Sériové stroje řady 771 čísel 176 až 199


771178a.jpg
Při posunu na seřaďovacím nádraží v Berouně byla už dost zašlá 771 178-1 zvěčněna 2. 12. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix144 KiB

771179a.jpg
Značně nekompletní stroj 771 179-9 čekal na fyzickou likvidaci v prostorách depa Česká Třebová 28. 3. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix142 KiB

771180a.jpg
Někdejší perla depa Veselí nad Moravou, 771 180-7, přivezla zátěž do stanice Bučovice 7. 6. 2002.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix105 KiB

771180b.jpg
Na hřejivém červencovém slunci postával v Otrokovicích atypicky natřený "Čmelák" 771 180-7 dne 1. 7. 2003.
Foto: Jakub Sigmund   800 × 600 pix124 KiB

771180c.jpg
K zajímavému setkání lokomotiv 771 180-7 a 753 197-3 došlo v Otrokovicích 23. 10. 2003.
Foto: Tomáš Paška   800 × 600 pix159 KiB

771181b.jpg
Vzorně u značky STOP zastavila před svým odstavením mezi výkony lokomotiva T669.1181 v depu Šumperk 17. 4. 1986.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix136 KiB

771181a.jpg
Poslední chvíle kdysi tak pěkného stroje 771 181-5 zachycuje snímek z depa v Olomouci, který byl pořízen 2. 3. 2000.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix130 KiB

771182a.jpg
Ještě před rekonstrukcí spočívající v dosazení elektrodynamické brzdy byla 771 182-3 zdokumentována na posunu v Šumperku - rok 1988.
Foto: Roman Slowiaczek   800 × 600 pix168 KiB

771183b.jpg
Ne fyzické likvidaci, ale opravě se na snímku podrobuje lokomotiva 771 183-1. Snímek byl v depu Olomouc pořízen 2. 4. 2000.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix124 KiB

771183a.jpg
Původně olomoucká 771 183-1 odjíždí s nákladním vlakem z Horního Dvořiště 13. 3. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix194 KiB

771183c.jpg
Stroj 771 183-1 obsluhuje nakládkové koleje v Horním Dvořišti - červen 2002.
Foto: Robert Baigar   800 × 600 pix184 KiB

771185a.jpg
Na zdařilém záběru ze stanice Děčín-východ je zachycena lokomotiva 771 185-6 v roli staniční zálohy 26. 12. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix160 KiB

771186b.jpg
Kolem osamělého tendru v Děčíně pozvolna projíždí "Čmelák" 771 186-4 v mírně pozměněném barevném schématu 11. 2. 1999.
Foto: František Stojaspal   Sbírka: Petr Turek800 × 600 pix175 KiB

771186a.jpg
Už lehce pobledlá 771 186-4 sloužila na posunu v Děčíně také 20. 5. 2001.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix98 KiB

771188c.jpg
Ještě celočervený stroj T669.1188 vyjíždí ze všetatského depa do stanice k dalšímu výkonu 27. 7. 1983.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix149 KiB

771188a.jpg
Tandem "Čmeláků" s lokomotivou T669.1188 v čele přivezl nákladní vlak do Mladé Boleslavi - rok 1994.
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix131 KiB

771188b.jpg
"Skokánek" T212.0515 vojenské jednotky z Dolního Bousova se v Bakově nad Jizerou setkal se "Čmelákem" 771 188-0 dne 10. 3. 1996.
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix169 KiB

771193a.jpg
Tehdy ještě průjezdným severním koncem depa v Přerově (dnes DPOV) vyjížděla lokomotiva 771 193-0 z depa do obvodu stanice 17. 2. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix172 KiB

771194a.jpg
Velmi zachovalý stroj 771 194-8 čekal na provozní ošetření u kruhové remízy v depu Zvolen 31. 5. 1999.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix195 KiB

771195a.jpg
Stoupáním tratě u stanice Lovinobaňa pozvolna provážel těžký nákladní vlak stroj 771 195-5 dne 4. 7. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix177 KiB

771196b.jpg
Dobře udržovaný "Čmelák" 771 196-3 postával v čele nákladního vlaku v Levicích na Slovensku 24. 3. 1998.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix184 KiB

771196a.jpg
Už neprovozní stroj 771 196-3 stál odstaven "v kopřivách" v depu Zvolen 23. 7. 2005.
Foto: Bc. Martin Ševčík   800 × 600 pix162 KiB



Zobrazeno 22 z celkem 340 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.