Kniha návštěv


Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pokud naleznete na stránkách jakoukoliv chybu, nebo budete znát doplňující informace k některé ze zpracovaných sekcí, můžete je uvést právě do této knihy návštěv. Stejně tak Vám budeme vděčni i za jakékoliv jiné postřehy např. ke vzhledu a funkčnosti stránek, rádi se od Vás také dovíme, jak se Vám líbila či nelíbila poslední aktualizace. Za všechny Vaše náměty, připomínky či doplnění Vám předem děkujeme! Nejen za sebe, ale i za všechny návštěvníky stránek.

Řadit:   nejnovější nahoře nejnovější dole vložit příspěvek

[1] Kolmix | 2021-11-27 19:51:18 | Guestbook funguje!
Tak, ode dneška (27.11.2021) je naše Kniha hostů opět funkční. Těšíme se na Vaše ohlasy a připomínky! ;-)
[3] Gabriel Kéry | 2021-11-30 19:09:20 | Gratulace
Dobrý den, jsem velmi rád, že opět fungujete, vaše stránky jsou velmi zajímavé. Bylo by škoda, kdybychom o ně přišli...
[4] kik | 2021-12-08 14:38:25 |
Už jsem se bál že o tyto krásné a zajímavé stránky přijdeme. Něco podobného se stalo v mulosti kdy zmizel bez náhrady web o železničních tunelech na českých tratích. Doufám že se toto těmto stránkám nestane. Díky.
[5] Petr Šacl | 2022-01-25 18:21:21 |
Dobrý den bylo by možné nějak získat vámi vytvořený katalog lokomotiv na Didaktik M? Děkuji
[6] Karel Vašíček | 2022-01-26 14:42:41 | krása
Díky za krásné stránky. Nejsem až tak výkonný surfař po webech, přestože jsem starobní důchodce. O stránkách jsem se dověděl z pořadu Pozor vlak. Děkuji za Vaši práci.
[7] Kolmix | 2022-01-27 22:26:23 | katalog lokomotiv na Didaktik M
Pane Šacle, předpokládám, že by šel okopírovat, ale z původních cca 20 "zpracovaných" řad se mi jich dochovalo cca 7 (i když neprošel jsem ještě úplně všechny kazety, teprve nedávno jsem Didouše přivezl z opravy na Slovensku, předtím cca 15 let nefungoval)...
[8] Radek Bartoš | 2022-01-28 23:20:04 | řada 710
Informace a fotografie o 710 514-1, která je v provozu u firmy RIDERA Bohemia a.s. (dříve DOMES Bylany s.r.o.) na kolejové vlečce na adrese Malé Březno 74, 434 01 Most.
[9] solaris104 | 2022-01-30 07:45:14 | katalog lokomotiv na Didaktik M
Pokud byste potřeboval, rád pomohu radou nebo zdigitalizuji kazety. Byla by škoda je nedat k dispozici v elektronické podobě. Muselo to dát hrozně moc práce. Kdyžtak mrkněte na web cs.speccy.cz, kde se snažíme dochovat československé hry a programy pro ZX Spectrum a Didaktik.
[10] Pinďa tmavý | 2022-01-30 11:34:19 | Poděkování
Dobrý den. Rád koukám na TV pořad Pozor vlak. A zde jsem se dozvěděl o Vašich stránkách. Máte můj ohromný obdiv. Ani si nedovedu představit kolik úsilí musíte vynakládat aby to vypadalo tak jak to vypadá. Moc Vám děkuji za tuto záslužnou práci.
[11] solaris104 | 2022-02-04 18:20:22 | katalog lokomotiv na Didaktik M
Díky laskavosti autora je "Atlas lokomotiv" ke stažení na webu cs.speccy.cz
[12] standa | 2022-02-18 14:17:13 | Děkuji
Díky náhodně shlédnutému pořadu Pozor vlak jsem se dozvěděl o vašem bohulibém počínání. Fantazie, děkuji moc a přeji mnoho radosti do další vaší prospěšné činnosti. stal jsem se vaším obdivovatelem a fanouškem. Standa, Most
[13] Stejskal | 2022-02-19 15:02:36 | přihlášení
Dobrý den, jak je možné zjistit zapomenuté přihlašovací údaje. Po neúspěšném přihlášení není nikde možnost znovunastavení hesla pomocí emailu, který byl použit při registraci. Děkuji za odpověď, Stejskal.
[14] Kolmix | 2022-02-22 20:36:42 | zapomenuté přihlašovací údaje
Pane Stejskale, není problém Vám nastavit nové heslo (staré zjistit nelze, v databázi se ukládá jen jeho hash), ale dívám se, že Váš mail (pstej...) ani jméno Stejskal nikde mezi registrovanými uživateli není použito. Doporučuji se tedy spíše zaregistrovat znovu.
[15] langusta | 2022-04-12 10:46:55 | T414
Zajímá mne osud prototypu lokomotivy ČKD T414.0 určené pro posun a lehkou traťovou službu. Nikde jsem nenašel o této lokomotivě jakoukoli zmínku. Přesto, mám ji na pohlednici a dostala se i do tehdejšího zpravodajského vysílání rozhlasové stanice Hvězda. ".. Lokomotíva je určená pre posun a ľahkú traťovú službu a počas skúšok dokázala rozbehnúť vlak o rovnakej homotnosti ako lokomotíva dvojnásobného výkonu." Vnější provedení jako T419.0, což je vidět, hmotnost ale menší, což vidět není.
[16] Kolmix | 2022-04-15 23:50:12 | T414
langusta - tak o tomto jsem tedy fakt nikdy nic neslyšel/neviděl (i když samozřejmě nemusím vědět všechno), osobně bych ale řekl, že to bude nějaká nepřesnost/překlep?
[17] kakov | 2022-04-16 20:05:22 | velké díky
Vážený pane Kolmix, Vám i Vašemu týmu (pokud tak mohu označit Vaše pomocníky) patří velký dík, za opětovné zprovoznění stránek. Je to obrovská studnice vědomostí a údajů ze světa železnice a byla by velká škoda neobnovit. Všem Vám děkuji za Vaši skvělou práci!
[18] langusta | 2022-04-18 09:57:17 | T414 podruhé
DR Kolmix. Díky za snahu o pomoc. Překlep může býti v textu nebo u mluveného slova, ale ta slovenská hlasatelka v textu překlep udělat nemohla, protože typ lokomotivy neuvedla. Pouze informace o dokončení vývoje nové lokomotivy v ČKD Praha. A že by došlo k výrobě čtyř tabulek s chybným údajem? To mi připadá málo pravděpodobné. Doprovodný text na druhé straně pohlednice je rovněž v souladu s očíslováním stroje Nátěr je žlutý, světlomet velkého typu, tehdy běžný na lokomotivách ČKD. Bohužel pohled je pouze čelní, ze strany kratší kapoty. Karosérie ponorkového typu a kabina strojvedoucího v dynamickém profilu. Zdá se, že tento stroj posloužil jako výchozí článek při vývoji strojů T457.0 A T419.0
[19] brejlovec | 2022-05-04 22:42:39 | dotaz
Dobrý večer pane Kolmix, chtěl bych poslat na doplnění fotografie ř.730, nebo v současné době to není aktuální
[20] Kolmix | 2022-05-08 12:23:22 | Re: dotaz
brejlovec - to budeme samozřejmě rádi! Fotky lze posílat na mail prototypy(uzenáč)email.cz ideálně ve velikosti alespoň 2000 x něco pix, ale samozřejmě čím větší, tím lépe ;-)