Lokomotiva T478.2001 ještě bez barevného nátěru na ŽZO - rok 1966.
Foto: tovární snímek
800 × 600 pix
122 KiB
Ještě do základního nátěru natřená T478.2001 byla v období prvních zkoušek vyfotografována na železničním zkušebním okruhu v Cerhenicích ve druhé polovině roku 1966.
Foto: tovární snímek Sbírka: Jaroslav Wagner
1200 × 750 pix
237 KiB
Prototyp T478.4001 stál v čele osobního vlaku v Turnově 4. 9. 1970.
Foto: Jan Koutný Sbírka: Václav Polívka
800 × 600 pix
103 KiB
Označení T478.4001 nosily dvě různé lokomotivy, obě však jen krátce. První nositelka tohoto čísla byla v zastávce Doubí u Turnova zachycena 26. 9. 1970.
Foto: Jan Koutný Sbírka: Josef Motyčka
800 × 600 pix
107 KiB
"Hydroberta" T478.4001 byla v čele vlaku R 234 vyfotografována u zastávky Doubí u Turnova 28. 9. 1970.
Foto: Jan Koutný
800 × 600 pix
80 KiB
Stroj T478.4001 již na vlečce oceláren SONP Kladno dne 12. 8. 1973.
Foto: Bohuslav Zeman
800 × 600 pix
158 KiB
Jiný záběr lokomotivy T478.4001 byl v SONP Kladno pořízen ve stejný den - 12. 8. 1973.
Foto: Bohuslav Zeman Sbírka: Josef Motyčka
1024 × 700 pix
167 KiB
T478.4001 při manipulaci s vozy na vlečce oceláren SONP - rok 1974.
Foto: Ivan Šnábl
800 × 600 pix
94 KiB
Již vyřazený stroj T478.4501 (to bylo jeho tehdy platné označení) čeká na svůj konec v České Třebové - rok 1975.
Foto: Václav Polívka
800 × 600 pix
134 KiB
Zobrazeno 9 z celkem 10 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.