Prototypy & unikáty z řady 121


121001b.jpg
Teprve osm let "stará" E469.101 přivezla svůj vlak na nádraží Praha-Smíchov 12. 4. 1968.
Foto: Ing. Ondřej Řepka   1024 × 660 pix152 KiB

121001c.jpg
I když není prototypem, určitě si "Skúter" 121 001-2 zaslouží být zařazen mezi výjimečné stroje! V depu ve Vrútkách byl zastižen 1. 8. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix180 KiB

121001e.jpg
Stále svěží lokomotiva 121 001-2 se v obnoveném původním nátěru připravuje ve stanici Žilina k dalšímu traťovému výkonu 13. 2. 1998.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   800 × 600 pix139 KiB

121001f.jpg
Na trati nedaleko Strečna byla 121 001-2 vyfotografována s vlakem ruských cisteren 23. 9. 1998.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix207 KiB

121001d.jpg
Pod vrcholky pohoří Malá Fatra se stroj 121 001-2 blíží se soupravou ložených polských "wapek" od Strečna k Vrútkám 23. 5. 1999.
Foto: Leoš Tomančák   768 × 1024 pix321 KiB

121001a.jpg
Už více než čtyřicetiletý "praděda Skúter" 121 001-2 projížděl s nákladním vlakem po trati u Strečna 9. 7. 2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix195 KiB

121001i.jpg
Stav prvního vyrobeného zástupce řady E469.1, stroje 121 001-2, před započetím renovačních prací pro provoz v Polsku vystihuje tento záběr z depa Žilina, který byl pořízen 2. 8. 2005.
Foto: Radoslav Macháček   1024 × 680 pix224 KiB

121001g.jpg
Pouze "základovkou" natřená a dalšími světly na čelech vybavená 121 001-2 opouští území domovského Slovenska před předáním novému provozovateli v Polsku - Čadca 15. 2. 2006.
Foto: Roman Slowiaczek   800 × 600 pix107 KiB

121001h.jpg
Potupně pouze jako vlečená se 121 001-2 loučí v Čadci se Slovenskem, které jí bylo domovem po 46 let - 15. 2. 2006.
Foto: Roman Slowiaczek   800 × 600 pix98 KiB

ET05R007a.jpg
Vlak prázdných kotlových vozů relace Lhotka nad Bečvou - Zdieszowice odváží stroj ET05-R007 CTL (ex. 121 001-2) ze stanice Chałupki ve směru na Racibórz 30. 6. 2007.
Foto: Jan Hanzel   800 × 600 pix233 KiB

121017e.jpg
Více než šest let po rozdělení Československa byla 121 017-8 ještě s logy ČSD na bočnicích zastižena na přípřeži vlaku Os 16507 vedeného vozem 830 191-3 ve stanici Úpořiny 19. 6. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix158 KiB

121017a.jpg
Mechanickým rozpojovačem napřed odváží 121 017-8 z Duchcova osobní vlak i s jízdy neschopným "Peršingem" 21. 12. 2005.
Foto: Ondřej Pojedinec   800 × 600 pix142 KiB

121017b.jpg
Neobvyklé svěšovací ústrojí lokomotivy 121 017-8 nádherně znázorňuje i tento snímek, který byl ve stanici Bílina pořízen 3. 2. 2006.
Foto: Jonáš Janoušek   800 × 600 pix162 KiB

121017d.jpg
Z této strany naprosto obyčejná 121 017-8 prováží Duchcovem ucelenou soupravu uhláků 19. 2. 2006.
Foto: Ondřej Pojedinec   800 × 600 pix153 KiB

121017c.jpg
Stejně natřené a přesto v řadě ohledů rozdílné "Uhelky" 121 017-8 a 121 030-1 se v Bílině setkaly 30. 4. 2006.
Foto: Ondřej Pojedinec   800 × 600 pix145 KiB

121017g.jpg
V záři zapadajícího rudého zářijového slunce byl v Oldřichově u Duchcova stroj 121 017-8 s vlakem uhláků zachycen 15. 9. 2007.
Foto: Ondřej Pojedinec   800 × 600 pix144 KiB

121017f.jpg
Lokomotiva 121 017-8 ve vlastnictví ČD, a.s. a 121 083-0 patřící ČD-Cargu byly společně ve stanici Most vyfotografovány 24. 3. 2008.
Foto: Miroslav Šerák   800 × 600 pix152 KiB

121042a.jpg
Díky kabině z řady 181 zcela nezvykle vyhlížející 121 042-6 byla s nákladním vlakem zvěčněna v Nymburce 11. 9. 1993.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix175 KiB

121042d.jpg
Při chvilce odpočinku mezi výkony se 121 042-6 vyhřívá na téměř letním slunci ve stanici Žatec 31. 5. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix127 KiB

121042c.jpg
Dvojice unikátů 121 042-6 (s odlišnou kabinou) a 121 030-1 (s prodlouženým hlavním rámem) se bok po boku sešly na nádraží v Mostě 14. 9. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix128 KiB

121042b.jpg
Krátce před zrušením, ke kterému došlo na počátku roku 2001, stála atypická 121 042-6 odstavena v depu Ústí nad Labem 7. 9. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix129 KiB

121056UNIa.jpg
Nejen díky rekonstrukci pro nového provozovatele (Unipetrol Doprava, a.s.), ale též díky původnímu delšímu hlavnímu rámu vypadá 121 056-6 na snímku z vlečky olomouckého Lihovaru velmi "namakaně" - 21. 7. 2009.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix166 KiB

121056f.jpg
Díky provedené úpravě čel v ČMŽO Přerov poněkud futuristicky vyhlížející 121 056-6 zastavila v Kolíně s vlakem kotlových vozů 29. 5. 2017.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 770 pix592 KiB

121085f.jpg
Na nádraží ve Velkém Oseku se připravovala k odjezdu s vlakem Os 1210 do Kutné Hory "Laminátovka" E469.185 dne 6. 2. 1972.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix107 KiB

121085d.jpg
Díky žebrování na laminátových kabinách vzhledově zcela jedinečná lokomotiva E469.185 zavítala do České Třebové 6. 9. 1972.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   800 × 600 pix139 KiB

121085c.jpg
"Laminátovka" E469.1085 provážela nákladní speciál Teplicemi 20. 8. 1987.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   800 × 600 pix151 KiB

121085a.jpg
Ještě velmi zachovalá 121 085-5 přivezla soupravu "patráků" na automobily do sobě osudné stanice Všetaty 28. 6. 1994.
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix172 KiB

121085e.jpg
Jen několik týdnů před osudnou nehodou přejíždí už dost oprýskaná 121 085-5 most u hlavního nádraží v Děčíně 18. 10. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix164 KiB

121085b.jpg
Poškozená unikátní veteránka 121 085-5 čeká na odvoz k likvidaci v domovském depu Ustí nad Labem 5. 8. 1999.
Foto: Dušan Mrňa   800 × 600 pix146 KiB


Zobrazeno 29 z celkem 232 dostupných snímků této řady a celkem 13351 fotografií na stránkách.