Sériové stroje čísel 180 až 209


735180a.jpg
Už žádně "vyšisovaný" stroj 735 180-2 byl vyfotografován v České Lípě - červen 1998.
Foto: Miroslav Fogl   1200 × 830 pix451 KiB

735181f.jpg
Vzorně opečovávaný stroj 735 181-0 byla na odbočce Zálučí (trať Mnichovo Hradiště - Bakov nad Jizerou) zachycen 8.2.1992.
Foto: Miroslav Fogl   1200 × 790 pix338 KiB

735181e.jpg
Ještě do starého unifikovaného nátěru oděná 735 181-0 veze manipulační vlak po trati u Jivan - červen 1993.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1200 × 790 pix423 KiB

735181b.jpg
"Fujara" 735 181-0 zavítala s manipulačním vlakem do stanice Hrubá Skála 14.5.1993.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1200 × 780 pix388 KiB

735181g.jpg
Mladoboleslavská "turnusačka" 735 181-0 právě projela s odpoledním manipulačním vlakem do Jičína zastávkou Jívany léto 1993.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1200 × 800 pix579 KiB

735181c.jpg
Lokomotiva 735 181-0 opouští s manipulačním vlakem směr Dolní Bousov stanici Libuň 17.5.1990.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1200 × 800 pix360 KiB

735181a.jpg
Dnes již sešrotovaná krasavice 735 181-0 byla zachycena v čele vlaku s novými Škodovkami na hlavním nádraží v Mladé Boleslavi 7.4.1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 780 pix392 KiB

735181d.jpg
Nový atypický nátěr jednoznačně identifikuje stroj 735 181-0, který na snímku vjíždí na postrku vlaku prázdných autovozů na most přes Jizeru u Mladé Boleslavi - květen 1998.
Foto: Radim Říha   800 × 600 pix181 KiB

735184a.jpg
Karlovarský stroj 735 184-4 přijíždí coby vlak Lv 87655 do Ostrova nad Ohří 24.7.1995.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 790 pix587 KiB

735186a.jpg
Společně se "Sergejem" neznámého čísla zastavil ve stanici Chrást u Plzně "Pilštyk" T466.0186 - rok 1989.
Foto: Ladislav Böhm   800 × 600 pix88 KiB

735188a.jpg
Stroj 735 188-5 v čele manipulačního vlaku na trati Zadní Třebaň - Lochovice (úvraťová stanice Liteň) - rok 1996.
Foto: Ivo Valent   1200 × 820 pix415 KiB

735189a.jpg
V čele motorového vlaku byla "Fujara" 735 189-3 vyfotografována u Jívan 25.8.1993.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1200 × 810 pix369 KiB

735191a.jpg
Do červeného unifiku oděný stroj T466.0191 posunoval na nádraží v Liberci 28.1.1986.
Foto: Miroslav Kubelka   1200 × 810 pix372 KiB

735192a.jpg
Českolipský dříč 735 192-7 na snímku pořízeném ve Varnsdorfu 18.5.1997.
Foto: Miroslav Fogl   1200 × 790 pix365 KiB

735192b.jpg
Stroj 735 192-7 byl v Mladé Boleslavi v čele osobního vlaku zastižen 1.4.1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix454 KiB

735194a.jpg
Stroj T466.0194 se v čele Sp 11910 blíží k rozvětvení tratí u Nového Hloubětína 5.6.1983.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 790 pix430 KiB

735195a.jpg
Stroj T466.0195 (735 195-0) byl v České Lípě s Mn vlakem vyfotografován koncem 80. let minulého století.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix112 KiB

735195b.jpg
Už vyřazená 735 195-0 chátrala v depu v České Lípě také 19.6.2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix172 KiB

735198a.jpg
Brněnský "Pilštyk" T466.0198 zastavil s vlakem Os 24508 ve stanici Moravské Bránice 9.5.1991.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 820 pix323 KiB

