 | S roletkou v chladící síti na bočnici byla zachycena T47.015 v Jindřichově Hradci - rok 1968. | Foto: Václav Polívka Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 149 KiB | | |
|
 | Z Kamenice nad Lipou odjíždí v čele Mn 88563 stroj TU47.015 dne 11.6.1979. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 150 KiB | | |
|
 | Foto na památku s lokomotivou T47.015 bylo v Jindřichově Hradci pořízeno 27.4.1980. | Foto: Miroslav Petr Sbírka: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 112 KiB | | |
|
 | Nově nalakovaná TU47.0015 se v Jindřichově Hradci připravuje na další práci 9.6.1984. | Foto: Josef Motyčka Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 159 KiB | | |
|
 | Čerstvě přeznačená 705 915-7 zastavila v Kunžaku 20.6.1990. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 122 KiB | | |
|
 | Přípřež lokomotiv TU47.016 a TU47.017 zastavila se svým vlakem v Bohušově 18.5.1979. | Foto: Radim Šnábl Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 123 KiB | | |
|
 | V čele osobního vlaku byla zachycena v Liptáni osoblažská TU47.016 dne 11.4.1981. | Foto: Václav Polívka Sbírka: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 89 KiB | | |
|
 | Nádherný záběr dokumentující přeznačování vozidel ČSD v podání stroje 705 916-5 s Mn 94843 ve Slezských Rudolticích 10.9.1988. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 95 KiB | | |
|
 | Úzkorozchodná lokomotiva 705 916-5 čeká na normálněrozchodných podvozcích na opravu v depu Krnov 28.2.1993. | Foto: Jiří Novák Sbírka: Rosťa Kolmačka | 800 × 600 pix | 120 KiB | | |
|
 | Své umělecké nadání předvádí ranní slunce na tomto snímku stroje 705 916-5 v Třemešné ve Slezsku 22.7.1994. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 121 KiB | | |
|
 | Všední den na výjimečné dráze s obyčejnou ale také výjimečnou lokomotivou 705 916-5 - Osoblaha 22.7.1994. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 129 KiB | | |
|
 | Unifikovaná a přesto krásná 705 916-5 čeká na další práci v Osoblaze 22.7.1994. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 163 KiB | | |
|
 | Dnes už neopakovatelný záběr křižování vlaků s lokomotivami 705 916-5 a 705 914-0 byl pořízen ve Slezských Rudolticích 17.9.1995. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 101 KiB | | |
|
 | Hejno ptáků vyplašil v jinak poklidné zimní atmosféře venkovského nádraží vlak tažený strojem 705 916-5 ve Slezských Rudolticích 2.1.1996. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 85 KiB | | |
|
 | V čele osobního "vlaku" zastavila v Bohušově lokomotiva 705 916-5 dne 2.1.1996. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 133 KiB | | |
|
 | Kratičkou "křižovací" kolej v Horních Povelicích míjí stroj 705 916-5 se svým osobním vlakem 24.2.1997. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 180 KiB | | |
|
 | Paní Zima zkrášluje svým nezaměnitelným způsobem tento záběr vlaku s lokomotivou 705 916-5 ve Třemešné ve Slezsku 3.3.1996. | Foto: Ing. Jan Vašíček Sbírka: Petr Turek | 800 × 600 pix | 97 KiB | | |
|
 | Romantický snímek stroje 705 916-5 vznikl před Kobernem dne 24.2.1997. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 191 KiB | | |
|
 | Do původního nátěru znovuoděná 705 916-5 s vlakem Os 20609 křižuje v Liptáni vlak Os 20610 tažený strojem 705 917-3 dne 20.12.2002. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 109 KiB | | |
|
 | Lokomotiva 705 916-5 opouští s vlakem Os 20608 Osoblahu. Domy za vlakem jsou už v Polsku - 20.12.2002. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 143 KiB | | |
