Dokumentace k řadě & bonusy


T679_2nakres.jpg
Typový plán typu TE109 (řada T679.2 ČSD) - lokomotivy ČSD byly mírně odlišného provedení !.
Sbírka: Rosťa Kolmačka2920 × 1024 pix371 KiB

07091stitek.jpg
Výrobní štítky bulharské lokomotivy 07.091, která v roce 1983 vznikla z českých T679.2001 a 002.
Foto: Philip Wormald   800 × 600 pix110 KiB

07008stitek.jpg
Běžný výrobní štítek Luganské lokomotivky na bulharském "Ragulinu" 07.008.
Foto: Philip Wormald   800 × 600 pix122 KiB

07011BDZ.jpg
Bulharská lokomotiva 07.011 v depu Gorna Orjahovica dne 22. 6. 2001.
Foto: Philip Wormald   800 × 600 pix166 KiB

07068BDZ.jpg
Jiný bulharský "Ragulin", stroj 07.068, během zapůjčení Řeckým železnicím v řecké stanici Strimon 20. 8. 2003.
Foto: Philip Wormald   800 × 600 pix144 KiB

07090BDZ.jpg
Poslední "Ragulin" dodaný z výroby Bulharským železnicím, stroj 07.090, se soupravovým vlakem ve stanici Kardam 23. 8. 2003.
Foto: Philip Wormald   800 × 600 pix144 KiB

V130001.jpg
Snímek prototypového "Ragulina" V130.001, který byl testován v Německu v roce 1968.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 480 pix150 KiB

TE109002.jpg
Sekce "B" původně dvoudílného prototypu TE109.002 byla v 90. letech prodána z Ruska německé společnosti EBG. Neprovozní lokomotiva stála na vlečce továrny ADtranz v Kasselu dne 9. 10. 1999.
Foto: Philip Wormald   800 × 600 pix103 KiB

TE109002dvere.jpg
Na zadním čele sekce TE109.002B jsou patrná malá dvířka pro přechod do druhé lokomotivy - Kassel 9. 10. 1999.
Foto: Philip Wormald   800 × 600 pix102 KiB

TE125001.jpg
Na vlečce továrny ADtranz bylo možné objevit i další "Ragulínový poklad" - jediný vyrobený prototyp TE125-001 - Kassel 9. 10. 1999.
Foto: Philip Wormald   800 × 600 pix114 KiB

TE129001.jpg
Pod označením 129-001 se skrývá prototyp, který byl vyroben jako 142-001 pro DB. V roce 1975 byl vystaven na veletrhu v Leipzig a následně odvezen zpět do Ruska. Později byla pro DR vyrobena jiná lokomotiva 142-001 spolu s další pěticí strojů řady 142. Původní 142-001 byla v 90. letech zakoupena zpět do Německa - snímek ji zachycuje na vlečece továrny ADtranz v Kasselu 9. 10. 1999.
Foto: Philip Wormald   800 × 600 pix107 KiB

142001DR.jpg
Druhá 142-001 zastavila se svým vlakem ve stanici Ribnitz-Damgarten West dne 6. 2. 1991.
Foto: Philip Wormald   800 × 600 pix80 KiB

131060DB.jpg
Renovovaný muzejní stroj 131 060-6 Saského železničního muzea na výstavě v Chemnitz-Hilbersdorf 23. 8. 2002.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix134 KiB

132290DB.jpg
Lipská lokomotiva 132 290-8 (232 290-7) ve stanici Chemnitz 27. 5. 1991.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix131 KiB

132638DB.jpg
Lokomotiva 132 638-8 (232 638-7) přijíždí s vlakem Ex 175 do Chemnitz 29. 5. 1991.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix135 KiB

142006DB.jpg
Stroj 142 006-6 (242 006-2) v dílnách v Cottbus 6. 5. 2005.
Sbírka: Ing. Heinrich Fritzsche800 × 600 pix155 KiB

230010DB.jpg
Zástupce nejstaršího typu německých "Ragulinů" (a navíc nejstarší výrobní série), stroj 230 010-1, v depu Wustermark 5. 12. 1992.
Sbírka: Ing. Heinrich Fritzsche800 × 600 pix120 KiB

230077TLG.jpg
Pravděpodobně lokomotiva 230 077 TLG ve stanici Crossen nad Halštrovem 7. 5. 2002.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix129 KiB

232066BR.jpg
Lokomotiva 232-066 společnosti PCC Rail Szcakowa vystavená (po opravě v ŽOS Nymburk) na MSV v Brně 5. 10. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix153 KiB

232182DB.jpg
Přípřeží 232 182-6 a vlaková 232 485-3 projíždí se svým vlakem stanicí Hohenstein-Ernstthal 3. 11. 2004.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix143 KiB

232100DB.jpg
"Ludmila" 232 100-8 odváží vlak IC 58 "Egrensis" z Chebu 27. 6. 2002.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix179 KiB

232171BR.jpg
V Nymburské ŽOS-ce rekonstruovaná lokomotiva 232-171 krátce před transportem do Polska v Nymburce 11. 4. 2006.
Foto: Václav Lapka   800 × 600 pix122 KiB

BR232kabi1.jpg
Pohled do kabiny stroje BR 232-171.
Foto: Václav Lapka   800 × 600 pix127 KiB

