Vozidlo T450.001


T450001a.jpg
Názorný celkový pohled na vozidlo M450.001 krátce po jeho dokončení - rok 1957.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Vagonářské muzeum Studénka1024 × 610 pix174 KiB

T450001b.jpg
Velmi neobvykle působí čelo stroje M450.001 na továrním snímku z roku 1957.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Vagonářské muzeum Studénka800 × 600 pix131 KiB

T450001c.jpg
Na snímku M450.001, pořízeném z nadhledu, je velmi dobře vidět celkové uspořádání agregátů uvnitř vozidla.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Vagonářské muzeum Studénka550 × 768 pix137 KiB

T450001h.jpg
Méně kvalitní, avšak velmi výstižný snímek i s jeřáby pro pokládku kolejových polí zachycuje vozidlo T450.001 při pracovním nasazení, pro které bylo konstruováno.
Sbírka: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.1024 × 600 pix248 KiB

T450001m.jpg
V prostorách depa Kralupy nad Vltavou se "Milena" T450.001 setkala s lokomotivou 354.148 - přelom 50. a 60. let 20. století.
Sbírka: Zdeněk Michl st.1024 × 650 pix202 KiB

T450001g.jpg
V období, kdy už byl stroj T450.001 ve službách železničního vojska, vznikl také tento jeho snímek v prostorách Zkušebního střediska ZS 050 Sázava u Žďáru (bývalé nádraží v Sázavě u Žďáru) - počátek 60. let minulého století.
Sbírka: Ing. Volfgang Macourek1024 × 730 pix281 KiB

T450001i.jpg
Pravděpodobně ještě na základně železničního vojska v Sázavě u Žďáru byl stroj T450.001 vyfotografován zřejmě v roce 1961.
Sbírka: ZL VUZ, a.s.1024 × 620 pix240 KiB

T450001o.jpg
Pravděpodobně v rámci porovnávacích zkoušek některého z prvních dvou vozů řady M240.0 s jedním z prototypových M230.5 zavítala T450.001 také na nádraží v Pečkách (ŽZO byl ještě ve výstavbě, zkoušelo se na trati do Bošic) - jaro 1963.
Sbírka: Jaroslav Wagner1024 × 700 pix184 KiB

T450001n.jpg
Neznámo kdy a neznámo kým byla T450.001 vyfotografována v LD Praha-Libeň pravděpodobně při příležitosti vykonání opravy, na které vozidlo do motorového depa v Praze-Libni jezdilo.
Sbírka: Zdeněk Michl st.820 × 760 pix187 KiB

T450001l.jpg
Už na nově vybudované zkušební základně v Cerhenicích bylo vozidlo T450.001 vyfotografováno pravděpodobně v roce 1963.
Sbírka: ZL VUZ, a.s.1024 × 660 pix221 KiB

T450001k.jpg
Na zkušební základně v Cerhenicích se nechal vyfotografovat personál ŽZO společně s "Milenou" T450.001 - zřejmě rok 1963.
Sbírka: ZL VUZ, a.s.1024 × 690 pix228 KiB

T450001f.jpg
Poškozený, ale cenný snímek stroje T450.001 pochází z tehdy nově vybudované zkušební základny v Cerhenicích - pravděpodobně rok 1963.
Sbírka: ZL VUZ, a.s.1024 × 690 pix211 KiB

T450001j.jpg
Evidentně čerstvě opravená "Milena" T450.001 postavá "na kanále" v tehdy nově vybudovaném zkušebním centru v Cerhenicích (ze snímku je patrné, že ještě nebyly vybudovány koleje vedoucí k malému zkušebnímu okruhu, který byl vybudován až v roce 1969) - zřejmě rok 1964.
Sbírka: Jaroslav Wagner1024 × 650 pix182 KiB

T450001d.jpg
"Milena" T450.001 ve svém působišti na ŽZO Cerhenice - pravděpodobně rok 1964.
Sbírka: Josef Motyčka1024 × 670 pix142 KiB

T450001e.jpg
Neprovozní T450.001 čeká v areálu DPOV Šumperk na svůj definitivní konec - asi rok 1966.
Sbírka: Josef Motyčka1024 × 670 pix204 KiB


Zobrazeno 15 z celkem 27 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.