Jediná "sedmsetčtyřicetdevítka" z ověřovací série, 749 006-3, právě převezla vlak Os 19045 přes známý most u Měchenic 8. 5. 1998.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
213 KiB
V čele čtyřvozové soupravy rychlíku byla 749 006-3 vyfotografována ve Zdicích 11. 7. 2003.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
133 KiB
Po trati u Zdic prováží 749 006-3 vlak R 1594 dne 11. 7. 2003.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
132 KiB
Stejné a přece odlišné kolegyně 749 006-3 a 749 180-6 čekají na další práci v Dobříši 12. 10. 2003.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
160 KiB
V zasněžené stanici Okříšky se brněnský motorový vůz 850 029-0 setkal s jihlavským prototypem 749 039-4 dne 21. 1. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
75 KiB
Už chomutovská 749 039-4 projíždí v čele rychlíku po trati u Vojkovic nad Ohří 25. 5. 2001.
Foto: Jiří Novák
800 × 600 pix
216 KiB
Ve stejný den byla 749 039-4 s jiným rychlíkem zachycena ještě na jiném místě stejného úseku "Podkrušnohorské magistrály" - 25. 5. 2001.
Foto: Jiří Novák
800 × 600 pix
173 KiB
Nově natřený prototyp 749 039-4 zastavil se svým rychlíkem ve stanici Ostrov nad Ohří 7. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
109 KiB
Na čele R 420 "Excelsior" byla 749 039-4 vyfotografována u stanice Hájek 9. 8. 2003.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
185 KiB
Lokomotiva 749 039-4 projíždí s R 670 "Vysočina" romantickým úsekem trati mezi Ostrovem nad Ohří a Hájkem 6. 9. 2003.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
174 KiB
Tandem nablýskaných strojů 749 039-4 a 749 081-6 byl v čele legendárního "Orient expresu" zdokumentován mezi Vojkovicemi a Ostrovem nad Ohří 17. 9. 2003.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
196 KiB
S poměrně velkou zátěží v podobě jednoho z podkrušnohorských rychlíků přijíždí 749 039-4 do Hájku - rok 2005.
Foto: Bohdan Ociepka
800 × 600 pix
164 KiB
Druhý prototypový stroj řady 749, lokomotiva 749 051-9, čeká na hlavním nádraží v Brně na čas svého odjezdu s osobním vlakem do Jihlavy - rok 1994.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
99 KiB
"Berta" 749 051-9 se právě chystá odjet z brněnského hlavního nádraží - březen 1995.
Foto: Zdeněk Fišer
800 × 600 pix
117 KiB
Nově do "jihlavského nátěru" oděná 749 051-9 stojí s osobním vlakem na hlavním nádraží v Brně - říjen 1996.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
145 KiB
Lokomotiva 749 051-9 s vlakem Os 4809 z Jihlavy a motorový vůz 830 108-7 coby Os 4855 se v Třebíči setkaly 21. 2. 1998.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
156 KiB
Zimní krajinou Vysočiny u Bítovčic projížděl se svým vlakem stroj 749 051-9 dne 23. 1. 2000.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
112 KiB
Obloukem trati u Okříšek projíždí v čele Os 4811 lokomotiva 749 107-9 dne 16. 5. 1998.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 720 pix
302 KiB
"Berta" 749 107-9 odjíždí s pravidelným osobním vlakem ze Štítiny 18. 10. 1999.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
125 KiB
Velice elegantní stroj 749 234-1 zastavil s R 241 "Vsacan" u nástupiště stanice Kadaň 2. 8. 2000.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
136 KiB
Nad v houští ukrytou nepoužívanou tratí do Kyselky projíždí u Vojkovic nad Ohří rychlík vedený strojem 749 234-1 dne 9. 5. 2001.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
181 KiB
A to je konec kdysi tak pěkné lokomotivy ! Vrak stroje 749 234-1, zničený po srážce s lokomotivou 750 386-5, stojí ve stanici Stráž nad Ohří 12. 2. 2002.
Foto: Zdeněk Brožek
800 × 600 pix
155 KiB
Barevně velmi neobvyklá 749 244-0 odjíždí ze zastávky Číhov na trati Brno - Jihlava 22. 4. 1995.
Foto: Jiří Novák
800 × 600 pix
150 KiB
První "Zamračená" na pryžokovových sloupcích, 749 244-0, projíždí s R 241 po starém mostě u Klášterce nad Ohří 1. 8. 2000.
Foto: Vít Kopecký
1024 × 715 pix
276 KiB
Stroj 749 244-0 byl v čele osobního vlaku zachycen v údolí Ohře u Vojkovic nad Ohří 15. 8. 2001.
Foto: Petr Mátl
800 × 600 pix
181 KiB
Lokomotiva 749 244-0 projíždí s rychlíkem Kláštercem nad Ohří 13. 1. 2002.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
111 KiB
Velmi nezvykle vypadala lokomotiva 749 244-0, když byla pouze v základním nátěru zastižena v depu v Olomouci 13. 11. 2002.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
142 KiB
Českobudějovická 749 253-1 přijela s osobním vlakem do Veselí nad Lužnicí 30. 12. 1996.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
116 KiB
Rovinatou krajinou Hané projíždí s vlakem Os 13720 do Olomouce "Berta" 749 253-1 dne 28. 2. 2008.
Foto: Martin Třískala
1024 × 660 pix
178 KiB
Stejně jako mnohokrát předtím i potom zaskakovala při nedostatku provozních "Bobin" řady 141 na vlaku Os 3820 Olomouc - Nezamyslice "Bardota" 749 253-1 (foceno v Olomouci) dne 7. 10. 2008.
Foto: Martin Třískala
1024 × 690 pix
192 KiB
Konvoj lokomotiv 749 254-9, 771 045-2, 771 182-3 a 751 119-9 projíždí cestou z výluky Zábřehem na Moravě 21. 4. 2000.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
147 KiB
Ve stanici Doudleby nad Orlicí se s vlakem Os 5268 připravuje k odjezdu stroj 749 254-9 dne 14. 8. 2000.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 720 pix
240 KiB
Na hanácké trati Přerov - Nezamyslice byly "Berty" vždy jen vzácným úkazem. Lokomotivu 749 254-9 bylo možné díky napěťové výluce zastihnout v Kojetíně 3. 9. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 680 pix
197 KiB
Dnes už v této podobě neopakovatelný záběr ze stanice Šumperk zachycuje lokomotivu 749 265-5 jak se v čele vlaku MOs 13711 chystá odjet do Zábřehu na Moravě pro vlak R 1401 dne 1. 2. 2003.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 750 pix
205 KiB
Poslední "Zamračená" rekonstruovaná na elektrické vytápění vlaků, 749 265-5, posunovala po olomouckém hlavním nádraží 24. 6. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
157 KiB
Před halou depa v Olomouci byla po provozním ošetření zdokumentována lokomotiva 749 265-5 dne 16. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
136 KiB
S vlakem R 1401 projíždí stroj 749 265-5 nádhernou krajinou Jeseníků mezi Ostružnou a Ramzovou 24. 1. 2004.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
205 KiB
Tento noční záběr lokomotivy 749 265-5 byl pořízen ve stanici Zábřeh na Moravě 4. 9. 2005.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
127 KiB
Zobrazeno 38 z celkem 223 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.