|
 | Po příjezdu z trati zapózovala 705 916-5 objektivu fotoaparátu v Osoblaze 20.12.2002. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 141 KiB | | |
|
 | Po trati mezi Liptání a Třemešnou ve Slezsku projíždí vlak tažený strojem 705 916-5 dne 24.5.2003. | Foto: Tomáš Orlík | 800 × 600 pix | 261 KiB | | |
|
 | Lokomotiva 705 916-5 rozjíždí po krátkém zpomalení před přejezdem vlak do Osoblahy. Snímek byl pořízen mezi Třemešnou ve Slezsku a Liptání 31.5.2003. | Foto: Tomáš Orlík | 800 × 600 pix | 195 KiB | | |
|
 | Při příležitosti Dne dráhy projíždí po trati mezi Liptání a Třemešnou ve Slezsku zvláštní vlak v čele se 705 916-5 a motorovým vozem M21.004 na konci 26.6.2004. | Foto: Tomáš Orlík | 800 × 600 pix | 228 KiB | | |
|
 | Zvláštní vlak tažený strojem 705 916-5 a s motorovým vozem M21.004 na konci zastavil ve Slezských Rudolticích 26.6.2004. | Foto: Jan Orel | 800 × 600 pix | 140 KiB | | |
|
 | Osobní vlak bez vozů - běžná zimní praxe na slezské trati, kdy kvůli závějím jezdí na vlacích samotná lokomotiva a cestující se vezou v zavazadlovém oddíle. Na snímku z Liptáně veze jeden takový spoj 705 916-5 dne 3.3.2005. | Foto: Tomáš Orlík | 800 × 600 pix | 138 KiB | | |
|
 | Dvě lokomotivy (705 916-5 a 705 914-0) táhnou jeden osobní vůz - traťový úsek Bohušov - Koberno 8.6.2006. | Foto: Tomáš Orlík | 800 × 600 pix | 202 KiB | | |
|
 | Nedlouho po opravě a přeznačení se nám na snímku představuje stroj TU47.0017 ve stanici Třemešná ve Slezsku 18.5.1979. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 133 KiB | | |
|
 | Křižování osobních vlaků se stroji TU47.0017 a TU47.0016 se v Liptáni událo také 11.4.1981. | Foto: Václav Polívka Sbírka: Leoš Tomančák | 1024 × 565 pix | 116 KiB | | |
|
 | Nově natřená TU47.0017 posunuje v Osoblaze 11.4.1984. | Foto: Václav Polívka Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 111 KiB | | |
|
 | Naleštěný stroj 705 917-3 čeká v Osoblaze na chvíli, kdy vyrazí v čele osobního vlaku do Třemešné ve Slezsku 28.2.1993. | Foto: Jiří Novák Sbírka: Rosťa Kolmačka | 800 × 600 pix | 143 KiB | | |
|
 | Již v unifikovaném nátěru se širokým žlutým pruhem odjíždí stroj 705 917-3 s osobním vlakem ze Slezských Rudoltic 24.1.1995. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 133 KiB | | |
|
 | Všední den na lokálce - 705 917-3 sjíždí s osobním vlakem do Slezských Rudoltic 24.1.1995. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 101 KiB | | |
|
 | Necelý rok poté byla 705 917-3 opět vyfotografována ve Slezských Rudolticích v čele osobního vlaku, a to dne 2.1.1996. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 123 KiB | | |
|
 | Po trati před Osoblahou veze stroj 705 917-3 osobní vlak taktéž 2.1.1996. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 166 KiB | | |
|
 | Do barevného kabátku v původním provedení opět oděná 705 917-3 přijíždí s vlakem Os 20606 k Bohušovu 20.12.2002. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 196 KiB | | |
|
 | Lokomotiva 705 917-3 s vlakem Os 20610 čeká ve stanici Liptáň na křižování s protijedoucím Os 20609 od Třemešné ve Slezsku 20.12.2002. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 128 KiB | | |
|
 | Ve sluncem zalité zimní Osoblaze vyčkává stroj 705 917-3 povolení k odjezdu s osobním vlakem do Třemešné 20.12.2002. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 178 KiB | | |
|