BR232kabi2.jpg
Stanoviště vlakového doprovodu v kabině lokomotivy BR 232-171.
Foto: Václav Lapka   800 × 600 pix127 KiB

BR232inter1.jpg
Pohled do útrob modernizovaného stroje BR 232-171.
Foto: Václav Lapka   800 × 600 pix127 KiB

BR232inter2.jpg
Nevšední pohled do strojovny lokomotivy BR 232-171.
Foto: Václav Lapka   800 × 600 pix136 KiB

232198DB.jpg
Vyřazený stroj 232 198-2 v depu Saalfeld 4. 8. 2005.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix155 KiB

232238DB.jpg
Německá 232 238-6 odjíždí v čele české soupravy vlaku IC 151 "Karlštejn" z Marktredwitz 5. 1. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix209 KiB

232255DB.jpg
Setkání trojice "Ragulinů" 232 255-0, 232 384-8 a 232 670-0 na zhlaví stanice Chemnitz 11. 8. 2004.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix144 KiB

232384DB.jpg
Po městském viaduktu v Chemnitz projíždí s nákladním vlakem přípřež strojů 232 384-8 a 232 022-4 26. 5. 2004.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix144 KiB

232450DB.jpg
Stroj 232 450-7 DB ve stanici Cheb 19. 1. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix131 KiB

232496DB.jpg
232 496-0 DB Cargo v čele zvláštního vlaku v Chemnitz hl.n. dne 19. 12. 2004.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix134 KiB

232518DB.jpg
"Ludmila" 232 518-1 v čele nákladního vlaku v Marktredwitz 5. 1. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix142 KiB

232535DB.jpg
Německá 232 535-5 na českém území - v Chebu 21. 7. 2003.
Foto: Sylvie Kolmačková   800 × 600 pix123 KiB

232592DB.jpg
V čele ucelené soupravy vlaku s uhlím byla ve stanici Cheb zachycena lokomotiva 232 592-6 DB dne 2. 2. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix146 KiB

232646DB.jpg
Setkání lokomotiv 232 646-0 depa Saalfeld a 232 592-6 depa Rostock-přístav ve stanici Köthen 29. 12. 2002.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix153 KiB

232648DB.jpg
Stroj 232 648-6 DB v Chebu dne 27. 7. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix127 KiB

232653DB.jpg
"Ludmila" 232 653-6 v vlakem IC 152 "Egrensis" ve stanici Cheb 5. 1. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix156 KiB

232663DBb.jpg
Lokomotiva 232 663-5 DB se od "běžných" "Ragulínů" liší odlišným provedením bočnic. Snímek byl stanici Cottbus dne 13. 4. 2002.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix125 KiB

232663DB.jpg
232 663-5 s nákladním vlakem ve stanici Chemnitz-jih dne 30. 4. 2004.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix125 KiB

232690DB.jpg
Norimberská lokomotiva 232 690-8 ve stanici Cottbus 13. 4. 2002.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix133 KiB

232800DB.jpg
Lokomotiva 232 800-3 (prototyp pro řadu 241 - výkon motoru 2940kW) v Köthen 1. 5. 2004.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix144 KiB

233249DB.jpg
Na první pohled odlišný stroj 233 249-2 byl při rekonstrukci vybaven motorem 12D49 místo původního 5D49 - Cheb 28. 6. 2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix164 KiB

233306DR.jpg
Stroj 233 306-0 odpočívá mezi výkony ve stanici Köthen 10. 4. 2005.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix122 KiB

233322DB.jpg
Toto hezké setkání "Ragulinů" 233 322-7 a 233 321-9 se v dílnách Cottbus událo dne 18. 11. 2002.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix140 KiB

233683BR.jpg
Lokomotiva 233 683-2 posunuje po nádraží v Chemnitz 28. 10. 2004.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix126 KiB

234016DB.jpg
"Ludmila" 234 016-4 na návštěvě ve stanici Děčín hl.n. dne 4. 7. 2004.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix155 KiB

234016DBb.jpg
Stroj 234 016-4 odváží z Děčína vlak EC 176 do Hamburku 4. 7. 2004.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix196 KiB

234278DB.jpg
"Ragulin" 234 278-0 projíždí stanicí Chemnitz hl.n. 18. 5. 2004.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix153 KiB

234304DB.jpg
Atypicky natřený stroj 234 304-4 DB depa Görlitz ve stanici Chemnitz hl.n. 23. 4. 1999.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix135 KiB

234351DB.jpg
Stroj 234 351-5 depa Görlitz ve stanici Chemnitz 2. 2. 1996.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix124 KiB

241338DB.jpg
241 338-3 ve stanici Köthen dne 1. 5. 2004.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix150 KiB

W23203.jpg
Privátní stroj W232.03 (ex. 142 005-8) v Chemnitz hl.n. 6. 9. 2002.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix184 KiB

W23204.jpg
Dvojice lokomotiv W232.04 a W232.01 (ex. 142 004-1 a 142 003-3) firmy ESS Schauffele projíždí stanicí Bitterfeld 2. 4. 2002.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix141 KiB

W23206.jpg
Soukromá lokomotva W232.06 (ex. 231 004-3) na vlečkovém nádraží Stendell rafinerie Schwedt nad Odrou 17. 8. 2003.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix148 KiB


Zobrazeno 55 z celkem 66 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.