Lokomotiva 464.202


P464202_a.jpg
Brněnská lokomotiva 464.202 prováží svůj vlak Bílovicemi nad Svitavou 21. 7. 1968.
Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix149 KiB

P464202z.jpg
Tehdy ještě domácí "Rosnička" 464.202 se v depu Brno-Dolní připravuje k výjezdu na trať 6. 8. 1971.
Foto: Jiří Kulhánek   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix175 KiB

P464202x.jpg
V čele nákladního vlaku se lokomotiva 464.202 připravuje k odjezdu v kolejišti dolního nádraží v Brně 6. 8. 1971.
Foto: Jiří Kulhánek   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix137 KiB

P464202y.jpg
Petrem Dobiášovským kolorovaný černobílý snímek zachycuje stroj 464.202 na jednom z mostů v brněnském uzlu se stejným nákladním vlakem 6. 8. 1971.
Foto: Jiří Kulhánek   Sbírka: Ladislav Kroul1200 × 800 pix410 KiB

P464202u.jpg
"Rosnička" 464.202 přijela na provozní ošetření a dozbrojení do depa v Olomouci v 70. letech minulého století.
Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix115 KiB

P464202t.jpg
Na hlavním nádraží v Olomouci byla ještě v běžném provozu sloužící 464.202 vyfotografována 1. 9. 1972.
Foto: Vladimír Truxa   Sbírka: Ladislav Kroul1024 × 700 pix190 KiB

P464202s.jpg
Po několika letech odstavení v temné hale depozitáře NTM v Čelákovicích byla 464.202 opět vytažena na sluníčko a na snímku právě prochází prohlídkou a přípravou na přepravu do Nymburka 15. 3. 1980.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 720 pix212 KiB

P464202r.jpg
Krátce po přivezení z depozitáře NTM v Čelákovicích byla 464.202 zdokumentována v prostorách depa Nymburk 24. 5. 1980.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 720 pix173 KiB

P464202q.jpg
V zápaní části podélné remízy depa Nymburk (která byla v té době v přestavbě) se 464.202 podrobuje očistě před vyhotovením nového laku 5. 7. 1980.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Ladislav Kroul1024 × 710 pix157 KiB

P464202p.jpg
V hale depa Nymburk se 464.202 ještě v základním nátěru podrobuje posledním přípravám před vyhotovením nového vnějšího laku 23. 7. 1980.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix152 KiB

P464202o.jpg
Opět v zářivém barevném kabátku a plném lesku byla 464.202 zachycena ve stanici Hodkovice v konvoji při přepravě na výstavu do Liberce 18. 8. 1980.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 720 pix269 KiB

P464202n.jpg
Po letech strávených v temnu haly depozitáře se 464.202 opět stala zaslouženým středem pozornosti - zde na legendární výstavě k příležitosti ukončení parního provozu na ČSD ve stanici Liberec 27. 8. 1980.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 720 pix225 KiB

P464202m.jpg
Parní krasavice 464.202 se jako neprovozní exponát zúčastnila také výstavy v depu Děčín 16. 5. 1981.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 660 pix184 KiB

P464202a.jpg
Tento propagační snímek lokomotivy 464.202 "vypustila do světa" NADACE OKŘÍDLENÉ KOLO, aby na něm demonstrovala krásu a dokonalost parní lokomotivy, na jejíž opravu pořádala sbírku..
Sbírka: NOK1024 × 690 pix274 KiB

P464202v.jpg
Díky akci Plandampf bylo možné v květnu 1996 spatřit většinu provozních moravských parních lokomotiv až na samém západě Čech. "Rosnička" 464.202 se na snímku představuje v tehdy ještě provozním depu v Karlových Varech 2. 5. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 690 pix191 KiB

P464202w.jpg
Na unikátní točně v depu Karlovy Vary pózovala před objektivy fotoaparátů lokomotiva 464.202 dne 2. 5. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 660 pix222 KiB

P464202_b.jpg
V 90. letech několikrát německými nadšenci objednaná a zaplacená akce Plandampf skýtala spoustu možností zachytit naše muzejní parní lokomotivy v "běžném" provozu. Olomoucká lokomotiva 464.202 se díky této akci dostala až do depa Chomutov 5. 5. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 710 pix196 KiB

P464202_n.jpg
Patrovou jednotkou Bpjo, restauračním a služebním vozem tvořenou soupravu zvláštního vlaku rozjížděla 464.202 na nádraží v Kojetíně 6. 6. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix169 KiB

P464202_o.jpg
V rámci velkých oslav v Olomouci a Přerově vypravený zvláštní vlak odjíždí s "Rosničkou" 464.202 z Přerova do Olomouce 16. 9. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix240 KiB

P464202_j.jpg
Se zvláštním rychlíkem "Šerák" právě dorazila do Olomouce parní legenda 464.202 o pozdním večeru 2. 2. 2002.
Foto: Martin Třískala   1024 × 700 pix211 KiB

P464202_p.jpg
Lokomotivy 464.202 a 354.1217 rozjíždí v Újezdci u Luhačovic zvláštní vlak vypravený v rámci akce Pod vrcholky Bílých Karpat 26. 2. 2005.
Foto: Jakub Gregor   1024 × 710 pix174 KiB

P464202d.jpg
Tandem strojů 464.202 a 354.1217 projíždí s historickým vlakem po trati u Hostětína 26. 2. 2005.
Foto: Jakub Gregor   1024 × 683 pix127 KiB

P464202_c.jpg
Při jízdě u příležitosti 110. narozenin trati Kojetín - Tovačov přivážela 464.202 zvláštní vlak z Tovačova do Kojetína 8. 5. 2005.
Foto: Jakub Gregor   1024 × 683 pix226 KiB

