| Lokomotiva E458.0013 se připravuje v depu Košice k vyjetí za další prací 6. 8. 1986. | Foto: Ladislav Kroul | 1200 × 800 pix | 453 KiB | | |
|
| Už vyřazená 110 013-0 stála v prostorách RD Košice odstavena 26. 4. 2008. | Foto: Jiří Řechka | 1200 × 850 pix | 336 KiB | | |
|
| V kolejišti teprve krátce dokončeného seřaďovacího nádraží v Žilině-Tepličce posunovala 110 014-8 dne 28. 3. 2013. | Foto: Rosťa Kolmačka | 1200 × 800 pix | 351 KiB | | |
|
| Mírně poškozený stroj 110 015-5 byl u kruhové remízy RD Žilina vyfotografován 15. 12. 2008. | Foto: Jiří Řechka | 1200 × 790 pix | 421 KiB | | |
|
| Bílými proužky decentně ozdobená E458.0016 posunovala v Hradci Králové 13. 5. 1986. | Foto: Josef Motyčka | 1200 × 830 pix | 352 KiB | | |
|
| Na pražské 5. záloze sloužící "Žehlička" E458.0017 byla v žst. Praha hl.n. zdokumentována 23. 3. 1981. | Foto: Josef Motyčka | 1200 × 810 pix | 361 KiB | | |
|
| Lokomotiva E458.0017 byla při své všední práci zastižena na nádraží Praha-Vršovice 2. 5. 1982. | Foto: Ladislav Kroul | 1200 × 770 pix | 322 KiB | | |
|
| Na výkonu zálohy č. 5 byla lokomotiva E458.0018 vyfotografována při práci na pražském hlavním nádraží 17. 8. 1978. | Foto: Josef Motyčka | 1200 × 820 pix | 373 KiB | | |
|
| V čele osobního vlaku do Letohradu se E458.0018 připravuje na svou cestu v žst. Ústí nad Orlicí 11. 7. 1983. | Foto: Josef Motyčka | 1200 × 810 pix | 397 KiB | | |
|
| Lokomotiva 110 018-9 posunovala s měřicím vozem na hlavním nádraží v Praze 18. 1. 2005. | Foto: Martin Třískala | 1200 × 780 pix | 434 KiB | | |
|
| Lokomotiva 110 019-7 byla se soupravou osobního vlaku zastižena v Letohradě 18. 4. 1997. | Foto: Ladislav Kroul | 1200 × 750 pix | 366 KiB | | |
|
| Už natrvalo neprovozní 110 019-7 ČD Carga čekala po boku 742 117-5 v Pardubicích na svůj osud 18. 8. 2016. | Foto: Rosťa Kolmačka | 1200 × 790 pix | 427 KiB | | |
|
| Zánovní "Žehlička" E458.0020 posunovala v kolejišti nymburského železničního uzlu 21. 3. 1976. | Foto: Josef Motyčka | 1200 × 830 pix | 391 KiB | | |
|
| Ještě do zeleného nátěru oděná byla 110 020-5 v České Třebové vyfotografována 9. 4. 1994. | Foto: David Prause | 1200 × 800 pix | 415 KiB | | |
|
| Na nádraží v České Třebové stála mezi výkony odstavená lokomotiva 110 020-5 březnu 1995. | Foto: Aleš Soška | 1200 × 740 pix | 404 KiB | | |
|
| Za prvních slunečních paprsků dne 10. 5. 2006 přivezla 110 020-5 do Chropyně manipulační vlak z Nezamyslic. | Foto: Rosťa Kolmačka | 1200 × 800 pix | 499 KiB | | |
|
| S poštovní "raketou" byla E458.0021 zastižena v České Třebové 22. 2. 1979. | Foto: Josef Motyčka | 1200 × 840 pix | 457 KiB | | |
|
| Krátce po dokončení dílenské opravy byla 110 021-3 ještě v hale ŽOS Vrútky zdokumentována v roce 1993. | Foto: Ing. Richard Halfar | 1200 × 800 pix | 444 KiB | | |
|
| Bok po boku odpočívaly mezi výkony na posunu v žilinském uzlu lokomotivy 110 021-3 a 110 042-9 květen 2000. | Foto: Aleš Soška | 1200 × 740 pix | 491 KiB | | |
|
| Na společném nádraží v Praze na Smíchově se 110 021-3 připravovala ke své cestě do Kutné Hory 13. 10. 2022. | Foto: Adam Kotas | 1200 × 830 pix | 431 KiB | | |
|
| Při odvozu pracovního vlaku z Prahy do Kutné Hory byla 110 021-3 v Kolíně vyfotografována 13. 10. 2022. | Foto: Adam Kotas | 1200 × 830 pix | 335 KiB | | |
|
| Poslední provozní zástupce řady 110 v ČR, stroj 110 021-3 společnosti WYNX Pool s.r.o., odvážel z Mělníka mimořádný vlak Sp 11855 dne 19. 11. 2022. | Foto: Jiří Růžička | 1200 × 780 pix | 470 KiB | | |
|
| S už demontovanou výstrojí pro posun za využití proměnného napětí na valašskomeziříčském spádovišti byla 110 022-1 ve Valašském Meziříčí při běžném posunu zachycena 2. 7. 2003. | Foto: Rosťa Kolmačka | 1200 × 780 pix | 468 KiB | | |
|
| Při své všední práci na posunu ve Valašském Meziříčí byla 110 022-1 zdokumentována 2. 10. 2004. | Foto: David Prause | 1200 × 810 pix | 396 KiB | | |
|