Původní barevné provedení křemíkové lokomotivy S479.001 vystihuje tovární snímek pořízený 19. 9. 1961.
Foto: tovární snímek Sbírka: Jan Beníšek
1024 × 710 pix
296 KiB
Náhradním způsobem (ze sloupu vysokého napětí) napájený prototyp E479.001, ještě ve své původní podobě, se připravuje k dalším statickým zkouškám - Plzeň, září 1961.
Foto: Karel Vendler Sbírka: Miroslav Petr
800 × 600 pix
140 KiB
Čerstvě z výroby převzatá lokomotiva E479.001 se seznamuje s kolejemi ČSD v Plzni-Lobzích - listopad 1961.
Foto: Karel Vendler Sbírka: Miroslav Petr
800 × 600 pix
106 KiB
Prototyp E479.001 s čerstvě rekonstruovanou skříní na tzv. "otevřené provedení" stojí na Gottwaldově nádraží v Plzni - rok 1963.
Foto: Karel Vendler Sbírka: Miroslav Petr
800 × 600 pix
176 KiB
Po trati mezi Plzní a Horažďovicemi projíždí v čele nákladního vlaku střídavá lokomotiva E479.001 koncem roku 1963.
Po opravě v DPOV Kolín zprovozněný a nově natřený stroj S479.0001 (poprvé i osazený tabulkami s tímto označením) zavítal v rámci zkušebních jízd do "depa" v Čáslavi 6. 5. 1972.
Foto: Jaroslav Cempírek Sbírka: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1024 × 750 pix
272 KiB
Už opravdu přeznačený stroj S479.0001 čeká v Plzni na Gottwaldově nádraží na čas svého odjezdu s nákladním vlakem 31. 5. 1973.
Foto: Jiří Caska Sbírka: Leoš Tomančák
1024 × 660 pix
165 KiB
Tehdy na dispečerské výkony nasazovaná S479.001 posunuje po Gottwaldově nádraží v Plzni - rok 1975.
Foto: Jiří Maurenz
800 × 600 pix
113 KiB
Tento kvalitní záběr naší první střídavé lokomotivy S479.001 pochází taktéž z někdejšího hlavního nádraží v Plzni - rok 1975.
Foto: Jiří Maurenz
800 × 600 pix
213 KiB
Ještě s nerekonstruovaným čelem a bez pluhů se na snímku předvádí ve stanici Nezvěstice lokomotiva E479.002 při příležitosti informačních dnů o střídavé trakci - duben 1962.
Foto: Karel Vendler Sbírka: Miroslav Petr
1024 × 700 pix
205 KiB
Nablýskaná průkopnice střídavé trakce u ČSD, lokomotiva E479.002, je právem obdivována na Mezinárodním veletrhu v Brně v září 1963.
Foto: Karel Vendler Sbírka: Miroslav Petr
800 × 600 pix
101 KiB
Nová technika jde do akce – nový stroj E479.002 je po plzeňském ranžíru převážen novou "Karkulkou" řady T444.0. Vedle dýmá poválečný "Kremák" řady 534.03, který bude mít díky nedostatkům nových vozidel ještě hodně práce - říjen 1963.
Foto: Karel Vendler Sbírka: Miroslav Petr
1024 × 700 pix
143 KiB
Lokomotiva E479.002 přijela z Plzně do Horažďovic-předměstí s prvním vlakem střídavé trakce v ČSR 4. 10. 1963.
Foto: Karel Vendler Sbírka: Miroslav Petr
800 × 600 pix
134 KiB
Velmi zdařile byl stroj E479.002 vyfotografován v čele nákladního vlaku na horažďovické trati rok 1964.
Sbírka: Martin Třískala
800 × 600 pix
178 KiB
Také tento barevný snímek zachycuje krasavici E479.002 v nákladní dopravě mezi Plzní a Horažďovicemi.
Sbírka: Roman Skopal
800 × 600 pix
133 KiB
Krátce před předáním ČSD byla E479.002 vyfotografována v Plzni na seřaďovacím nádraží.
Sbírka: Roman Skopal
800 × 600 pix
107 KiB
Už na S479.0002 přeznačená druhá československá střídavá lokomotiva stojí odstavena v depu v Plzni - leden 1969.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
107 KiB
Zobrazeno 18 z celkem 21 dostupných snímků této řady a celkem 13291 fotografií na stránkách.