Prototypy & unikáty z řady T436.15


T4361501b.jpg
Prototypové zkoušky lokomotivy T436.1501 - rok 1970.
Sbírka: Pavel Strachota1024 × 650 pix289 KiB

T4361501a.jpg
Prototyp T436.1501 společnosti Ostravsko-Karvinský revír-doprava (OKR-D) na báňských vlečkách v 80. letech minulého století.
Foto: Pavel Strachota   Sbírka: Jaroslav Wagner1024 × 670 pix221 KiB

T4361505a.jpg
Lokomotiva T436.1505, patřící společnosti OKR-D, na výstavě v Ostravě-Josefově jámě 20. 5. 1983.
Foto: Pavel Strachota   1024 × 710 pix294 KiB

T4361505b.jpg
"Hydropilštyk" T436.1505 během vystavení v Ostravě na Josefově jámě 20. 5. 1983.
Foto: Aleš Soška   1024 × 710 pix272 KiB

T4361505c.jpg
Ve společnosti "Papouška" 477.060 byla T436.1505 na výstavě v Ostravě-Josefově jámě zachycena taktéž 20. 5. 1983.
Foto: Aleš Soška   1024 × 730 pix244 KiB

T4361505d.jpg
Společně s parními lokomotivami ČSD a NTM byla T436.1505 ve stanici Josefova jáma na ostravských báňských vlečkách zachycena 20. 5. 1983.
Foto: Aleš Soška   1024 × 710 pix315 KiB

T4361507f.jpg
Zánovní lokomotiva T436.1507 byla na nádraží v Berouně zachycena 15. 4. 1973.
Foto: Bohuslav Zeman   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 630 pix192 KiB

T4361507a.jpg
Traťový snímek stroje T436.1507 byl pořízen na vlečce Vápenky Čertovy schody u Berouna koncem 80. let.
Foto: Pavel Strachota   Sbírka: Václav Polívka1024 × 670 pix265 KiB

T4361507b.jpg
Týž stroj na téže vlečce koncem 80. let minulého století.
Foto: Michal Martinek   Sbírka: Václav Polívka1024 × 690 pix324 KiB

T4361507c.jpg
Lokomotiva T436.1507 opět na vlečce Vápenky Čertovy schody u Berouna v 80. letech minulého století.
Foto: Pavel Strachota   Sbírka: Rosťa Kolmačka1024 × 700 pix294 KiB

T4361507d.jpg
Jeden z řady snímků lokomotivy T436.1507, pořízených na vlečce velkolomu Čertovy Schody u Berouna, pochází ze druhé poloviny 80. let.
Foto: Pavel Strachota   1024 × 720 pix364 KiB

T4361507e.jpg
Lokomotiva T436.1507 postává na vlečce velkolomu Čertovy Schody u Berouna ve druhé polovině 80. let.
Foto: Pavel Strachota   1024 × 720 pix262 KiB

T4361508a.jpg
Za ne zrovna vlídného počasí byla T436.1508 Cementárně Bystré zachycena v Lovinobani 1. 10. 1978.
Foto: Josef Motyčka   900 × 670 pix132 KiB

T4361509a.jpg
Zbrusu nová T436.1509 (patřící HDBS) ve stanici Kamenné Žehrovice - rok 1972.
Foto: Zdeněk Štorek   Sbírka: Miroslav Malec1024 × 710 pix258 KiB

T4361509f.jpg
Opačný pohled na nově vyrobenou lokomotivu T436.1509 byl pořízen na nádraží v Kamenných Žehrovicích - rok 1972.
Foto: Miroslav Malec   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 720 pix280 KiB

T4361509g.jpg
Na horním nádraží v Karlových Varech byl stroj T436.1509 zdokumentován 11. 9. 1982.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 670 pix231 KiB

T4361509e.jpg
Lokomotiva T436.1509 už na vlečce v Novém Strašecí - zřejmě rok 1983.
Foto: Miroslav Malec   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 690 pix238 KiB

T4361509h.jpg
"Hydropilštyk" T436.1509 odváží ze stanice Zlonice loženou "Rajku" na vlečku ACHP - rok 1984.
Sbírka: Roman Skopal1024 × 700 pix281 KiB

T4361509i.jpg
Bližší pohled na lokomotivu T436.1509 pochází taktéž z vlečky ve Zlonicích - rok 1984.
Sbírka: Roman Skopal1024 × 700 pix252 KiB

T4361509d.jpg
Při obsluze vlečky ACHP Zlonice byla T436.1509 se zaplachtovanou dlouhou kapotou zachycena na vlečce u zlonického nádraží - březen 1985.
Foto: Lumír Kunc   1024 × 700 pix245 KiB

T4361509b.jpg
Již vyřazená T436.1509 čeká na sešrotování v ACHP Zlonice - červenec 1993.
Foto: Martin Nový   Sbírka: Václav Polívka1024 × 700 pix199 KiB

T4361509c.jpg
Vrak lokomotivy T436.1509 na vlečce ACHP ve Zlonicích - červenec 1993.
Foto: Martin Nový   Sbírka: Václav Polívka1024 × 690 pix204 KiB

