Známý tovární snímek prototypu T47.001 v jeho původním provedení.
Foto: tovární snímek Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
179 KiB
Retušovaný tovární snímek nové lokomotivy T47.001 zachycuje její původní podobu - například chybějící výřez se stupačkou a madlo pro posunovače na pravé kabině.
Foto: tovární snímek Sbírka: Jiří Novák
1024 × 580 pix
128 KiB
Ještě provozní T47.001 byla ve stanici Obrataň zachycena 21. 10. 1969.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
133 KiB
Už neprovozní prototyp Tu47.001 (malé "u" v označení není překlep !) čeká na svůj konec v Jindřichově Hradci - únor 1975.
Foto: Zdeněk Picka
800 × 600 pix
129 KiB
Vyřazená Tu47.001 stála v depu v Jindřichově Hradci také 21. 4. 1976.
Foto: Zdeněk Nantl Sbírka: Ladislav Kroul
1024 × 650 pix
215 KiB
Právě rekonstruovaná 705 905-8 byla zastižena na zvedácích v jindřichohradeckém depu 22. 7. 2006.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
128 KiB
Už plně provozní T47.005 křižovala ve Včelničce vlak tažený taktéž modernizovanou kolegyní T47.018 dne 29. 9. 2006.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
221 KiB
Lokomotiva T47.005 projíždí v čele osobního vlaku traťovým úsekem Kamenice nad Lipou - Rodinov 29. 9. 2006.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
263 KiB
Jiný osobní vlak provážela T47.005 po trati mezi Kamenicí nad Lipou a Včelničkou 30. 9. 2006.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
159 KiB
Nejmodernější a nejzastaralejší zástupci řady 705, stroje T47.005 a T47.006, projíždí s osobním vlakem po trati u zastávky Rodinov 4. 7. 2007.
Foto: Jiří Beneš
800 × 600 pix
151 KiB
V zajetí Paní Zimy byla modernizovaná T47.015 vyfotografována u Lovětína 3. 1. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
215 KiB
Lokomotiva T47.015 odpočívá se svým "vlakem" v Jindřichově Hradci 30. 7. 2006.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
157 KiB
Již mírně zašlá T47.015 prováží osobní vlak traťovým úsekem Žďár u Kamenice nad Lipou - Nová Včelnice 29. 9. 2006.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
181 KiB
Na trati u Lovětína byla T47.015 takto profesionálně zachycena 29. 9. 2006.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
242 KiB
Zatímco mnoho párů slavilo v den s magickým datumem svou svatbu, stroj T47.015 možná také odvezl část svatebních hostů. U Nové Včelnice byl zastižen právě 7. 7. 2007.
Foto: Jiří Beneš
800 × 600 pix
147 KiB
Rekonstruovaná T47.015 byla s vlakem Os 250 vyfotografována v traťovém úseku Jindřiš - Blažejov 20. 8. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil
1200 × 800 pix
556 KiB
V vlakem Os 252 přijíždí T47.015 do zastávky Jindřiš 20. 8. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil
1200 × 800 pix
454 KiB
První rekonstruovaná lokomotiva řady 705, stroj T47.018, stojí vystavena na MSV v Brně 18. 9. 2003.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
151 KiB
Modernizovaná T47.018 v prostoru vodního odporu depa Olomouc dne 13. 10. 2003.
Foto: Martin Třískala
1024 × 715 pix
364 KiB
V rámci zkoušek zavítala T47.018 také do Osoblahy, kde se setkala s domácí 705 917-3 dne 12. 11. 2003.
Foto: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
166 KiB
Vzácný host v Osoblaze - jindřichohradecká T47.018 odpočívá mezi traťovými výkony nedaleko místního depa 20. 11. 2003.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
159 KiB
Lokomotiva T47.018 posunuje po úzkorozchodném nádraží v Jindřichově Hradci 22. 7. 2006.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
141 KiB
Rekonstruovaná T47.018 byla v čele osobního vlaku vyfotografována u Odb. Kanclov 30. 9. 2006.
Foto: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
197 KiB
Stroj T47.018 posunuje vedle depa v Jindřichově Hradci 19. 7. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
146 KiB
Zobrazeno 24 z celkem 262 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.