Zbrusu nová T475.001 se v areálu depa v Brně-Horních Heršpicích představuje ještě ve žlutém nátěru s modrými proužky - rok 1961.
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Strachota
1024 × 600 pix
133 KiB
Na cenném barevném továrním snímku je T475.001 vyfotografována už v inverzně provedeném modro-žlutém nátěru (děkujeme Charymu za barevnou korekci obrázku).
Foto: tovární snímek Sbírka: Josef Motyčka
1024 × 610 pix
178 KiB
Jako záběr z běžného provozu vypadá tento naaranžovaný tovární snímek lokomotivy T475.001.
Foto: tovární snímek Sbírka: Ing. Josef Bosáček
1024 × 600 pix
247 KiB
Další barevný snímek stroje T475.001 byl nasnímán z titulní strany příručky pro strojvedoucí motorových lokomotiv a vznikl patrně také jako tovární.
Sbírka: Tomáš Rusňák
1024 × 680 pix
187 KiB
Lokomotiva T475.001 je dobře patrná také na snímku ze zkušebních jízd konaných tehdejším Výzkumným ústavem dopravním - rok 1962.
Sbírka: ZL VUZ, a.s.
1024 × 580 pix
208 KiB
Bývalá T475.001, nyní už ale po rekonstrukci a s označením T478.003 se představuje na snímku pořízeném v depu Brno-Maloměřice zřejmě v době elektrizace trati do Havlíčkova Brodu - rok 1967.
Foto: Vladislav Roučka Sbírka: DKV Brno
1024 × 750 pix
187 KiB
Jen dva týdny po svém zrušení stojí T478.003 (ex. T475.001) ve společnosti strojů T478.002 a T478.001 odstavena v Brně-Maloměřicích 21. 7. 1968.
Foto: Ing. Ondřej Řepka
1024 × 720 pix
203 KiB
Už jen neradostný osud čekal lokomotivy T478.003, T478.002 a T478.001, když takto stály společně odstaveny v depu Brno-Maloměřice - léto 1968.
Foto: Jozef Gulík st. Sbírka: Bc. Jozef Gulík
1024 × 620 pix
174 KiB
Někdejší T475.001 stojí coby učební pomůcka odstavena na kusé koleji ve Valticích 16. 9. 1972.
Sbírka: Libor Stražický
1024 × 670 pix
212 KiB
Zobrazeno 9 z celkem 10 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.