Sériové stroje E458.0 čísel 013 až 022


110013b.jpg
Lokomotiva E458.0013 se připravuje v depu Košice k vyjetí za další prací 6. 8. 1986.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 800 pix453 KiB

110013a.jpg
Už vyřazená 110 013-0 stála v prostorách RD Košice odstavena 26. 4. 2008.
Foto: Jiří Řechka   1200 × 850 pix336 KiB

110014a.jpg
V kolejišti teprve krátce dokončeného seřaďovacího nádraží v Žilině-Tepličce posunovala 110 014-8 dne 28. 3. 2013.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix351 KiB

110015a.jpg
Mírně poškozený stroj 110 015-5 byl u kruhové remízy RD Žilina vyfotografován 15. 12. 2008.
Foto: Jiří Řechka   1200 × 790 pix421 KiB

110016a.jpg
Bílými proužky decentně ozdobená E458.0016 posunovala v Hradci Králové 13. 5. 1986.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 830 pix352 KiB

110017a.jpg
Na pražské 5. záloze sloužící "Žehlička" E458.0017 byla v žst. Praha hl.n. zdokumentována 23. 3. 1981.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 810 pix361 KiB

110017b.jpg
Lokomotiva E458.0017 byla při své všední práci zastižena na nádraží Praha-Vršovice 2. 5. 1982.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 770 pix322 KiB

110018a.jpg
Na výkonu zálohy č. 5 byla lokomotiva E458.0018 vyfotografována při práci na pražském hlavním nádraží 17. 8. 1978.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 820 pix373 KiB

110018b.jpg
V čele osobního vlaku do Letohradu se E458.0018 připravuje na svou cestu v žst. Ústí nad Orlicí 11. 7. 1983.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 810 pix397 KiB

110018c.jpg
Lokomotiva 110 018-9 posunovala s měřicím vozem na hlavním nádraží v Praze 18. 1. 2005.
Foto: Martin Třískala   1200 × 780 pix434 KiB

110019b.jpg
Lokomotiva 110 019-7 byla se soupravou osobního vlaku zastižena v Letohradě 18. 4. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   1200 × 750 pix366 KiB

110019a.jpg
Už natrvalo neprovozní 110 019-7 ČD Carga čekala po boku 742 117-5 v Pardubicích na svůj osud 18. 8. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 790 pix427 KiB

110020b.jpg
Zánovní "Žehlička" E458.0020 posunovala v kolejišti nymburského železničního uzlu 21. 3. 1976.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 830 pix391 KiB

110020c.jpg
Ještě do zeleného nátěru oděná byla 110 020-5 v České Třebové vyfotografována 9. 4. 1994.
Foto: David Prause   1200 × 800 pix415 KiB

110020d.jpg
Na nádraží v České Třebové stála mezi výkony odstavená lokomotiva 110 020-5 březnu 1995.
Foto: Aleš Soška   1200 × 740 pix404 KiB

110020a.jpg
Za prvních slunečních paprsků dne 10. 5. 2006 přivezla 110 020-5 do Chropyně manipulační vlak z Nezamyslic.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix499 KiB

110021d.jpg
S poštovní "raketou" byla E458.0021 zastižena v České Třebové 22. 2. 1979.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 840 pix457 KiB

110021b.jpg
Krátce po dokončení dílenské opravy byla 110 021-3 ještě v hale ŽOS Vrútky zdokumentována v roce 1993.
Foto: Ing. Richard Halfar   1200 × 800 pix444 KiB

110021a.jpg
Bok po boku odpočívaly mezi výkony na posunu v žilinském uzlu lokomotivy 110 021-3 a 110 042-9 květen 2000.
Foto: Aleš Soška   1200 × 740 pix491 KiB

110021f.jpg
Na společném nádraží v Praze na Smíchově se 110 021-3 připravovala ke své cestě do Kutné Hory 13. 10. 2022.
Foto: Adam Kotas   1200 × 830 pix431 KiB

110021e.jpg
Při odvozu pracovního vlaku z Prahy do Kutné Hory byla 110 021-3 v Kolíně vyfotografována 13. 10. 2022.
Foto: Adam Kotas   1200 × 830 pix335 KiB

110021c.jpg
Poslední provozní zástupce řady 110 v ČR, stroj 110 021-3 společnosti WYNX Pool s.r.o., odvážel z Mělníka mimořádný vlak Sp 11855 dne 19. 11. 2022.
Foto: Jiří Růžička   1200 × 780 pix470 KiB

110022f.jpg
S už demontovanou výstrojí pro posun za využití proměnného napětí na valašskomeziříčském spádovišti byla 110 022-1 ve Valašském Meziříčí při běžném posunu zachycena 2. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 780 pix468 KiB

110022g.jpg
Při své všední práci na posunu ve Valašském Meziříčí byla 110 022-1 zdokumentována 2. 10. 2004.
Foto: David Prause   1200 × 810 pix396 KiB



Zobrazeno 24 z celkem 154 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.