| S roletkou v chladící síti na bočnici byla zachycena T47.015 v Jindřichově Hradci - rok 1968. | Foto: Václav Polívka Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 149 KiB | | |
|
| Z Kamenice nad Lipou odjíždí v čele Mn 88563 stroj TU47.015 dne 11. 6. 1979. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 150 KiB | | |
|
| Foto na památku s lokomotivou T47.015 bylo v Jindřichově Hradci pořízeno 27. 4. 1980. | Foto: Miroslav Petr Sbírka: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 112 KiB | | |
|
| Nově nalakovaná TU47.0015 se v Jindřichově Hradci připravuje na další práci 9. 6. 1984. | Foto: Josef Motyčka Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 159 KiB | | |
|
| Čerstvě přeznačená 705 915-7 zastavila v Kunžaku 20. 6. 1990. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 122 KiB | | |
|
| Přípřež lokomotiv TU47.016 a TU47.017 zastavila se svým vlakem v Bohušově 18. 5. 1979. | Foto: Radim Šnábl Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 123 KiB | | |
|
| V čele osobního vlaku byla zachycena v Liptáni osoblažská TU47.016 dne 11. 4. 1981. | Foto: Václav Polívka Sbírka: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 89 KiB | | |
|
| Nádherný záběr dokumentující přeznačování vozidel ČSD v podání stroje 705 916-5 s Mn 94843 ve Slezských Rudolticích 10. 9. 1988. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 95 KiB | | |
|
| Úzkorozchodná lokomotiva 705 916-5 čeká na normálněrozchodných podvozcích na opravu v depu Krnov 28. 2. 1993. | Foto: Jiří Novák Sbírka: Rosťa Kolmačka | 800 × 600 pix | 120 KiB | | |
|
| Své umělecké nadání předvádí ranní slunce na tomto snímku stroje 705 916-5 v Třemešné ve Slezsku 22. 7. 1994. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 121 KiB | | |
|
| Všední den na výjimečné dráze s obyčejnou ale také výjimečnou lokomotivou 705 916-5 - Osoblaha 22. 7. 1994. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 129 KiB | | |
|
| Unifikovaná a přesto krásná 705 916-5 čeká na další práci v Osoblaze 22. 7. 1994. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 163 KiB | | |
|
| Dnes už neopakovatelný záběr křižování vlaků s lokomotivami 705 916-5 a 705 914-0 byl pořízen ve Slezských Rudolticích 17. 9. 1995. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 101 KiB | | |
|
| Hejno ptáků vyplašil v jinak poklidné zimní atmosféře venkovského nádraží vlak tažený strojem 705 916-5 ve Slezských Rudolticích 2. 1. 1996. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 85 KiB | | |
|
| V čele osobního "vlaku" zastavila v Bohušově lokomotiva 705 916-5 dne 2. 1. 1996. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 133 KiB | | |
|
| Kratičkou "křižovací" kolej v Horních Povelicích míjí stroj 705 916-5 se svým osobním vlakem 24. 2. 1997. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 180 KiB | | |
|
| Paní Zima zkrášluje svým nezaměnitelným způsobem tento záběr vlaku s lokomotivou 705 916-5 ve Třemešné ve Slezsku 3. 3. 1996. | Foto: Ing. Jan Vašíček Sbírka: Petr Turek | 800 × 600 pix | 97 KiB | | |
|
| Romantický snímek stroje 705 916-5 vznikl před Kobernem dne 24. 2. 1997. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 191 KiB | | |
|
| Do původního nátěru znovuoděná 705 916-5 s vlakem Os 20609 křižuje v Liptáni vlak Os 20610 tažený strojem 705 917-3 dne 20. 12. 2002. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 109 KiB | | |
|
| Lokomotiva 705 916-5 opouští s vlakem Os 20608 Osoblahu. Domy za vlakem jsou už v Polsku - 20. 12. 2002. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 143 KiB | | |
