Prototypy & unikáty z řady E413.2


E4132101n.jpg
Zbrusu nová akumulátorová lokomotiva továrního typu 5 E5 se představuje na nádvoří výrobního závodu Škoda Plzeň - rok 1959.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Martin Nový800 × 600 pix126 KiB

E4132101d.jpg
Akumulátorová lokomotiva E413.2101 (tovární typ ŠKODA 5 E6) byla při výjezdu z prostoru dřeviště Salma v Ostravě zachycena 30. 5. 1982.
Foto: Mojmír Leštinský   1024 × 430 pix158 KiB

E4132101p.jpg
Stroj E413.2101 čeká před domovskou remízou na Salmě na svůj další pracovní výkon 10. 7. 1982.
Foto: Jiří Boháček   1024 × 680 pix183 KiB

E4132101o.jpg
Akumulačka E413.2101 byla při posunu v provozní stanici Zárubek vyfotografována 10. 7. 1982.
Foto: Jiří Boháček   1024 × 700 pix135 KiB

E4132101e.jpg
Jedním z exponátů na výstavě lokomotiv, která byla uspořádána při příležitosti oslav 120 let provozu na Báňské dráze ve stanici Josefova jáma, se stala také akumulátorová lokomotiva E413.2101. Snímek je z 20. 5. 1983.
Foto: Pavel Strachota   1024 × 690 pix250 KiB

E4132101f.jpg
Ze stejné výstavy pochází také tento záběr poslední z řady ve Škodě vyrobených akumulátorových lokomotiv E413.2101 - Ostrava-Josefova jáma 20. 5. 1983.
Foto: Pavel Strachota   1024 × 650 pix303 KiB

E4132101j.jpg
Vedle remízy, ve které probíhala údržba a dobíjení akumulátorů obou strojů E413.2, byla E413.2101 zdokumentována 25. 7. 1983.
Foto: Miroslav Kalivoda   1024 × 510 pix234 KiB

E4132101k.jpg
Stroj E413.2101 dobíjí své akumulátory před vraty domovské remízy u dřeviště - rok 1984.
Foto: Jiří Boháček   800 × 600 pix175 KiB

E4132101l.jpg
Lokomotiva E413.2101 čeká u remízy nedaleko dřeviště Salma na další práci - rok 1984.
Foto: Jiří Boháček   800 × 600 pix157 KiB

E4132101m.jpg
Vzácný snímek z běžného provozu stroje E413.2101 zachycuje obsluhu vlečky Báňských strojíren (BASTRO) - rok 1984.
Foto: Jiří Boháček   1024 × 640 pix191 KiB

E4132101h.jpg
Při nabíjení akumulátorů před domovskou remízou u dřeviště na Salmě byla E413.2101 vyfotografována 1. 4. 1986.
Foto: Bohuslav Zeman   800 × 600 pix165 KiB

E4132101i.jpg
Jiný záběr akumulátorové lokomotivy E413.2101 při "tankování" byl u remízy nedaleko dřeviště pořízen 1. 4. 1986.
Foto: Bohuslav Zeman   1024 × 560 pix243 KiB

E4132101a.jpg
Snímek už vyřazené a jako zdroj náhradních dílů pro rekonstruovanou lokomotivu sloužící E413.2101 vznikl na vlečce v Dětmarovicích - rok 1995.
Foto: Jaroslav Wagner   800 × 600 pix116 KiB

E4132101b.jpg
Akumulátorová lokomotiva E413.2101 stála v Dětmarovicích odstavena ve společnosti vyřazených "Rumunů" typu LDH-125 - rok 1995.
Foto: Jaroslav Wagner   1024 × 710 pix198 KiB

E4132101c.jpg
Opačný pohled na odstavený stroj E413.2101 pochází také z prostoru elektrárenské vlečky v Dětmarovicích - rok 1995.
Foto: Jaroslav Wagner   1024 × 580 pix148 KiB

E4132101g.jpg
Lokomotiva E413.2101 čeká na svůj konec v prostoru elektrárny Dětmarovice - rok 1995.
Foto: Ing. Milan Šrámek   1024 × 680 pix199 KiB

E4132102c.jpg
Ve stanici Zárubek stála ještě akumulátorová E413.2102 odstavená 10. 1. 1979.
Foto: Mojmír Leštinský   1024 × 480 pix173 KiB

E4132102d.jpg
V prostorách dílen DPmO v Ostravě-Martinově čeká E413.2102 na svou v našich končinách zcela výjimečnou proměnu z akumulátorové lokomotivy na trolejovou - rok 1983.
Foto: Jiří Boháček   800 × 600 pix124 KiB

E4132102a.jpg
Po přistavení k rekonstrukci do dílen DPmO v Ostravě-Martinově byla E413.2102 naposledy v původní podobě vyfotografována 30. 12. 1983.
Foto: Ing. Petr Mitáček   Sbírka: Ing. Jiří Adamovský1024 × 680 pix209 KiB

E4132102b.jpg
Už řadu měsíců neprovozní stroj E413.2102 stál na nádvoří dílen DPmO v Ostravě-Martinově odstaven 30. 12. 1983.
Foto: Ing. Petr Mitáček   Sbírka: Ing. Jiří Adamovský1024 × 650 pix150 KiB

E4132102e.jpg
Méně kvalitní, o to však cennější záběr z dílen DPmO v Ostravě-Martinově zachycuje průběh rekonstrukce lokomotivy E413.2102 na budoucí E406.0501 - rok 1984.
Foto: Robert Kubica   1024 × 660 pix162 KiB


Zobrazeno 21 z celkem 21 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.