Prototypy & unikáty z řady 705


705901b.jpg
Známý tovární snímek prototypu T47.001 v jeho původním provedení.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix179 KiB

705901e.jpg
Retušovaný tovární snímek nové lokomotivy T47.001 zachycuje její původní podobu - například chybějící výřez se stupačkou a madlo pro posunovače na pravé kabině.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Jiří Novák1024 × 580 pix128 KiB

705901a.jpg
Ještě provozní T47.001 byla ve stanici Obrataň zachycena 21. 10. 1969.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix133 KiB

705901c.jpg
Už neprovozní prototyp Tu47.001 (malé "u" v označení není překlep !) čeká na svůj konec v Jindřichově Hradci - únor 1975.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix129 KiB

705901d.jpg
Vyřazená Tu47.001 stála v depu v Jindřichově Hradci také 21. 4. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl   Sbírka: Ladislav Kroul1024 × 650 pix215 KiB

705905b.jpg
Právě rekonstruovaná 705 905-8 byla zastižena na zvedácích v jindřichohradeckém depu 22. 7. 2006.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix128 KiB

705905c.jpg
Už plně provozní T47.005 křižovala ve Včelničce vlak tažený taktéž modernizovanou kolegyní T47.018 dne 29. 9. 2006.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix221 KiB

705905l.jpg
Lokomotiva T47.005 projíždí v čele osobního vlaku traťovým úsekem Kamenice nad Lipou - Rodinov 29. 9. 2006.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix263 KiB

705905m.jpg
Jiný osobní vlak provážela T47.005 po trati mezi Kamenicí nad Lipou a Včelničkou 30. 9. 2006.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix159 KiB

705905f.jpg
Nejmodernější a nejzastaralejší zástupci řady 705, stroje T47.005 a T47.006, projíždí s osobním vlakem po trati u zastávky Rodinov 4. 7. 2007.
Foto: Jiří Beneš   800 × 600 pix151 KiB

705915c.jpg
V zajetí Paní Zimy byla modernizovaná T47.015 vyfotografována u Lovětína 3. 1. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix215 KiB

705915a.jpg
Lokomotiva T47.015 odpočívá se svým "vlakem" v Jindřichově Hradci 30. 7. 2006.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix157 KiB

705915g.jpg
Již mírně zašlá T47.015 prováží osobní vlak traťovým úsekem Žďár u Kamenice nad Lipou - Nová Včelnice 29. 9. 2006.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix181 KiB

705915i.jpg
Na trati u Lovětína byla T47.015 takto profesionálně zachycena 29. 9. 2006.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix242 KiB

705915d.jpg
Zatímco mnoho párů slavilo v den s magickým datumem svou svatbu, stroj T47.015 možná také odvezl část svatebních hostů. U Nové Včelnice byl zastižen právě 7. 7. 2007.
Foto: Jiří Beneš   800 × 600 pix147 KiB

705915j.jpg
Rekonstruovaná T47.015 byla s vlakem Os 250 vyfotografována v traťovém úseku Jindřiš - Blažejov 20. 8. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil   1200 × 800 pix556 KiB

705915h.jpg
V vlakem Os 252 přijíždí T47.015 do zastávky Jindřiš 20. 8. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil   1200 × 800 pix454 KiB

705918f.jpg
První rekonstruovaná lokomotiva řady 705, stroj T47.018, stojí vystavena na MSV v Brně 18. 9. 2003.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix151 KiB

705918g.jpg
Modernizovaná T47.018 v prostoru vodního odporu depa Olomouc dne 13. 10. 2003.
Foto: Martin Třískala   1024 × 715 pix364 KiB

705918m.jpg
V rámci zkoušek zavítala T47.018 také do Osoblahy, kde se setkala s domácí 705 917-3 dne 12. 11. 2003.
Foto: Boris Kyjonka   800 × 600 pix166 KiB

705918j.jpg
Vzácný host v Osoblaze - jindřichohradecká T47.018 odpočívá mezi traťovými výkony nedaleko místního depa 20. 11. 2003.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix159 KiB

705918a.jpg
Lokomotiva T47.018 posunuje po úzkorozchodném nádraží v Jindřichově Hradci 22. 7. 2006.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix141 KiB

705918n.jpg
Rekonstruovaná T47.018 byla v čele osobního vlaku vyfotografována u Odb. Kanclov 30. 9. 2006.
Foto: Boris Kyjonka   800 × 600 pix197 KiB

705918k.jpg
Stroj T47.018 posunuje vedle depa v Jindřichově Hradci 19. 7. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix146 KiB


Zobrazeno 24 z celkem 262 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.