|
| Po příjezdu z trati zapózovala 705 916-5 objektivu fotoaparátu v Osoblaze 20. 12. 2002. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 141 KiB | | |
|
| Po trati mezi Liptání a Třemešnou ve Slezsku projíždí vlak tažený strojem 705 916-5 dne 24. 5. 2003. | Foto: Tomáš Orlík | 800 × 600 pix | 261 KiB | | |
|
| Lokomotiva 705 916-5 rozjíždí po krátkém zpomalení před přejezdem vlak do Osoblahy. Snímek byl pořízen mezi Třemešnou ve Slezsku a Liptání 31. 5. 2003. | Foto: Tomáš Orlík | 800 × 600 pix | 195 KiB | | |
|
| Při příležitosti Dne dráhy projíždí po trati mezi Liptání a Třemešnou ve Slezsku zvláštní vlak v čele se 705 916-5 a motorovým vozem M21.004 na konci 26. 6. 2004. | Foto: Tomáš Orlík | 800 × 600 pix | 228 KiB | | |
|
| Zvláštní vlak tažený strojem 705 916-5 a s motorovým vozem M21.004 na konci zastavil ve Slezských Rudolticích 26. 6. 2004. | Foto: Jan Orel | 800 × 600 pix | 140 KiB | | |
|
| Osobní vlak bez vozů - běžná zimní praxe na slezské trati, kdy kvůli závějím jezdí na vlacích samotná lokomotiva a cestující se vezou v zavazadlovém oddíle. Na snímku z Liptáně veze jeden takový spoj 705 916-5 dne 3. 3. 2005. | Foto: Tomáš Orlík | 800 × 600 pix | 138 KiB | | |
|
| Dvě lokomotivy (705 916-5 a 705 914-0) táhnou jeden osobní vůz - traťový úsek Bohušov - Koberno 8. 6. 2006. | Foto: Tomáš Orlík | 800 × 600 pix | 202 KiB | | |
|
| Nedlouho po opravě a přeznačení se nám na snímku představuje stroj TU47.0017 ve stanici Třemešná ve Slezsku 18. 5. 1979. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 133 KiB | | |
|
| Křižování osobních vlaků se stroji TU47.0017 a TU47.0016 se v Liptáni událo také 11. 4. 1981. | Foto: Václav Polívka Sbírka: Leoš Tomančák | 1024 × 565 pix | 116 KiB | | |
|
| Nově natřená TU47.0017 posunuje v Osoblaze 11. 4. 1984. | Foto: Václav Polívka Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 111 KiB | | |
|
| Naleštěný stroj 705 917-3 čeká v Osoblaze na chvíli, kdy vyrazí v čele osobního vlaku do Třemešné ve Slezsku 28. 2. 1993. | Foto: Jiří Novák Sbírka: Rosťa Kolmačka | 800 × 600 pix | 143 KiB | | |
|
| Již v unifikovaném nátěru se širokým žlutým pruhem odjíždí stroj 705 917-3 s osobním vlakem ze Slezských Rudoltic 24. 1. 1995. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 133 KiB | | |
|
| Všední den na lokálce - 705 917-3 sjíždí s osobním vlakem do Slezských Rudoltic 24. 1. 1995. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 101 KiB | | |
|
| Necelý rok poté byla 705 917-3 opět vyfotografována ve Slezských Rudolticích v čele osobního vlaku, a to dne 2. 1. 1996. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 123 KiB | | |
|
| Po trati před Osoblahou veze stroj 705 917-3 osobní vlak taktéž 2. 1. 1996. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 166 KiB | | |
|
| Do barevného kabátku v původním provedení opět oděná 705 917-3 přijíždí s vlakem Os 20606 k Bohušovu 20. 12. 2002. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 196 KiB | | |
|
| Lokomotiva 705 917-3 s vlakem Os 20610 čeká ve stanici Liptáň na křižování s protijedoucím Os 20609 od Třemešné ve Slezsku 20. 12. 2002. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 128 KiB | | |
|
| Ve sluncem zalité zimní Osoblaze vyčkává stroj 705 917-3 povolení k odjezdu s osobním vlakem do Třemešné 20. 12. 2002. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 178 KiB | | |
|
