Lokomotiva T679.2001 odjíždí z brněnského dolního nádraží 15. 9. 1973.
Foto: Jiří Caska Sbírka: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
111 KiB
T679.2001 vyjíždí s Pn vlakem z tunelu č. 4 mezi Babicemi nad Svitavou a Bílovicemi nad Svitavou - rok 1974.
Foto: Ing. Jaroslav Kocourek
800 × 600 pix
203 KiB
Stroj T679.2001 v celé své kráse na trati u Skalice nad Svitavou 23. 3. 1974.
Foto: Ing. Ondřej Řepka
800 × 600 pix
120 KiB
Krátce před prodejem do Bulharska stojí T679.2001 v depu Brno-Maloměřice dne 8. 4. 1976.
Foto: Jiří Caska Sbírka: Václav Polívka
800 × 600 pix
78 KiB
Lokomotiva T679.2002 v čele vlaku u Skalice nad Svitavou dne 21. 4. 1973.
Foto: Jiří Maurenz Sbírka: Václav Polívka
800 × 600 pix
130 KiB
T679.2002 v čele nákladního vlaku u Bílovic nad Svitavou 16. 3. 1974.
Foto: Ing. Jaroslav Kocourek
800 × 600 pix
176 KiB
Stroj T679.2002 projíždí s nákladním vlakem Skalicí nad Svitavou 23. 3. 1974.
Foto: Jiří Maurenz
800 × 600 pix
133 KiB
"Ragulin" T679.2002 s Pn vlakem u Bílovic nad Svitavou - květen 1974.
Foto: Ing. Jaroslav Kocourek
800 × 600 pix
143 KiB
Spolu se svým druhým "bratrem" stál v depu Brno-Maloměřice stroj T679.2002 dne 8. 4. 1976.
Foto: Jiří Caska Sbírka: Václav Polívka
800 × 600 pix
81 KiB
Po předání českých "Ragulinů" do bulharského depa Gorna Orjahovica byla z obou strojů smontována jedna lokomotiva, která byla označena číslem 07.1917 a oděna do atypického modrého nátěru.
Sbírka: Philip Wormald
800 × 600 pix
170 KiB
Stroj 07.1917 byl později přeznačen na dnešní označení 07.091. Snímek tento stroj zachycuje při výjimečné jízdě po elektrizované trati ve stanici Veliko Tarnovo - květen 2003.
Foto: Gerhard Muzak
800 × 600 pix
129 KiB
Zobrazeno 11 z celkem 66 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.