Sériové stroje řady 121 čísel 045 až 059


121045c.jpg
Uhelné vlaky bývaly od počátku nejčastější zátěží pro stroje řady E469.1. S jedním takovým projížděla 121 045-9 po trati u Všetat 15. 4. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix151 KiB

121045b.jpg
Kolegyně 121 045-9 a 121 029-3 byly společně vyfotografovány v (tehdejší) Kadani 3. 5. 2001.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix164 KiB

121045a.jpg
S vlakem uhlí pro mělnickou elektrárnu projíždí po dvoukolejce u Prachovic stroj 121 045-9 dne 4. 6. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix201 KiB

121046a.jpg
Lokomotiva 121 046-7 postává před halami ústecké Spolchemie (stanice Ustí nad Labem-zapad) 12. 3. 1998.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix134 KiB

121046b.jpg
Při odjezdu ze stanice Ústí nad Labem-západ zdraví "Uhelka" 121 046-7 svou sestřičku 121 083-0 dne 20. 7. 2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix154 KiB

121048a.jpg
Dobový snímek z České Třebové znázorňuje podobu jak lokomotivy E469.148 tak okolí pražského zhlaví stanice v 70. letech minulého století.
Foto: Jiří Caska   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix128 KiB

121049a.jpg
Na čele vyrovnávkového vlaku do severočeské hnědouhelné pánve projížděl stanicí Kostomlaty nad Labem stroj E469.1049 dne 17. 7. 1976.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix125 KiB

121050d.jpg
Do předjízdného nádraží v Nymburce vjíždí E469.1050 s odobním vlakem od Kolína 2. 6. 1981.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix135 KiB

121050b.jpg
Vedle potupně převráceného a pojezdu zbaveného motorového vozu M131.1204 stojí v depu Most prozatím plně provozní lokomotiva 121 050-9 dne 23. 8. 1996.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix124 KiB

121050c.jpg
Noční náladu stanice Děčín hl.n. s lokomotivami 121 050-9 a 121 075-6 vystihuje tento snímek z 9. 12. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix135 KiB

121050a.jpg
Pod chladícími věžemi prunéřovské elektrárny pózuje před objektivem fotoaparátu stroj 121 050-9 ve stanici Kadaň (dnes Kadaň-Prunéřov) 17. 4. 2001.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix133 KiB

121051a.jpg
U obce Libochovany vznikl tento hezký snímek lokomotivy 121 051-7 s uhelným vlakem dne 12. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix161 KiB

121052a.jpg
Celozelený "Kostitřas" E469.1052 stál v depu Nymburk ostaven 22. 9. 1976.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 660 pix228 KiB

121053a.jpg
Ještě v zánovním barevném nátěru posunovala 121 053-3 v depu Chomutov 25. 6. 1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix136 KiB

121055a.jpg
S vlakem Rn 47342 byla 121 055-8 zdokumentována na trati u Stratova 19. 4. 2006.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix157 KiB

121055b.jpg
Obloukem trati u Řetenic provážela svůj vlak lokomotiva 121 055-8 dne 19. 5. 2007.
Foto: Ondřej Pojedinec   1024 × 700 pix260 KiB

121055c.jpg
Tento zdařilý záběr stroje 121 055-8 se soupravou "Easů" vznikl v Úpořinách 16. 5. 2008.
Foto: Miroslav Šerák   1024 × 690 pix267 KiB

121056e.jpg
Zastávkou Želenice projížděla lokomotiva 121 056-6 s vlakem Os 6842 dne 16. 9. 1999.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 720 pix234 KiB

121056a.jpg
Od často přepravovaného uhlí pošpiněná 121 056-6 byla s dalším uhelným vlakem zachycena v traťovém úseku Ohníč - Lbín 13. 7. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix204 KiB

121056b.jpg
V čele uceleného vlaku kotlových vozů projížděla 121 056-6 po dvoukolejce mezi Nymburkem a Poděbrady 21. 11. 2004.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix166 KiB

121056d.jpg
Už lehce oprýskaná 121 056-6 byla ještě ve službách ČD vyfotografovaná na trati u Všetat 30. 7. 2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix174 KiB

121056c.jpg
Mezi Odb. Rokytka a Prahou-Holešovicemi byla modernizovaná 121 056-6 zaznamenána 13. 9. 2011.
Foto: Jakub Makovský   1200 × 800 pix639 KiB

121057a.jpg
Stroj E469.1057 přijíždí s vlakem Sn 44311 z Kolína do Kutné Hory hl.n. 29. 4. 1987.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix132 KiB

121058a.jpg
Celozelená E469.158 předvádí v depu Nymburk jednu z možných variant podoby unifikovaných nátěrů stejnosměrných lokomotiv 21. 3. 1976.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix152 KiB

121058b.jpg
Už klasicky "polomáčená" E469.1058 byla s nákladním vlakem zastižena v Mostě 3. 7. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix159 KiB

121059e.jpg
Atypickou podobu lokomotivy E469.159 s ozdobnými lištami na bočnicích vystihuje snímek pořízený v plzeňské Škodovce krátce po vyrobení stroje v roce 1960.
Foto: tovární snímek   1200 × 800 pix363 KiB

121059a.jpg
S patřičnou dobovou "výzdobou" na čele přivezla lokomotiva E469.159 svůj vlak do stanice Choťovice 18. 11. 1978.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix114 KiB

121059d.jpg
V traťovém úseku Nymburk - Kostomlaty nad Labem byl pořízen tento zdařilý boční záběr stroje E469.1059 dne 15. 4. 1979.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 670 pix199 KiB

121059b.jpg
Lokomotiva 121 059-0 se po vyřazení z provozu dočkala umístění na pomníček v depu Ústí nad Labem. S původními tabulkami ze stroje E469.110 zde byla zdokumentována 4. 7. 2004.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix217 KiB

121059c.jpg
Řada E469.1 odvedla v depu Ústí nad Labem pořádný kus práce! I proto stojí lokomotiva 121 059-0 právem na pomníčku, který má slávu této řady budoucím generacím připomínat. Snímek je z 26. 6. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix189 KiB



Zobrazeno 30 z celkem 232 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.