Teprve osm let "stará" E469.101 přivezla svůj vlak na nádraží Praha-Smíchov 12. 4. 1968.
Foto: Ing. Ondřej Řepka
1024 × 660 pix
152 KiB
I když není prototypem, určitě si "Skúter" 121 001-2 zaslouží být zařazen mezi výjimečné stroje! V depu ve Vrútkách byl zastižen 1. 8. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
180 KiB
Stále svěží lokomotiva 121 001-2 se v obnoveném původním nátěru připravuje ve stanici Žilina k dalšímu traťovému výkonu 13. 2. 1998.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora
800 × 600 pix
139 KiB
Na trati nedaleko Strečna byla 121 001-2 vyfotografována s vlakem ruských cisteren 23. 9. 1998.
Foto: Jozef Sarňák
800 × 600 pix
207 KiB
Pod vrcholky pohoří Malá Fatra se stroj 121 001-2 blíží se soupravou ložených polských "wapek" od Strečna k Vrútkám 23. 5. 1999.
Foto: Leoš Tomančák
768 × 1024 pix
321 KiB
Už více než čtyřicetiletý "praděda Skúter" 121 001-2 projížděl s nákladním vlakem po trati u Strečna 9. 7. 2001.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
195 KiB
Stav prvního vyrobeného zástupce řady E469.1, stroje 121 001-2, před započetím renovačních prací pro provoz v Polsku vystihuje tento záběr z depa Žilina, který byl pořízen 2. 8. 2005.
Foto: Radoslav Macháček
1024 × 680 pix
224 KiB
Pouze "základovkou" natřená a dalšími světly na čelech vybavená 121 001-2 opouští území domovského Slovenska před předáním novému provozovateli v Polsku - Čadca 15. 2. 2006.
Foto: Roman Slowiaczek
800 × 600 pix
107 KiB
Potupně pouze jako vlečená se 121 001-2 loučí v Čadci se Slovenskem, které jí bylo domovem po 46 let - 15. 2. 2006.
Foto: Roman Slowiaczek
800 × 600 pix
98 KiB
Vlak prázdných kotlových vozů relace Lhotka nad Bečvou - Zdieszowice odváží stroj ET05-R007 CTL (ex. 121 001-2) ze stanice Chałupki ve směru na Racibórz 30. 6. 2007.
Foto: Jan Hanzel
800 × 600 pix
233 KiB
Více než šest let po rozdělení Československa byla 121 017-8 ještě s logy ČSD na bočnicích zastižena na přípřeži vlaku Os 16507 vedeného vozem 830 191-3 ve stanici Úpořiny 19. 6. 1999.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
158 KiB
Mechanickým rozpojovačem napřed odváží 121 017-8 z Duchcova osobní vlak i s jízdy neschopným "Peršingem" 21. 12. 2005.
Foto: Ondřej Pojedinec
800 × 600 pix
142 KiB
Neobvyklé svěšovací ústrojí lokomotivy 121 017-8 nádherně znázorňuje i tento snímek, který byl ve stanici Bílina pořízen 3. 2. 2006.
Foto: Jonáš Janoušek
800 × 600 pix
162 KiB
Z této strany naprosto obyčejná 121 017-8 prováží Duchcovem ucelenou soupravu uhláků 19. 2. 2006.
Foto: Ondřej Pojedinec
800 × 600 pix
153 KiB
Stejně natřené a přesto v řadě ohledů rozdílné "Uhelky" 121 017-8 a 121 030-1 se v Bílině setkaly 30. 4. 2006.
Foto: Ondřej Pojedinec
800 × 600 pix
145 KiB
V záři zapadajícího rudého zářijového slunce byl v Oldřichově u Duchcova stroj 121 017-8 s vlakem uhláků zachycen 15. 9. 2007.
Foto: Ondřej Pojedinec
800 × 600 pix
144 KiB
Lokomotiva 121 017-8 ve vlastnictví ČD, a.s. a 121 083-0 patřící ČD-Cargu byly společně ve stanici Most vyfotografovány 24. 3. 2008.
Foto: Miroslav Šerák
800 × 600 pix
152 KiB
Díky kabině z řady 181 zcela nezvykle vyhlížející 121 042-6 byla s nákladním vlakem zvěčněna v Nymburce 11. 9. 1993.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
175 KiB
Při chvilce odpočinku mezi výkony se 121 042-6 vyhřívá na téměř letním slunci ve stanici Žatec 31. 5. 1996.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
127 KiB
Dvojice unikátů 121 042-6 (s odlišnou kabinou) a 121 030-1 (s prodlouženým hlavním rámem) se bok po boku sešly na nádraží v Mostě 14. 9. 1996.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
128 KiB
Krátce před zrušením, ke kterému došlo na počátku roku 2001, stála atypická 121 042-6 odstavena v depu Ústí nad Labem 7. 9. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
129 KiB
Nejen díky rekonstrukci pro nového provozovatele (Unipetrol Doprava, a.s.), ale též díky původnímu delšímu hlavnímu rámu vypadá 121 056-6 na snímku z vlečky olomouckého Lihovaru velmi "namakaně" - 21. 7. 2009.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
166 KiB
Díky provedené úpravě čel v ČMŽO Přerov poněkud futuristicky vyhlížející 121 056-6 zastavila v Kolíně s vlakem kotlových vozů 29. 5. 2017.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 770 pix
592 KiB
Na nádraží ve Velkém Oseku se připravovala k odjezdu s vlakem Os 1210 do Kutné Hory "Laminátovka" E469.185 dne 6. 2. 1972.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
107 KiB
Díky žebrování na laminátových kabinách vzhledově zcela jedinečná lokomotiva E469.185 zavítala do České Třebové 6. 9. 1972.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
800 × 600 pix
139 KiB
"Laminátovka" E469.1085 provážela nákladní speciál Teplicemi 20. 8. 1987.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
800 × 600 pix
151 KiB
Ještě velmi zachovalá 121 085-5 přivezla soupravu "patráků" na automobily do sobě osudné stanice Všetaty 28. 6. 1994.
Foto: Petr Turek
800 × 600 pix
172 KiB
Jen několik týdnů před osudnou nehodou přejíždí už dost oprýskaná 121 085-5 most u hlavního nádraží v Děčíně 18. 10. 1997.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
164 KiB
Poškozená unikátní veteránka 121 085-5 čeká na odvoz k likvidaci v domovském depu Ustí nad Labem 5. 8. 1999.
Foto: Dušan Mrňa
800 × 600 pix
146 KiB
Zobrazeno 29 z celkem 232 dostupných snímků této řady a celkem 13351 fotografií na stránkách.