| Po zrušení krnovského depa provádí část oprav řady 705 depo v Olomouci. Právě v rotundě olomouckého depa byla 705 917-3 zastižena dne 24. 7. 2007. | Foto: Stanislav Plachý | 800 × 600 pix | 144 KiB | | |
|
| Na nádraží v Korytnici právě objíždí vlak lokomotiva T47.018 - rok 1972. | Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava | 800 × 600 pix | 133 KiB | | |
|
| Na samém konci provozu slovenské úzkokolejky projíždí stroj T47.018 s Os 20309 po trati u zastávky Ružomberok-Biely Potok 14. 5. 1974. | Foto: Ing. Ondřej Řepka | 800 × 600 pix | 135 KiB | | |
|
| Nezaměnitelné horské panorama stanice Ružomberok-Jazierce vítá jeden z posledních vlaků taženého lokomotivou T47.018 dne 14. 5. 1974. | Foto: Ing. Ondřej Řepka | 800 × 600 pix | 173 KiB | | |
|
| Už po zastavení provozu na trati byla před remízou depa v Ružomberoku vyfotografována T47.018 dne 16. 11. 1974. | Foto: Ing. Ondřej Řepka Sbírka: Leoš Tomančák | 800 × 645 pix | 122 KiB | | |
|
| Už na trati v jižních Čechách byla TU47.0018 zachycena ve stanici Nová Včelnice 12. 4. 1988. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 108 KiB | | |
|
| Unifikovaná ale elegantní 705 918-1 stojí s osobním vlakem v Kamenici nad Lipou - rok 1995. | Foto: Václav Šafář Sbírka: Ing. František Bartoš | 800 × 600 pix | 133 KiB | | |
|
| Nehodou u Nové Včelnice (1.7.2000) poškozená 705 918-1 čeká na svou lepší budoucnost v Jindřichově Hradci 30. 7. 2000. | Foto: František Stojaspal Sbírka: Petr Turek | 800 × 600 pix | 165 KiB | | |
|
| Už s odebranou zásuvkou dvojčlenného řízení na čele byla v Jindřichově Hradci zdokumentována Tu47.019 dne 6. 8. 1979. | Foto: Radim Šnábl Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 157 KiB | | |
|
| Po ještě čtyřkolejné splítce před Jindřichovým Hradcem projíždí lokomotiva Tu47.019 v čele nákladního vlaku 27. 4. 1980. | Foto: Miroslav Petr Sbírka: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 149 KiB | | |
|
| Nákladní vlak s přípřežím strojem TU47.019 čeká na povolení k odjezdu z Kamenice nad Lipou ve druhé polovině 80. let. | Sbírka: Václav Šafář | 800 × 600 pix | 135 KiB | | |
|
| Po nově tříkolejné splítce odváží vlak Mn 88112 z Jindřichova Hradce stroj 705 919-9 dne 10. 4. 1988. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 118 KiB | | |
|
| Částečně přeznačená 705 919-9 čeká na další práci v depu v Jindřichově Hradci 12. 4. 1988. | Foto: Josef Motyčka Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 108 KiB | | |
|
| Jindřichohradecká 705 919-9 čeká během svého zapůjčení do Slezska na svůj odjezd z Osoblahy v čele osobního vlaku do Třemešné 20. 1. 1993. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 109 KiB | | |
|
| Do Osoblahy zapůjčená 705 919-9 vynikala mezi zdejšími stroji svým starým nátěrem s tenkým žlutým pruhem. Na snímku stojí v osoblažském depu vedle domácí 705 917-3 dne 20. 1. 1993. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 136 KiB | | |
|
| Lokomotiva 705 919-9 přijíždí s osobním "vlakem" k odbočce Kanclov 4. 1. 1997. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 123 KiB | | |
|
| Do stanice Hůrky přiváží svůj vlak stroj 705 919-9 dne 13. 10. 2001. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 207 KiB | | |
|
| Už poněkud zašlá 705 919-9 zastavila s osobním vlakem ve Chválkově 26. 8. 2004. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 169 KiB | | |
|
| Lokomotiva 705 919-9 odpočívá mezi výkony u depa v Jindřichově Hradci - rok 2005. | Foto: Ing. František Bartoš | 800 × 600 pix | 150 KiB | | |
|