 | Po zrušení krnovského depa provádí část oprav řady 705 depo v Olomouci. Právě v rotundě olomouckého depa byla 705 917-3 zastižena dne 24.7.2007. | Foto: Stanislav Plachý | 800 × 600 pix | 144 KiB | | |
|
 | Na nádraží v Korytnici právě objíždí vlak lokomotiva T47.018 - rok 1972. | Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava | 800 × 600 pix | 133 KiB | | |
|
 | Na samém konci provozu slovenské úzkokolejky projíždí stroj T47.018 s Os 20309 po trati u zastávky Ružomberok-Biely Potok 14.5.1974. | Foto: Ing. Ondřej Řepka | 800 × 600 pix | 135 KiB | | |
|
 | Nezaměnitelné horské panorama stanice Ružomberok-Jazierce vítá jeden z posledních vlaků taženého lokomotivou T47.018 dne 14.5.1974. | Foto: Ing. Ondřej Řepka | 800 × 600 pix | 173 KiB | | |
|
 | Už po zastavení provozu na trati byla před remízou depa v Ružomberoku vyfotografována T47.018 dne 16.11.1974. | Foto: Ing. Ondřej Řepka Sbírka: Leoš Tomančák | 800 × 645 pix | 122 KiB | | |
|
 | Už na trati v jižních Čechách byla TU47.0018 zachycena ve stanici Nová Včelnice 12.4.1988. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 108 KiB | | |
|
 | Unifikovaná ale elegantní 705 918-1 stojí s osobním vlakem v Kamenici nad Lipou - rok 1995. | Foto: Václav Šafář Sbírka: Ing. František Bartoš | 800 × 600 pix | 133 KiB | | |
|
 | Nehodou u Nové Včelnice (1.7.2000) poškozená 705 918-1 čeká na svou lepší budoucnost v Jindřichově Hradci 30.7.2000. | Foto: František Stojaspal Sbírka: Petr Turek | 800 × 600 pix | 165 KiB | | |
|
 | Už s odebranou zásuvkou dvojčlenného řízení na čele byla v Jindřichově Hradci zdokumentována Tu47.019 dne 6.8.1979. | Foto: Radim Šnábl Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 157 KiB | | |
|
 | Po ještě čtyřkolejné splítce před Jindřichovým Hradcem projíždí lokomotiva Tu47.019 v čele nákladního vlaku 27.4.1980. | Foto: Miroslav Petr Sbírka: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 149 KiB | | |
|
 | Nákladní vlak s přípřežím strojem TU47.019 čeká na povolení k odjezdu z Kamenice nad Lipou ve druhé polovině 80. let. | Sbírka: Václav Šafář | 800 × 600 pix | 135 KiB | | |
|
 | Po nově tříkolejné splítce odváží vlak Mn 88112 z Jindřichova Hradce stroj 705 919-9 dne 10.4.1988. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 118 KiB | | |
|
 | Částečně přeznačená 705 919-9 čeká na další práci v depu v Jindřichově Hradci 12.4.1988. | Foto: Josef Motyčka Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 108 KiB | | |
|
 | Jindřichohradecká 705 919-9 čeká během svého zapůjčení do Slezska na svůj odjezd z Osoblahy v čele osobního vlaku do Třemešné 20.1.1993. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 109 KiB | | |
|
 | Do Osoblahy zapůjčená 705 919-9 vynikala mezi zdejšími stroji svým starým nátěrem s tenkým žlutým pruhem. Na snímku stojí v osoblažském depu vedle domácí 705 917-3 dne 20.1.1993. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 136 KiB | | |
|
 | Lokomotiva 705 919-9 přijíždí s osobním "vlakem" k odbočce Kanclov 4.1.1997. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 123 KiB | | |
|
 | Do stanice Hůrky přiváží svůj vlak stroj 705 919-9 dne 13.10.2001. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 207 KiB | | |
|
 | Už poněkud zašlá 705 919-9 zastavila s osobním vlakem ve Chválkově 26.8.2004. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 169 KiB | | |
|
 | Lokomotiva 705 919-9 odpočívá mezi výkony u depa v Jindřichově Hradci - rok 2005. | Foto: Ing. František Bartoš | 800 × 600 pix | 150 KiB | | |
|
