Na tomto retušovaném továrním snímku vozu M151.0001 je dobře patrné neoddělené stanoviště strojvedoucího od nástupní plošiny.
Foto: tovární snímek Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
121 KiB
Podobně jako předchozí obrázek, také tento záběr motorového vozu M151.0001 pochází z Bartošovické spojky - zkušební trati vagonky ve Studénce - rok 1973.
Foto: tovární snímek Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
157 KiB
V rámci zkušební jízdy odjíždí prototyp M151.0001 s měřícím vozem ze stanice Praha-Smíchov 26. 6. 1973.
Foto: Ing. Jaroslav Kocourek
800 × 600 pix
111 KiB
Jednu z prvních podob bývalého vozu M151.0001 po rekonstrukci na měřící vůz nám ukazuje tento snímek z Prahy-Holešovic.
Foto: Pavel Strachota
800 × 600 pix
93 KiB
Pod označením FST-2 se v 80. a 90. letech ukrýval původní prototyp M151.0001. Tato fotografie ho zachycuje v Olomouci 12. 7. 1982.
Foto: Ing. Ivo Mahel
1024 × 690 pix
147 KiB
Měřící vozidlo FST-2, počítačově 892 602-4, stojí mezi měřícími jízdami odstaveno v domovské Olomouci. Snímek je z první poloviny 90. let.
Foto: Felix Ruschke
1074 × 702 pix
248 KiB
Na boku vozu 892 602-4 byl ze snímku už nečitelný nápis: "FOTOGRAMMETRICKÝ STROJ FST-2 MAJETEK STŘEDISKA ŽELEZNIČNÍ GEODÉZIE OLOMOUC". Také snímek sám vznikl v Olomouci v první polovině 90. let.
Foto: Felix Ruschke
1024 × 680 pix
252 KiB
Na tomto záběru už pouze vlečného vozu MD-1-1 jsou ještě dobře patrné stopy po původní podobě prototypu M151.0001 - Karlovy Vary hl.n. 14. 10. 2000.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
105 KiB
Měřící souprava složená z vozidel MD-1-1 a MD-1 stála v Kojetíně odstavena 20. 5. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
131 KiB
Měřící vozidlo MD-1 a doprovodný vůz MD-1-1 stály společně na jedné z kolejí v obvodu stanice Praha-Vysočany 15. 10. 2006.
Foto: Jiří Beneš
800 × 600 pix
146 KiB
Měřící souprava MD-1 a MD-1-1 nakrátko zastavila v Krnově 29. 4. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
107 KiB
Ještě s půlenými bočními okny kabin byl zdokumentován v Bílovci prototypový vůz 810 002-6 (ex. M152.0002) dne 15. 11. 1990.
Foto: Jan Linhart
800 × 600 pix
132 KiB
Prototyp 810 002-6 zůstal zachován částečně v původním stavu. V Kopřivnici byl na postrku vlaku MOs 23315 do jeho rodné Studénky zachycen 7. 7. 1993.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
205 KiB
Motorový vůz 810 002-6 odjíždí s osobním vlakem do Hulína z Kroměříže 16. 5. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
130 KiB
Sólo vůz 810 002-6 odjíždí coby osobní "vlak" z Kojetína do Valašského Meziříčí 5. 6. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
120 KiB
Po vyvazovací opravě a kompletní obnově nátěru byl prototyp 810 002-6 vyfotografován v prostoru DPOV Veselí nad Moravou 6. 2. 2006.
Foto: Leoš Tomančák
1024 × 680 pix
218 KiB
Před právě rekonstruovanou nádražní budovou v Kroměříži zastavil osobní vlak vedený vozem 810 002-6 dne 6. 6. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
166 KiB
Motorový vůz 810 002-6 se vyhřívá na slunci ve stanici Kojetín 18. 6. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
154 KiB
V čele osobního "vlaku" do Kroměříže se chystá z Kojetína odjet prototyp 810 002-6 dne 29. 12. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
176 KiB
"Praotec orchestrion" 810 002-6 odpočívá mezi traťovými výkony ve stanici Veřovice 13. 9. 2008.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
139 KiB
Na naše poměry velmi nezvyklý pluh vozu 810 081-0 napovídá, že tento byl zkoušen na tratích v Alžírsku. Snímek vznikl v Ledečku 15. 9. 1990.
Foto: Ludvík Bárta
800 × 600 pix
145 KiB
Motorový vůz 810 272-5 byl v roce 1989 předán z LD Veselí nad Moravou Správě železniční geodézie Olomouc a upraven na fotogrametrické vozidlo pro měření průjezdných průřezů (dnes označen jako FS-3). Ještě s původním označením byl zdokumentován v Hodoníně - říjen 1993.
Foto: Leoš Tomančák
1024 × 720 pix
276 KiB
Fotogrammetrický stroj FS-3, bývalý vůz M152.0272, odpočívá mezi měřícími jízdami v Klášterci nad Ohří 13. 10. 1998.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
170 KiB
Měřící vůz FS-3 nocuje mezi měřícími jízdami na hlavním nádraží v Praze 26. 11. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
123 KiB
Díky svému výstražnému zbarvení nepřehlédnutelný vůz FS-3 stál na kusé koleji vedle traťové koleje na Bohuňovice za olomouckým depem 23. 3. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
158 KiB
Fotogrammetrický stroj FS-3 přijel na krátkou "návštěvu" do Rakovníka 25. 6. 2008.
Foto: Michal Vildman
800 × 600 pix
151 KiB
Celou soupravu s motorovým vozem FS-3, určenou na proměřování prostorové průchodnosti, zachycuje tento snímek pořízený v Rakovníku 25. 6. 2008.
Foto: Michal Vildman
1024 × 640 pix
234 KiB
Oba širokorozchodné vozy M152.5001 a M152.5002 ve stavu krátce po dodání z výroby.
Foto: tovární snímek Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 505 pix
90 KiB
Širokorozchodný vůz 810 801-1 byl před halou depa Maťovce zdokumentován 20. 8. 1999.
Foto: Ondrej Krajňák
800 × 600 pix
87 KiB
O tři roky později vypadal motorový vůz 810 801-1 o poznání hůře - Maťovce 2. 7. 2002.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
135 KiB
Poslední vyrobený vůz z řady M152.0, širokorozchodný 810 802-9, stál v depu Maťovce odstaven 23. 3. 2002.
Foto: Ondrej Krajňák
800 × 600 pix
93 KiB
Zobrazeno 31 z celkem 218 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.