Dokumentace k řadě & bonusy


S4791nakres.jpg
Typový plán typu ŠKODA 40E (řada E479.1, později S479.1).
Sbírka: Ing. Martin Hejl1760 × 768 pix281 KiB

S4791nakr_lev.jpg
Plánky levých bočnic lokomotiv S479.0 a S479.1.
Sbírka: Ing. Martin Hejl1710 × 768 pix252 KiB

S4791typak3.jpg
Typový výkres lokomotivy S479.102.
Sbírka: Petr Vaněk1800 × 1310 pix602 KiB

S4791typak1.jpg
Bokorys tyristorové lokomotivy S479.101.
Sbírka: Petr Vaněk1800 × 730 pix436 KiB

S4791TrCh1.jpg
Trakční charakteristika (s tažnou sílou na obvodu kol) tyristorové lokomotivy S479.101.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1200 × 1690 pix656 KiB

S4791TrCh2.jpg
Trakční charakteristika (s tažnou sílou na háku) tyristorové lokomotivy S479.101.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1200 × 1660 pix685 KiB

S4791Ucinnost.jpg
Charakteristika účinnosti tyristorové lokomotivy S479.101.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1650 × 1200 pix342 KiB

S4791ProudKotvy.jpg
Charakteristika zachycující proudy tekoucí kotvou tyristorové S479.101 v závislosti na rychlosti.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1820 × 1200 pix421 KiB

E41-02a.jpg
Druhá v pořadí vyrobená ignitronka 41-02 pro BDŽ na snímku pořízeném ze strany vík s prolisy, odkud se mj. daly kontrolovat spoje na hliníkové kabeláži, opačná bočnice měla hladká víka. Píše se rok 1965 a v řadovém označení elektrických lokomotiv BDŽ se již nepoužívá písmeno „E“ (proto byla z řadových tabulek odbroušena).
Sbírka: Petr Vaněk1200 × 800 pix379 KiB

S4791abc.jpg
Na řadu S479.1 pamatoval také Technický atlas časopisu abc.
Sbírka: Leoš Tomančák800 × 1000 pix292 KiB


Zobrazeno 10 z celkem 38 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.