Loko S699.001 do r. 1981 (provozní)


S6990001w.jpg
Rozpracovaná S699.001 byla při kompletaci zdokumentována ve výrobním závodě v Plzni - rok 1963.
Sbírka: Ing. Pavel Stupka1024 × 700 pix174 KiB

S6990001m.jpg
První vyrobená "Laminátka" S699.001 se v Plzni podrobuje prvním zkušebním jízdám po vyrobení - rok 1964.
Sbírka: Ing. Pavel Stupka800 × 600 pix147 KiB

S6990001q.jpg
Zbrusu nová S699.001 byla v Plzni vyfotografována krátce před svou první jízdou po trati do Horažďovic-předměstí 8. 6. 1964.
Foto: Karel Vendler   Sbírka: Miroslav Petr800 × 600 pix105 KiB

S6990001n.jpg
Na Gottwaldově nádraží v Plzni zapózovala S699.001 před objektivem fotoaparátu 8. 6. 1964.
Foto: Karel Vendler   Sbírka: Miroslav Petr800 × 600 pix130 KiB

S6990001v.jpg
Pěkná "traťovka" s lokomotivou S699.001 v jejím prvním nátěru vznikla při jedné ze zkušebních jízd mezi Šťáhlavy a Nezvěsticemi - rok 1964.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix123 KiB

S6990001_d.jpg
Jen o pár okamžiků později pořízený záběr prototypu S699.001 pochází ze stejné zkušební jízdy - rok 1964.
Sbírka: Ing. Pavel Stupka800 × 600 pix171 KiB

S6990001a.jpg
Stroj S699.001 se v žst. Horažďovice předměstí připravuje k dalším zkušebním jízdám na podzim 1963.
Sbírka: Ing. Pavel Stupka800 × 600 pix144 KiB

S6990001b.jpg
Lokomotiva S699.001 zastavila během jízdních zkoušek v některé ze stanic mezi Plzní a Horažďovicemi - rok 1964.
Sbírka: Ing. Pavel Stupka1024 × 600 pix195 KiB

S6990001e.jpg
S699.001 se na představuje široké veřejnosti na Mezinárodním veletrhu v Brně 20. 9. 1965.
Foto: Jan Koutný   800 × 600 pix100 KiB

S6990001i.jpg
Čelní záběr lokomotivy S699.001 pochází také z Mezinárodního veletrhu v Brně a je na něm m.j. dobře vidět zakrytí desky pro umožnění demontáže tažného háku a montáže spřáhla - 20. 9. 1965.
Foto: Jan Koutný   655 × 768 pix113 KiB

S6990001_l.jpg
Cenný barevný snímek lokomotivy S699.001 coby výstavního exponátu na Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně dobře vystihuje její nový "bulharský" nátěr i za ní stojící polský poštovní pro PKP - září 1965.
Foto: tovární snímek   1024 × 690 pix288 KiB

S6990001_m.jpg
Mírně barevně zkreslený, ale cenný snímek z přelomu let 1965/1966 zachycuje už VÚD patřící stroj S699.001 na domovském ŽZO Cerhenice i s dodatečně vyhotovenou hvězdou na čele (její "instalace" byla nařízena předpisem pro vozidla všech organizačních složek pod působností Ministerstva dopravy, což byl i případ VÚD).
Sbírka: Bohumír Golda1024 × 770 pix370 KiB

S6990001d.jpg
Ještě nerekonstruovaná S699.001 se při setkání s parní lokomotivou řady 556.0 s protitlakovou brzdou představuje na snímku ze ŽZO u Cerhenic na podzim rok 1966. Za lokomotivou je řazen měřicí vůz VÚD č. 44603, tzv. "Pilmanův", získaný přestavbou vč. dvojího opláštění z bývalého bufetového vozu řady BRa.
Sbírka: ZL VUZ, a.s.1024 × 680 pix216 KiB

S6990001_j.jpg
Lokomotiva S699.001 coby brzdové vozidlo při trakčních zkouškách prototypu dvouproudé (3 kV ss; 25 kV 50 Hz) lokomotivy ČS5-001 s měřicím vozem č. 520044 lokomotivky Škoda byla na ŽZO Cerhenice vyfotografována na podzim 1966, tedy s prototypovými podvozky ze stroje ČS4-001.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1024 × 650 pix198 KiB

S6990001x.jpg
Rekonstruovaná lokomotiva S699.001, nově schopná jízdy rychlostí až 160 km/h, stojí odstavena na 7. koleji v žst. Kutná Hora hl.n. poté, co byla přivezena z rychlostních zkoušek v okolí Rajhradu 17. 3. 1968.
Foto: Ing. Ondřej Řepka   1024 × 690 pix223 KiB

S6990001_k.jpg
Dobře viditelný nápis "Výzkumný ústav dopravní" na bočnici stroje S699.001 dokládá jeho vlastnictví na snímku pořízeném v Kutné Hoře 17. 3. 1968.
Foto: Ing. Ondřej Řepka   1200 × 770 pix326 KiB

S6990001j.jpg
Na snímku ze ŽZO u Cerhenic předvádí "Velká laminátka" S699.001 svou úctyhodnou délku - rok 1969.
Foto: Ing. Josef Bosáček   Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava800 × 600 pix142 KiB

S6990001c.jpg
Známý obrázek od Cerhenic zachycuje lokomotivu S699.001 na velkém okruhu ŽZO 13. 1. 1971.
Foto: Ing. Pavel Dočkal   Sbírka: Ing. Pavel Stupka800 × 600 pix157 KiB

S6990001_s.jpg
Při jízdních zkouškách s německým měřicím vozem byla S699.001 vyfotografována na "zadní přímé" velkého zkušebního okruhu 4. 4. 1972.
Foto: Ralf Siebert   Sbírka: Ing. Petr Kaván, Ph.D.1200 × 780 pix343 KiB

S6990001_b.jpg
"Velká laminátka" S699.0001 předvádí své půvaby na ŽZO u Cerhenic 6. 4. 1973.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 645 pix178 KiB

S6990001_a.jpg
Lehce provozem sešlá, avšak stále plně funkční S699.0001 postává na ŽZO 15. 8. 1975. Za lokomotivou je řazen zkušební vůz VÚKV č. 520054, upravený z vloženého vozu jednotek Ganz řady M295.0.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 700 pix152 KiB


Zobrazeno 21 z celkem 70 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.