Sériové stroje řady 749 čísel 251 až 264


749251b.jpg
Ještě červeno-žlutá 749 251-5 zastavila v čele osobního vlaku ve Veselí nad Lužnicí 30. 12. 1996.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix127 KiB

749251e.jpg
Krátce po svém předání na Moravu přivezla 749 251-5 vlak Os 3510 do Hrubé Vody 28. 8. 1997.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix200 KiB

749251c.jpg
V čele R 905 "Praděd" byla 749 251-5 mezi Horní Lipovou a Lipovou Lázní vyfotografována 26. 12. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix142 KiB

749251a.jpg
Už notně omšelá "Berta" 749 251-5 posunovala po hlavním nádraží v Olomouci 16. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix156 KiB

749251d.jpg
Už "Cargácká" 749 251-5 byla při velmi vzácné návštěvě na trati Kojetín - Tovačov zachycena s manipulačním vlakem u bývalé zastávky Oplocany 13. 12. 2010.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix148 KiB

749252c.jpg
Do rakouského Gmündu přivezl rychlík z Čech českobudějovický stroj 749 252-3 dne 7. 7. 2000.
Foto: Tomáš Hanuš   1024 × 670 pix204 KiB

749252a.jpg
Dvojité logo ČD "zdobilo" čelo lokomotivy 749 252-3 když byla fotografována v českobudějovickém depu 24. 9. 2005.
Foto: Jonáš Janoušek   800 × 600 pix137 KiB

749252b.jpg
Do nezvyklého červeného kabátku oděná 749 252-3 čekala s manipulačním vlakem na křižování v Lomnici nad Lužnicí 23. 4. 2007.
Foto: Martin Třískala   1024 × 690 pix176 KiB

749255a.jpg
"Bardotka" 749 255-6 přivezla vlak R 891 do Březnice 25. 4. 1998.
Foto: Vít Kopecký   1024 × 640 pix176 KiB

749256c.jpg
V nátěru typickém pro hanáckou metropoli posunuje 749 256-4 po hlavním nádraží v Olomouci 4. 3. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix159 KiB

749256a.jpg
"Osobní Berta" 749 256-4 posunovala s nákladními vozy ve stanici Jablonné nad Orlicí 24. 10. 2000.
Foto: Petr Slavík   800 × 600 pix120 KiB

749256b.jpg
Po letech opět červeno-bílá 749 256-4 byla v roli zálohy při napěťové výluce zastižena v Moravičanech 16. 2. 2008.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix147 KiB

749257f.jpg
Ještě v nátěru připomínajícím původní barevnou kombinaci skříně prototypu T478.1002 byla 749 257-2 zdokumentována v Šumperku 11. 2. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix142 KiB

749257b.jpg
Narozdíl od patrových jednotek řady Bpjo byly "Berty" ve stanici Veřovice vždy spíše vzácností. O to cennější je tento snímek hnědo-žluté 749 257-2, který byl ve Veřovicích pořízen 19. 5. 1996.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   800 × 600 pix121 KiB

749257a.jpg
Po přesoustružení kol na podúrovňovém soustruhu vyjíždí stroj 749 257-2 z areálu přerovského depa 9. 7. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix147 KiB

749257e.jpg
Tandem lokomotiv 749 257-2 a 731 062-6 odvážel těžký manipulační vlak ze stanice Příkazy 11. 3. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix154 KiB

749257d.jpg
Krátce před rozedněním se stroj 749 257-2 připravuje na hlavním nádraží v Olomouci k odjezdu s výlukovým vlakem do Prostějova 13. 10. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 660 pix210 KiB

749257c.jpg
Při napěťové výluce rozjíždí "Berta" 749 257-2 v Kojetíně jeden z dopoledních rychlíků do Bohumína 3. 9. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix189 KiB

749258b.jpg
V čele NEx 53311 byla lokomotiva 749 258-0 nádherně zachycena na trati u Hodkovic nad Mohelkou 22. 3. 2003.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 730 pix270 KiB

749258a.jpg
"Zamráča" 749 258-0 najíždí na soupravu rychlíku v Jaroměři - září 2003.
Foto: Jakub Sigmund   800 × 600 pix123 KiB

749259a.jpg
Elegantní modro-bílý stroj 749 259-8 čeká v depu v Olomouci na další práci 16. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix161 KiB

749260d.jpg
Ještě červeno-žlutá krasavice 749 260-6 zastavila v pravé jesenické chumelenici ve stanici Ostružná 12. 2. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix132 KiB

