Díky ozdobně natřenému zábradlí jednoznačně identifikovatelný prototyp T669.1001 se podrobuje provoznímu ošetření v depu Zlaté Moravce 20. 3. 1991.
Foto: Jiří Adolf Sbírka: Jan Kudlička
800 × 600 pix
129 KiB
I po uvedení stroje 771 001-5 do unifikovaného nátěru se širokým žlutým pruhem zůstalo lokomotivě charakteristické ozdobné zábradlí. Snímek vznikl v RD Bratislava-východ 27. 4. 1999.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
159 KiB
V roli staniční zálohy se prototyp 771 001-5 představuje na snímku z Bratislavy z 10. 11. 2001.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
192 KiB
Nově natřená 771 001-5 posunovala po stanici Devínská Nová Ves 3. 7. 2005.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
173 KiB
Prototyp 771 001-5 byl v čele manipulačního vlaku vyfotografován nedaleko Devínské Nové Vsi 1. 10. 2005.
Foto: Peter Uličný
800 × 600 pix
180 KiB
V pohraničním úseku Devínská Nová Ves - Marchegg byla 771 001-5 zaznamenána 19. 3. 2006.
Foto: Jozef Sarňák
1024 × 710 pix
305 KiB
Výsledek několikaleté práce (nejen) zaměstnanců olomouckého depa - speciálně pro zkvalitnění práce na spádovišti elektrodynamickou vybavená 771 182-3 čeká na nasazení do provozu v olomouckém depu 4. 3. 1999.
Foto: Vít Kopecký
800 × 600 pix
125 KiB
Novotou zářící výjimečný stroj 771 182-3 postává u rotundy depa Olomouc 27. 9. 1999.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
127 KiB
V čele manipulačního vlaku zavítala do stanice Bohuňovice lokomotiva 771 182-3 dne 24. 5. 2000.
Foto: Vít Kopecký
800 × 600 pix
106 KiB
Dvojice olomouckých strojů 771 182-3 a 751 144-7 vypomáhala při napěťové výluce v Krasíkově - rok 2001.
Foto: Petr Slavík
800 × 600 pix
142 KiB
Zobrazeno 10 z celkem 340 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.