T4361511a.jpg
Na Slovensku sloužící stroj T436.1511 byl vzhledem k vybavení motorem Pielstick odeslán na opravu do ŽOS Česká Třebová. Ovšem v dílnách zjistili, že lokomotiva má hydrodynamický přenos, který zde neopravují. Proto byla po krátkém odstavení v českotřebovském depu (na snímku) odeslána k opravě do ŽOS Šumperk - rok 1980.
Foto: Václav Polívka   Sbírka: Rosťa Kolmačka1024 × 690 pix269 KiB

T4361511b.jpg
Lokomotiva T436.1511 čeká v prostoru depa Česká Třebová na přesun k opravě do ŽOS Šumperk 15. 6. 1980.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 710 pix250 KiB

T4361512a.jpg
Lokomotiva T436.1512 posunuje na vlečce v Kaznějově.
Foto: Michal Martinek   Sbírka: Václav Polívka1024 × 690 pix233 KiB

T4361512b.jpg
T436.1512 na vlečce v Kaznějově pravděpodobně v 70. letech.
Foto: Jiří Vachovec   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 680 pix189 KiB

T4361513a.jpg
Na domovské vlečce v Železárnách Podbrezová vznikl snímek stroje T436.1513 dne 22. 6. 1979.
Foto: Bohuslav Zeman   1024 × 710 pix226 KiB

T4361513b.jpg
Ze strany dlouhé kapoty pořízený snímek lokomotivy T436.1513 pochází ze stejného místa na vlečce Železáren Podbrezová z 22. 6. 1979.
Foto: Bohuslav Zeman   1024 × 650 pix242 KiB

T4361514a.jpg
Již neprovozní stroj T436.1514 na vlečce uhelných skladů v Hradci Králové 9. 12. 1993.
Foto: Vlastimil Budař   1024 × 670 pix229 KiB

T4361514b.jpg
Lokomotiva T436.1514 v uhelných skladech v Hradci Králové dne 9. 12. 1993.
Foto: Vlastimil Budař   1024 × 670 pix201 KiB

T4361514c.jpg
Před domovskou remízou na vlečce uhelných skladů v Hradci Králové čeká T436.1514 na svůj osud 9. 12. 1993.
Foto: Vlastimil Budař   1024 × 690 pix216 KiB

T4361515a.jpg
Údajně v České Lípě byla v 70. letech zachycena zánovní lokomotiva T436.1515.
Sbírka: Mojmír Leštinský1024 × 700 pix194 KiB

T4361515b.jpg
Na vlečce uranového dolu Hamr-Brniště byla zdejší T436.1515 zaznamenána 18. 5. 1974.
Sbírka: Miroslav Šindelář1024 × 700 pix166 KiB

T4361516g.jpg
Ještě plně provozní T436.1516 na snímku posunuje v Opatovicích nad Labem - rok 1985.
Foto: Ing. Radko Friml   1024 × 690 pix305 KiB

T4361516j.jpg
V nedávno obnoveném barevném nátěru byla poslední vyrobená a zároveň nejdéle existující T436.1516 zachycená při posunu v Opatovicích nad Labem - rok 1985.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 690 pix223 KiB

T4361516i.jpg
Na své domovské vlečce v Opatovicích nad Labem postávala ještě provozuschopná T436.1516 dne 4. 6. 1990.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 690 pix268 KiB

T4361516h.jpg
"Hydropilštyk" T436.1516 byl na "šrotovací koleji" v Opatovicích nad Labem vyfotografován 15. 11. 1993.
Foto: Pavel Stejskal   1024 × 680 pix176 KiB

T4361516f.jpg
Na "koleji smrti" v Opatovicích nad Labem čekala T436.1516 poprvé na naplnění svého osudu 20. 11. 1993.
Foto: David Prause   1024 × 680 pix217 KiB

T4361516a.jpg
Vyřazený stroj T436.1516 firmy Nábytek Hradec Králové, čeká na svůj konec v Opatovicích nad Labem 9. 12. 1993.
Foto: Vlastimil Budař   800 × 600 pix118 KiB

T4361516b.jpg
Pohled na T436.1516 ze strany přední kapoty - Opatovice nad Labem 9. 12. 1993.
Foto: Vlastimil Budař   800 × 600 pix101 KiB

T4361516c.jpg
Stroj T436.1516 od zadní kapoty - Opatovice nad Labem 9. 12. 1993.
Foto: Vlastimil Budař   800 × 600 pix105 KiB

T4361516e.jpg
V Hradci Králové-slezském předměstí čekala T436.1516 na svou lepší budoucnost, která se však nakonec nekonala, dne 27. 1. 1994.
Foto: Jaroslav Kopecký   Sbírka: Vít Blahovec1024 × 720 pix253 KiB

T4361516d.jpg
Poslední vyrobený stroj řady T436.15, T436.1516, krátce před sešrotováním v Opatovicích nad Labem - srpen 1994.
Foto: Oldřich Čížek st.   Sbírka: Oldřich Čížek800 × 600 pix124 KiB


Zobrazeno 43 z celkem 54 dostupných snímků této řady a celkem 13291 fotografií na stránkách.