749260a.jpg
Stroj 749 260-6 míjí při příjezdu s osobním vlakem do Štítiny druhý vlak, tažený lokomotivou 749 121-0 dne 18. 10. 1999.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix117 KiB

749260e.jpg
V čele R 959 byla lokomotiva 749 260-6 zastižena na trati u Ostružné 15. 6. 2002.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 720 pix314 KiB

749260b.jpg
Při vedení vlaku R 959 projížděla 749 260-6 Těchonínem dne 21. 7. 2002.
Foto: Radek Čupr   800 × 600 pix156 KiB

749260c.jpg
Díky napěťové výluce mimořádně na vlaky z Kojetína do Přerova nasazená 749 260-6 se v Kojetíně připravuje k odjezdu v podvečer 22. 9. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix121 KiB

749261e.jpg
Ještě klasicky natřený stroj 749 261-4 čeká na svůj vlak v Zábřehu na Moravě 16. 2. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix122 KiB

749261a.jpg
S průběžným nákladním vlakem projížděla 749 261-4 po trati mezi Branticemi a Zátorem na trati Krnov - Olomouc 24. 5. 2003.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix139 KiB

749261b.jpg
V čele dvouhlavého manipulačního vlaku byla 749 261-4 zvěčněna v oblouku trati mezi Domašovem nad Bystřicí a Jívovou 4. 9. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix188 KiB

749261c.jpg
Pro řadu 749 nezvyklým místem, stanicí Přerov, projížděla při sólo jízdě lokomotiva 749 261-4 dne 12. 7. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix123 KiB

749261d.jpg
"Berta" 749 261-4 přistavila ke 3. nástupišti olomouckého hlavního nádraží soupravu osobního vlaku v podvečer 29. 2. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix142 KiB

749261f.jpg
Díky napěťové výluce přivážela do Kojetína rychlík Bohumín - Brno lokomotiva 749 261-4 dne 13. 7. 2011.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 650 pix281 KiB

749262a.jpg
Lokomotiva 749 262-2 projíždí s vlakem R 890 Příbramí v mrazivém dni 12. 1. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix93 KiB

749262c.jpg
Na prahu nové "životní éry" se už firmě Hanzalík patřící stroj 749 262-2 představuje s vlakem 1. násled 68401 na trati u Kutné Hory 4. 5. 2012.
Foto: Miroslav Boška   1024 × 670 pix214 KiB

749262b.jpg
Na čele stejného vlaku míjí 749 262-2 předvěst stanice Havlíčkův Brod ve směru od zastávky Okrouhlice 4. 5. 2012.
Foto: Libor Čížek   1024 × 680 pix292 KiB

749262d.jpg
"Hanzalík" 749 262-2 prováží vlak 1. násled 60580 po koridoru u Kolína 4. 5. 2012.
Foto: Miroslav Boška   1024 × 660 pix290 KiB

749262e.jpg
Jedinečný okamžik v podobě prvního příjezdu lokomotivy 749 262-2 do Kyselky po patnáctileté nečinnosti vlečky z Vojkovic do stáčírny minerální vody Mattoni zachycuje snímek z 19. 7. 2012.
Foto: Martin Boháč   1024 × 660 pix279 KiB

749263d.jpg
V ještě neelektrizované stanici Opava-východ se stroje 749 263-0 se spěšným vlakem do Olomouce a 749 121-0 s osobním vlakem do Ostravy bok po boku sešly 4. 4. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix126 KiB

749263a.jpg
Barevná lokomotiva 749 263-0 stála po provozním ošetření odstavena u točny v olomouckém depu 23. 2. 2002.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix137 KiB

749263b.jpg
Už opět v klasické červeno-bílé barevné kombinaci byla 749 263-0 vyfotografována s R 935 v traťovém úseku Moravský Beroun - Dětřichov 22. 9. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix199 KiB

749263c.jpg
Poslední sluneční paprsky se loučí na olomouckém hlavním nádraží s "Bertou" 749 263-0 před přicházející silnou bouří 20. 7. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix152 KiB

749264b.jpg
Na čele olomouckého rychlíku 931 se ve stanici Brno hl.n. připravuje k odjezdu stroj 749 264-8 dne 23. 3. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix133 KiB

749264a.jpg
V obnoveném zeleno-bílém nátěru skříně se 749 264-8 představuje na cestu do Šumperka v Zábřehu na Moravě 13. 5. 2001.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix123 KiB



Zobrazeno 43 z celkem 223 dostupných snímků této řady a celkem 13387 fotografií na stránkách.