P464202_s.jpg
"Rosnička" 464.202 se coby hlavní lákadlo představuje ve stanici Litovel-předměstí v rámci oslav 120. výročí tratě do Červenky 9. 9. 2006.
Foto: Stanislav Plachý   800 × 600 pix162 KiB

P464202_h.jpg
V rámci oslav 120 let trati Červenka – Litovel zavítala 464.202 také na neveřejnou trať Litovel - Mladeč. Na ní byla nedaleko zastávky Mladeč-jeskyně souprava zvláštního vlaku vyfotografována 9. 9. 2006.
Foto: Jakub Gregor   800 × 600 pix207 KiB

P464202_e.jpg
Při akci 150 let trati Brno - Zastávka u Brna byl pořízen tento záběr stroje 464.202 na trati u Omic 17. 9. 2006.
Foto: Jakub Gregor   800 × 600 pix217 KiB

P464202_f.jpg
Mírně zvlněnou krajinou u Zdounek vezla 464.202 zvláštní vlak z Tovačova při Svatováclavských slavnostech 28. 9. 2006.
Foto: Jakub Gregor   1024 × 710 pix275 KiB

P464202_r.jpg
"Rosnička" 464.202 zastavila se zvláštním vlakem do Tovačova ve stanici Zdounky 28. 9. 2006.
Foto: Stanislav Plachý   800 × 600 pix154 KiB

P464202_g.jpg
Zvláštní vlak na den otevřených dveří v Holcimu Prachovice provážela po trati nedaleko Kostelce u Heřmanova Městce lokomotiva 464.202 dne 9. 5. 2007.
Foto: Jakub Gregor   1024 × 710 pix276 KiB

P464202_m.jpg
Olomoucká "Rosnička" 464.202 objíždí na nádraží v Tovačově soupravu zvláštního vlaku 28. 9. 2007.
Foto: Michal Boček   800 × 600 pix163 KiB

P464202e.jpg
Uprostřed typické krajiny střední Hané byla 464.202 v rámci jízdy ze Svatováclavské pouti v Tovačově zachycena u Uhřičic 28. 9. 2007.
Foto: Michal Boček   1024 × 680 pix290 KiB

P464202k.jpg
Nedlouho po roztrhání husté oblačnosti a ustání vytrvalého deště přiváží 464.202 do Kojetína zvláštní vlak od Tovačova 28. 9. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 730 pix218 KiB

P464202j.jpg
Boční pohled na naši nejdokonalejší parní lokomotivu 464.202 vznikl na nádraží v Kojetíně 28. 9. 2007.
Foto: Sylvie Kolmačková   1024 × 720 pix261 KiB

P464202_k.jpg
Den svých zřejmě nadlouho posledních jízd do Tovačova zahájila 464.202 časně ranní cestou z Kojetína, na jehož okraji byla zachycena 28. 9. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix177 KiB

P464202c.jpg
Úrodnou krajinou střední Hané nedaleko Lobodic provážela 464.202 svůj poslední zvláštní vlak do Tovačova 28. 9. 2008.
Foto: Jakub Gregor   1024 × 710 pix241 KiB

P464202i.jpg
Z podhledu velmi impozantně vypadající 464.202 objíždí soupravu zvláštního vlaku v na nádraží Tovačově 28. 9. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 740 pix235 KiB

P464202_l.jpg
Atmosférou dávno zašlých časů dýchá tento záběr lokomotivy 464.202 posunující na zhlaví tovačovského nádraží 28. 9. 2008.
Foto: Michal Boček   800 × 600 pix215 KiB

P464202f.jpg
S historickými autobusy z Bílan se 464.202 setkala na zastávce v Lobodicích 28. 9. 2008.
Foto: Jiří Tábor   1024 × 690 pix155 KiB

P464202l.jpg
Cestou z Tovačova do Kojetína byla 464.202 se zvláštním vlakem zachycena v traťovém úseku mezi Lobodicemi a Uhřičicemi 28. 9. 2008.
Foto: Miroslav Gargulák   1024 × 680 pix164 KiB

P464202h.jpg
Se svým posledním vlakem z Tovačova přijížděla 464.202 do prostoru bývalé zastávky Uhřičice-obec 28. 9. 2008.
Foto: Michal Boček   1024 × 690 pix258 KiB

P464202b.jpg
Pří jednom z obratů v rámci akce Vítání jara 2009 posunovala "Rosnička" 464.202 na nádraží v Bylnici 7. 3. 2009.
Foto: Aleš Krška   1024 × 720 pix207 KiB

P464202g.jpg
V čele zvláštního vlaku tvořeného patrovou jednotkou Bpjo byla 464.202 vyfotografována nedaleko stanice Lužné u Rakovníka 27. 6. 2009.
Foto: Michal Boček   1024 × 720 pix274 KiB

P464202_q.jpg
Iluzi dávno zašlých časů navozuje záběr lokomotivy 464.202 pořízený u vodního jeřábu v depu v Lužné u Rakovníka 27. 6. 2009.
Foto: Jiří Dobiáš   1024 × 680 pix283 KiB

P464202_i.jpg
V rámci Setkání parních lokomotiv 2´ D 2´ se stroje 464.202 a 477.043 bok po boku sešly v muzejním depu ČD v Lužné u Rakovníka 27. 6. 2009.
Foto: Martin Třískala   1024 × 670 pix268 KiB

P464202_d.jpg
Nádherný dvojobrázek dosluhující 464.202 byl u točny depa v Lužné u Rakovníka pořízen 27. 6. 2009.
Foto: Michal Boček   680 × 1024 pix209 KiB


Zobrazeno 45 z celkem 57 dostupných snímků této řady a celkem 13185 fotografií na stránkách.