Lokomotiva T466.1001


T4661001a.jpg
Zánovní stroj T466.1001 byl zachycen při posunu na kolejích nádraží v Dubnici nad Váhom, které zároveň tvoří začátek vlečky do areálu SMZ - rok 1974.
Foto: Ing. Josef Bosáček   1024 × 670 pix176 KiB

T4661001c.jpg
Při stejné příležitosti vznikl v Dubnici nad Váhom také tento snímek prototypu T466.1001 - rok 1974.
Foto: Ing. Josef Bosáček   1024 × 600 pix140 KiB

T4661001h.jpg
V rámci seřizování výkonu hnacího agregátu vznikl tento méně kvalitní, ale přesto velmi cenný snímek prototypu T466.1001 na vodním odporu v depu ČSD ve Vrútkách (TS Martin kvůli dosavadní výrobě lokomotiv s hydraulickým přenosem výkonu takovýmto zařízením nedisponovaly) v roce 1974, za lokomotivou vykukuje pomocný měřící vůz VÚŽ č. 962.
Sbírka: Ing. Martin Hejl1024 × 800 pix243 KiB

T4661001b.jpg
Lokomotiva T466.1001 se na nádraží v Dubnici nad Váhom připravuje odvézt zátěž pro vlečky SMZ 19. 7. 1978.
Foto: Václav Bareš   1024 × 710 pix161 KiB

T4661001e.jpg
Bližší pohled na stroj T466.1001 pochází taktéž z veřejného nádraží v Dubnici nad Váhom a byl pořízen 19. 7. 1978.
Foto: Václav Bareš   1024 × 690 pix180 KiB

T4661001f.jpg
Na snímku pořízeném při odjezdu T466.1001 z nádraží v Dubnici nad Váhom do vlečkového areálu SMZ velmi dobře vynikají rozdíly provedení tohoto prototypu oproti lokomotivám řady T466.0 (dnes 735). I tento snímek je z 19. 7. 1978.
Foto: Václav Bareš   1024 × 660 pix189 KiB

T4661001g.jpg
Už natrvalo neprovozní prototyp T466.1001 postával na vlečce v Dubnici nad Váhom odstaven 7. 5. 1987.
Foto: Daniel Fedin   1024 × 670 pix238 KiB

T4661001d.jpg
Detail vyhořelé kabiny prototypu T466.1001 byl krátce před likvidací stroje zachycen přímo na vlečce v Dubnici nad Váhom 7. 5. 1987.
Foto: Daniel Fedin   550 × 800 pix143 KiB


Zobrazeno 8 z celkem 11 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.