| Nově rekonstruovaná T47.019 projíždí s vlakem Os 266 do Nové Bystřice traťovým úsekem Střížovice - Kunžak-Lomy 5. 11. 2009. | Foto: Milan Tinhofer | 1024 × 690 pix | 213 KiB | | |
|
| V čele dvouvozového osobního vlaku čeká ve stanici Liptovská Osada na čas svého odjezdu do Korytnice stroj T47.020 - rok 1971. | Sbírka: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 109 KiB | | |
|
| Ve strojové stanici Frýdlant v Čechách čeká na svou lepší budoucnost neprovozovaná lokomotiva T47.020 dne 31. 8. 1980. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 137 KiB | | |
|
| V prostoru depa už více než čtyři a půl roku neprovozované trati Frýdlant - Heřmanice stály zdejší stroje T47.020 a Tu47.008 odstaveny ještě 6. 9. 1980. | Foto: Pavel Kainrath Sbírka: Petr Turek | 800 × 600 pix | 107 KiB | | |
|
| Ještě celočervená T47.020 posunuje v Jindřichově Hradci - pravděpodobně rok 1983. | Sbírka: Václav Šafář | 800 × 600 pix | 107 KiB | | |
|
| Čerstvě nalakovaná lokomotiva TU47.0020 stojí v depu v Jindřichově Hradci 8. 6. 1984. | Foto: Zdeněk Nantl Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 138 KiB | | |
|
| V čele posledního vlaku v režii ČD zavítaly do Nové Bystřice lokomotivy 705 920-7 a 705 907-4 dne 25. 1. 1997. | Foto: Jan Orel | 800 × 600 pix | 125 KiB | | |
|
| Noční snímek osobního vlaku se strojem 705 920-7 byl pořízen v Kamenici nad Lipou 8. 12. 2002. | Foto: Jiří Růžička | 800 × 600 pix | 81 KiB | | |
|
| Ještě na svém prvním působišti, v Ružomberoku, byla vyfotografována poslední k ČSD dodaná T47.021 - rok 1972. | Foto: Václav Polívka Sbírka: Rosťa Kolmačka | 800 × 600 pix | 92 KiB | | |
|
| V čele vlaku Mn 88563 přijíždí do Jindřichova Hradce stroj TU47.0021 dne 12. 6. 1979. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 100 KiB | | |
|
| Na třínápravovém transportním voze právě dorazila z opravy do Jindřichova Hradce lokomotiva T47.021 dne 20. 12. 1977. | Foto: Zdeněk Picka | 800 × 600 pix | 122 KiB | | |
|
| Vlak, ve kterém opravená T47.021 do Jindřichova Hradce dorazila, netáhlo nic jiného než všudypřítomný "Sergej" - 20. 12. 1977. | Foto: Zdeněk Picka | 800 × 600 pix | 118 KiB | | |
|
| Poměrně brzy nově označená 705 921-5 projíždí s nákladním vlakem po tříkolejné splítce v Jindřichově Hradci 21. 8. 1987. | Foto: Josef Motyčka Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 206 KiB | | |
|
| Lokomotiva ČD 705 921-5 projíždí s osobním vlakem po trati u Rodinova 3. 3. 1995. | Foto: Ladislav Fric | 800 × 600 pix | 150 KiB | | |
|
| Časně ranní atmosféru na úzkorozchodném nádraží v Jindřichově Hradci dokresluje nablýskaný stroj 705 921-5 a další vzhledově stejná kolegyně - srpen 1997. | Foto: František Stojaspal Sbírka: Petr Turek | 800 × 600 pix | 118 KiB | | |
|
| Po opravené trati u Střížovic projíždí s posíleným osobním vlakem stroj 705 921-5 dne 20. 8. 2003. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 205 KiB | | |
|
| Stejná souprava, tažená lokomotivou 705 921-5, byla vyfotografována také mezi Střížovicemi a Malým Ratmírovem 20. 8. 2003. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 230 KiB | | |
|
| Mezi zastávkou Jindřiš a Jindřichovým Hradcem projíždí se svým vlakem stroj 705 921-5 dne 17. 8. 2004. | Foto: Tomáš Orlík | 800 × 600 pix | 208 KiB | | |
|
| Za tuhé lednové zimy posunuje lokomotiva 705 921-5 v Jindřichově Hradci 3. 1. 2006. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 189 KiB | | |
|
| Zasněženou krajinou mezi zastávkou Lovětín-obec a Nekrasínem projíždí v čele Os 210 stroj 705 921-5 dne 3. 1. 2006. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 165 KiB | | |
|