance zdokumentován 11. 8. 1991. | Foto: Jan Linhart | 800 × 600 pix | 128 KiB | | |
|
| Ve stanici Sečovce odpočíval mezi výkony motorový vůz 810 004-2 dne 11. 8. 1991. | Foto: Jan Linhart | 800 × 600 pix | 126 KiB | | |
|
| Motorový vůz 810 005-9 se podrobuje provoznímu ošetření v hale depa ve Vranově nad Topľou 12. 8. 1991. | Foto: Jan Linhart | 800 × 600 pix | 117 KiB | | |
|
| V nátěru přibližujícím podobu vozu 810 005-9 stavu po vyrobení byl zmíněný motoráček zastižen v Prešově 20. 4. 2008. | Foto: Pavel Chomjak | 1024 × 670 pix | 208 KiB | | |
|
| "Orchestriony" 810 010-9 a 810 035-6 (v prototypovém nátěru) byly ve stanici Budišov nad Budišovkou zaznamenány 6. 7. 2001. | Foto: Ladislav Fric | 800 × 600 pix | 168 KiB | | |
|
| Motorový vůz 810 010-9 přijel nakrátko do Bílovce 15. 6. 2006. | Foto: Rosťa Kolmačka | 800 × 600 pix | 154 KiB | | |
|
| Novým lakem "vonící" 810 011-7 stála v depu Havlíčkův Brod odstavena 6. 6. 2001. | Foto: Rosťa Kolmačka | 800 × 600 pix | 94 KiB | | |
|
| Sólo vůz 810 012-5 čeká na další práci v ještě neelektrizované stanici Klášterec nad Ohří 11. 4. 2001. | Foto: Ladislav Fric | 800 × 600 pix | 160 KiB | | |
|
| Motorový vůz 810 015-8 stojí mezi výkony u nástupiště stanice Valašské Meziříčí 7. 4. 2001. | Foto: Karel Martinák | 800 × 600 pix | 112 KiB | | |
|
| Za přihlížení "Rakaně" 183 008-2 objíždí "Orchestrion" 810 022-4 přípojný vůz v Kysaku 17. 6. 2008. | Foto: Pavel Chomjak | 800 × 600 pix | 153 KiB | | |
|
| Ve stanici Javorník ve Slezsku odpočíval mezi výkony vůz 810 023-2 dne 1. 2. 2000. | Foto: Tomáš Hanuš | 800 × 600 pix | 207 KiB | | |
|
| Neprovozní vůz 810 025-7 čeká v prostoru depa Šumperk na svou přeměnu v "Regionovu" 24. 3. 2006. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 147 KiB | | |
|
| Stroj 810 026-5 byl jedním z těch, který byl krátce oděn do barevného schématu vycházejícího z nátěru prototypových vozů M152.0. | Sbírka: Rosťa Kolmačka | 800 × 600 pix | 112 KiB | | |
|
| V lehce pozměněném "přechodném unifiku" byla 810 044-8 zastižena v Lounech 18. 2. 2002. | Foto: Jiří Růžička | 800 × 600 pix | 142 KiB | | |
|
| Osobní "vlak", vedený vozem 810 044-8, zastavil v dopravně Třebívlice na trati Čížkovice - Obrnice 10. 11. 2007. | Foto: Rosťa Kolmačka | 800 × 600 pix | 188 KiB | | |
|
| Dnes už stěží opakovatelného křižování osobních vlaků v Libčevsi se motorové vozy 810 044-8 a 810 149-5 účastnily dne 10. 11. 2007. | Foto: Rosťa Kolmačka | 800 × 600 pix | 156 KiB | | |
|
| Zánovní "Orchestrion" M152.0045 vyčkává na další práci v prostoru depa Trutnov ve druhé polovině 70. let minulého století. | Foto: Václav Šafář | 1024 × 640 pix | 186 KiB | | |
|
| V záři zapadajícího slunce čeká na zpáteční cestu do Kravař vůz 810 050-5 ve stanici Chuchelná 3. 1. 2002. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 152 KiB | | |
|
| Okolo areálu Průmyslového muzea Mladějov projíždí 810 056-2 při své cestě z České do Moravské Třebové 7. 7. 2022. | Foto: Rosťa Kolmačka | 1200 × 750 pix | 481 KiB | | |
|
| Do nátěru Pardubického kraje oděný motorový vůz 810 059-6 čeká v Přelouči na čas svého odjezdu do Heřmanova Městce 16. 7. 2022. | Foto: Rosťa Kolmačka | 1200 × 790 pix | 416 KiB | | |
|
| Motorový vůz 810 060-4 byl jedním z prvních své řady, který obdržel křestní jméno. Ve Svitavách byla "Pavlínka" vyfotografována 27. 2. 2008. | Foto: Pavel Dvořák | 800 × 600 pix | 155 KiB | | |
|
| Tento snímek zánovního vozu M152.0065 použil výrobní závod na jednom z propagačních listů k řadě M152.0. | Foto: tovární snímek Sbírka: Rosťa Kolmačka | 800 × 600 pix | 166 KiB | | |
|
| U jednoho z nástupišť hlavní stanice v Bratislavě zastavuje motorový vůz 810 067-9 dne 16. 8. 2001. | Foto: Karel Martinák | 800 × 600 pix | 112 KiB | | |
|
| Vedle dvojice kralupských vozů 810 079-4 a 810 080-2 postává ve stanici Hostivice autobus náhradní dopravy do Středokluk, jehož typ Š-11 je s motorovými vozy M 152.0/810 velmi úzce spjat použitím shodných trakčních agregátů. Snímek je z 20. 2. 1993. | Foto: Leoš Tomančák | 1024 × 680 pix | 195 KiB | | |
|
| Pěkně ozdobený motorový vůz 810 079-4 přijel na (teď už) konečnou v Litvínově 13. 4. 1998. | Foto: Vít Kopecký | 1024 × 680 pix | 232 KiB | | |
|
| Dnes na řadu 811 ČD rekonstruovaný vůz 810 082-8 byl ještě v původní podobě vyfotografován v depu Kralupy nad Vltavou - květen 1995. | Foto: Ing. František Bartoš | 800 × 600 pix | 143 KiB | | |
|
| Pouze krátké období bylo možné na čelech vozidlech tehdejších ČSD vidět současně rudou hvězdu a nové řadové označení. Z tohoto období pochází snímek čerstvě opraveného vozu 810 084-4 v dílnách ŽOS Šumperk - rok 1988. | Foto: Roman Slowiaczek | 1024 × 640 pix | 274 KiB | | |
|
| Atmosféra dávno zašlých časů "dýchá" z této fotografie motorového vozu 810 085-1 projíždějícího Letohradem. Dobovou idylu dokresluje osobní automobil typu VAZ 2101, známější spíše jako model LADA. Snímek je z 31. 8. 1990. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 194 KiB | | |
|