735198c.jpg
Stroj 735 198-4 opouští Chropyni s pravidelným osobním vlakem do Brna. Šlo o jeden z úplně posledních turnusových výkonů "Pilštyků" v osobní vozbě - únor 1994.
Foto: Zdeněk Fišer   1200 × 790 pix342 KiB

735198d.jpg
Lokomotiva 735 198-4 odváží z Chropyně pravidelný osobní vlak do Brna - březen 1994.
Foto: Zdeněk Fišer   1200 × 770 pix324 KiB

735198f.jpg
Během krátkého zastavení s osobním vlakem byl v Kojetíně vyfotografován stroj 735 198-4 dne 31.3.1994.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix150 KiB

735198b.jpg
Nezaměnitelný kolorit stanice Nezamyslice prozrazuje, kde vznikl tento záběr lokomotivy 735 198-4 s vlakem Os 4010 dne 26.5.1994.
Foto: Václav Vyskočil   800 × 600 pix170 KiB

735200d.jpg
Dvoustý vyrobený "Pilštyk" T466.0200 byl s nákladním vlakem ve Skalici nad Svitavou vyfotografován ve druhé polovině 80. let.
Foto: Aleš Soška   1200 × 800 pix425 KiB

735200c.jpg
Krásná traťovka s lokomotivou T466.0200 vznikla u Babic nad Svitavou - duben 1989.
Foto: Jiří Kulhánek   Sbírka: Mojmír Leštinský800 × 600 pix172 KiB

735200b.jpg
U čerpací stanice ve Skalici nad Svitavou postával brněnský stroj 735 200-8 odstaven 25.8.1997.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1200 × 810 pix570 KiB

735200a.jpg
Za hustého sněžení přiváží 735 200-8 do Brna spěšný vlak z Jihlavy 18.1.2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix254 KiB

735201d.jpg
Ještě nerekonstruovaná brněnská T466.0201 byla po střetu zdokumentována v depu Brno-Dolní. Spolu s ní snímek zachytil muzejní stroje 354.1217 a tehdy opravovaného "Albatrose" 498.106 dne 23.2.1990.
Foto: Ing. Pavel Stupka   1024 × 670 pix213 KiB

735202a.jpg
Setkání "dvěstědvojek", tedy zrušených strojů 735 202-4 (původem ze Zdic) a 781 202-7 (z Letohradu) se ve "šrotovacím depu" v České Třebové událo 1.5.2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix150 KiB

735203a.jpg
Stroj 735 203-2 vjíždí od Protivína do Zdic v čele soupravy prázdných "Wapek" z teplárny Příbram - rok 1982.
Foto: Ivo Valent   1200 × 790 pix635 KiB

735205b.jpg
Telčská T466.0205 přiváží do Jindřichova Hradce osobní vlak z Veselí nad Lužnicí do Jihlavy 25.6.1978.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix160 KiB

735205a.jpg
Také z Jindřichova Hradce pochází tento snímek stroje T466.0205 s osobním vlakem, pořízený 27.7.1978.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix168 KiB

735205c.jpg
V už jen do role vrakoviště poníženém depu Karlovy Vary postávaly vraky "Pilštyků" 735 205-7, 735 122-4 a 735 184-4 dne 2.2.1996.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 810 pix376 KiB

735206a.jpg
Barevný stroj 735 206-5 byl v Bakově nad Jizerou zastižen - duben 1991.
Foto: Miroslav Fogl   1200 × 800 pix550 KiB

735207a.jpg
Kdysi tak pěkná 735 207-3 byla v "koloně smrti" v Plzni vyfotografována 18.4.2005.
Foto: Jonáš Janoušek   800 × 600 pix106 KiB

735208a.jpg
Už neprovozní lokomotivy 753 034-8, 735 226-3, 735 208-1 a 735 134-9 se společně setkaly u točny depa Žatec-západ 15.5.1994.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 790 pix442 KiB

735209a.jpg
S vlakem Mn 86822 zavítal stroj T466.0209 na nádraží v Nučicích 12.6.1983.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 810 pix394 KiB



Zobrazeno 37 z celkem 510 dostupných snímků této řady a celkem 12500 fotografií na stránkách.