| Při posunu na seřaďovacím nádraží v Berouně byla už dost zašlá 771 178-1 zvěčněna 2. 12. 1999. | Foto: Petr Kapoun | 800 × 600 pix | 144 KiB | | |
|
| Značně nekompletní stroj 771 179-9 čekal na fyzickou likvidaci v prostorách depa Česká Třebová 28. 3. 2002. | Foto: Rosťa Kolmačka | 800 × 600 pix | 142 KiB | | |
|
| Někdejší perla depa Veselí nad Moravou, 771 180-7, přivezla zátěž do stanice Bučovice 7. 6. 2002. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 105 KiB | | |
|
| Na hřejivém červencovém slunci postával v Otrokovicích atypicky natřený "Čmelák" 771 180-7 dne 1. 7. 2003. | Foto: Jakub Sigmund | 800 × 600 pix | 124 KiB | | |
|
| K zajímavému setkání lokomotiv 771 180-7 a 753 197-3 došlo v Otrokovicích 23. 10. 2003. | Foto: Tomáš Paška | 800 × 600 pix | 159 KiB | | |
|
| Vzorně u značky STOP zastavila před svým odstavením mezi výkony lokomotiva T669.1181 v depu Šumperk 17. 4. 1986. | Foto: Jan Kudlička | 800 × 600 pix | 136 KiB | | |
|
| Poslední chvíle kdysi tak pěkného stroje 771 181-5 zachycuje snímek z depa v Olomouci, který byl pořízen 2. 3. 2000. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 130 KiB | | |
|
| Ještě před rekonstrukcí spočívající v dosazení elektrodynamické brzdy byla 771 182-3 zdokumentována na posunu v Šumperku - rok 1988. | Foto: Roman Slowiaczek | 800 × 600 pix | 168 KiB | | |
|
| Ne fyzické likvidaci, ale opravě se na snímku podrobuje lokomotiva 771 183-1. Snímek byl v depu Olomouc pořízen 2. 4. 2000. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 124 KiB | | |
|
| Původně olomoucká 771 183-1 odjíždí s nákladním vlakem z Horního Dvořiště 13. 3. 2002. | Foto: Tomáš Orlík | 800 × 600 pix | 194 KiB | | |
|
| Stroj 771 183-1 obsluhuje nakládkové koleje v Horním Dvořišti - červen 2002. | Foto: Robert Baigar | 800 × 600 pix | 184 KiB | | |
|
| Na zdařilém záběru ze stanice Děčín-východ je zachycena lokomotiva 771 185-6 v roli staniční zálohy 26. 12. 1999. | Foto: Petr Kapoun | 800 × 600 pix | 160 KiB | | |
|
| Kolem osamělého tendru v Děčíně pozvolna projíždí "Čmelák" 771 186-4 v mírně pozměněném barevném schématu 11. 2. 1999. | Foto: František Stojaspal Sbírka: Petr Turek | 800 × 600 pix | 175 KiB | | |
|
| Už lehce pobledlá 771 186-4 sloužila na posunu v Děčíně také 20. 5. 2001. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 98 KiB | | |
|
| Ještě celočervený stroj T669.1188 vyjíždí ze všetatského depa do stanice k dalšímu výkonu 27. 7. 1983. | Foto: Jan Kudlička | 800 × 600 pix | 149 KiB | | |
|
| Tandem "Čmeláků" s lokomotivou T669.1188 v čele přivezl nákladní vlak do Mladé Boleslavi - rok 1994. | Foto: Petr Turek | 800 × 600 pix | 131 KiB | | |
|
| "Skokánek" T212.0515 vojenské jednotky z Dolního Bousova se v Bakově nad Jizerou setkal se "Čmelákem" 771 188-0 dne 10. 3. 1996. | Foto: Petr Turek | 800 × 600 pix | 169 KiB | | |
|
| Tehdy ještě průjezdným severním koncem depa v Přerově (dnes DPOV) vyjížděla lokomotiva 771 193-0 z depa do obvodu stanice 17. 2. 2000. | Foto: Petr Kapoun | 800 × 600 pix | 172 KiB | | |
|
| Velmi zachovalý stroj 771 194-8 čekal na provozní ošetření u kruhové remízy v depu Zvolen 31. 5. 1999. | Foto: Jozef Sarňák | 800 × 600 pix | 195 KiB | | |
|
| Stoupáním tratě u stanice Lovinobaňa pozvolna provážel těžký nákladní vlak stroj 771 195-5 dne 4. 7. 1997. | Foto: Daniel Pavlíček | 800 × 600 pix | 177 KiB | | |
|
| Dobře udržovaný "Čmelák" 771 196-3 postával v čele nákladního vlaku v Levicích na Slovensku 24. 3. 1998. | Foto: Jozef Sarňák | 800 × 600 pix | 184 KiB | | |
|
| Už neprovozní stroj 771 196-3 stál odstaven "v kopřivách" v depu Zvolen 23. 7. 2005. | Foto: Bc. Martin Ševčík | 800 × 600 pix | 162 KiB | | |
|