 | Nově rekonstruovaná T47.019 projíždí s vlakem Os 266 do Nové Bystřice traťovým úsekem Střížovice - Kunžak-Lomy 5.11.2009. | Foto: Milan Tinhofer | 1024 × 690 pix | 213 KiB | | |
|
 | V čele dvouvozového osobního vlaku čeká ve stanici Liptovská Osada na čas svého odjezdu do Korytnice stroj T47.020 - rok 1971. | Sbírka: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 109 KiB | | |
|
 | Ve strojové stanici Frýdlant v Čechách čeká na svou lepší budoucnost neprovozovaná lokomotiva T47.020 dne 31.8.1980. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 137 KiB | | |
|
 | V prostoru depa už více než čtyři a půl roku neprovozované trati Frýdlant - Heřmanice stály zdejší stroje T47.020 a Tu47.008 odstaveny ještě 6.9.1980. | Foto: Pavel Kainrath Sbírka: Petr Turek | 800 × 600 pix | 107 KiB | | |
|
 | Ještě celočervená T47.020 posunuje v Jindřichově Hradci - pravděpodobně rok 1983. | Sbírka: Václav Šafář | 800 × 600 pix | 107 KiB | | |
|
 | Čerstvě nalakovaná lokomotiva TU47.0020 stojí v depu v Jindřichově Hradci 8.6.1984. | Foto: Zdeněk Nantl Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 138 KiB | | |
|
 | V čele posledního vlaku v režii ČD zavítaly do Nové Bystřice lokomotivy 705 920-7 a 705 907-4 dne 25.1.1997. | Foto: Jan Orel | 800 × 600 pix | 125 KiB | | |
|
 | Noční snímek osobního vlaku se strojem 705 920-7 byl pořízen v Kamenici nad Lipou 8.12.2002. | Foto: Jiří Růžička | 800 × 600 pix | 81 KiB | | |
|
 | Ještě na svém prvním působišti, v Ružomberoku, byla vyfotografována poslední k ČSD dodaná T47.021 - rok 1972. | Foto: Václav Polívka Sbírka: Rosťa Kolmačka | 800 × 600 pix | 92 KiB | | |
|
 | V čele vlaku Mn 88563 přijíždí do Jindřichova Hradce stroj TU47.0021 dne 12.6.1979. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 100 KiB | | |
|
 | Na třínápravovém transportním voze právě dorazila z opravy do Jindřichova Hradce lokomotiva T47.021 dne 20.12.1977. | Foto: Zdeněk Picka | 800 × 600 pix | 122 KiB | | |
|
 | Vlak, ve kterém opravená T47.021 do Jindřichova Hradce dorazila, netáhlo nic jiného než všudypřítomný "Sergej" - 20.12.1977. | Foto: Zdeněk Picka | 800 × 600 pix | 118 KiB | | |
|
 | Poměrně brzy nově označená 705 921-5 projíždí s nákladním vlakem po tříkolejné splítce v Jindřichově Hradci 21.8.1987. | Foto: Josef Motyčka Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 206 KiB | | |
|
 | Lokomotiva ČD 705 921-5 projíždí s osobním vlakem po trati u Rodinova 3.3.1995. | Foto: Ladislav Fric | 800 × 600 pix | 150 KiB | | |
|
 | Časně ranní atmosféru na úzkorozchodném nádraží v Jindřichově Hradci dokresluje nablýskaný stroj 705 921-5 a další vzhledově stejná kolegyně - srpen 1997. | Foto: František Stojaspal Sbírka: Petr Turek | 800 × 600 pix | 118 KiB | | |
|
 | Po opravené trati u Střížovic projíždí s posíleným osobním vlakem stroj 705 921-5 dne 20.8.2003. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 205 KiB | | |
|
 | Stejná souprava, tažená lokomotivou 705 921-5, byla vyfotografována také mezi Střížovicemi a Malým Ratmírovem 20.8.2003. | Foto: Boris Kyjonka | 800 × 600 pix | 230 KiB | | |
|
 | Mezi zastávkou Jindřiš a Jindřichovým Hradcem projíždí se svým vlakem stroj 705 921-5 dne 17.8.2004. | Foto: Tomáš Orlík | 800 × 600 pix | 208 KiB | | |
|
 | Za tuhé lednové zimy posunuje lokomotiva 705 921-5 v Jindřichově Hradci 3.1.2006. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 189 KiB | | |
|
 | Zasněženou krajinou mezi zastávkou Lovětín-obec a Nekrasínem projíždí v čele Os 210 stroj 705 921-5 dne 3.1.2006. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 165 KiB | | |
|