Zbrusu nová akumulátorová lokomotiva A219.0001 se podrobuje seřizování v depu Praha-Masarykovo 31. 3. 1993.
Foto: Ing. Ivo Mahel
800 × 600 pix
150 KiB
Prototyp A219.0001 byl široké veřejnosti poprvé představen na veletrhu AUTOTEC´93 v Brně 6. 6. 1993.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
176 KiB
S neméně významným "Asynchronem" 169 001-5 se "Akulego" A219.0001 setkalo v Praze-Libni 17. 6. 1993.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
155 KiB
Následujícího dne stál stroj A219.0001 hned vedle "Asynchrona" vystaven v Táboře - 18. 6. 1993.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
138 KiB
Vzácný a velmi zdařilý noční záběr lokomotivy A219.0001 byl pořízen v Táboře 18. 6. 1993.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
159 KiB
Prototyp A219.0001 stojí v roli výstavního exponátu na nádraží v Táboře 19. 6. 1993.
Foto: Ing. Milan Procházka
1024 × 680 pix
199 KiB
Při chvilce odpočinku během zkoušek lokomotivy A219.0001 byla tato vyfotografována v Praze na Masarykově nádraží - červen 1993.
Foto: Bohuslav Zeman Sbírka: Pavel Strachota
1024 × 710 pix
197 KiB
Během zkoušek "Akulega" A219.0001 ve stanici Praha-Masarykovo vznikl i tento záběr prototypu ve společnosti lokomotiv řad 163 a 372 - červen 1993.
Foto: Bohuslav Zeman Sbírka: Pavel Strachota
1024 × 700 pix
222 KiB
Na tradičním Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně byla A219.0001 vystavena 6. 9. 1993.
Foto: Ing. Ivo Mahel
1024 × 630 pix
190 KiB
Vedle domácí lokomotivy 751 094-4 stála A219.0001 odstavena v libeňském depu v době, kdy se vyřizovaly formality k provozním zkouškám "Akulega" v depech ČD. Snímek je z 20. 1. 1994.
Foto: Leoš Tomančák
1024 × 730 pix
182 KiB
Neobvyklé setkání "Akulega" A219.0001 s montážním vozem 894 004-1 a "Stříbrným šípem" M260.001 bylo zaznamenáno v depu Praha-Libeň 20. 1. 1994.
Foto: Leoš Tomančák
1024 × 685 pix
236 KiB
Během zkušebního provozního nasazení na výkonech depa Praha-Vršovice se "Akulego" A219.0001 několikrát projelo také po vlečce v holešovickém přístavu - únor 1994.
Foto: Pavel Strachota
1024 × 690 pix
186 KiB
Ve stanici Praha-Hostivař posunovala A219.0001 dne 15. 2. 1994.
Foto: Jiří Novák
1024 × 710 pix
266 KiB
V rámci všední služby na posunu v Praze prováží A219.0001 skupinu vozů stanicí Praha-Holešovice - únor 1994.
Foto: Pavel Strachota
1024 × 730 pix
215 KiB
V roli posunovací zálohy v Karlových Varech byla A219.0001 zdokumentována 2. 4. 1994.
Foto: Ing. Milan Procházka
800 × 600 pix
141 KiB
Prototyp A219.0001 stojí při volné chvíli mezi výkony odstaven v Karlových Varech 2. 4. 1994.
Foto: Ing. Milan Procházka
800 × 600 pix
140 KiB
Krátce po započetí zkušebního nasazení v Brně byl stroj A219.0001 i s měřicím (na "toulkách" s "Akulegem" tedy spíše ubytovacím) vozem ČKD zaznamenán přímo na brněnském hlavním nádraží - červen 1994.
Foto: Aleš Soška
1024 × 670 pix
195 KiB
Prospektový snímek akumulátorové lokomotivy A219.0001 pochází taktéž z hlavního nádraží v Brně - červen 1994.
Foto: Aleš Soška
1024 × 660 pix
203 KiB
Krátce po započetí zkušebního provozu v Jihlavě projížděl prototyp A219.0001 kolem jednoho z nástupišť jihlavského hlavního nádraží 1. 7. 1994.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
140 KiB
Společně s měřicím vozem ČKD byl stroj A219.0001 zdokumentován i v Jihlavě - červenec 1994.
Foto: Vlastimil Budař
1024 × 680 pix
211 KiB
Se stařičkou parní lokomotivou 423.041 se moderní stroj A219.0001 setkal v Přerově 1. 10. 1994.
Foto: Petr Doležel
1024 × 640 pix
219 KiB
V roli 3. posunující zálohy se A219.0001 představuje na snímku z Olomouce ze dne 6. 10. 1994.
Foto: Václav Vyskočil
1024 × 720 pix
240 KiB
Během krátkého zkušebního provozu ve Valašském Meziříčí se A219.0001 zúčastnila i výstavy v místním depu - říjen 1994.
Foto: Milan Klewar
1024 × 720 pix
245 KiB
V rámci zkušebního nasazení do provozu v Bohumíně byla A219.0001 zachycena při práci na osobním nádraží - listopad 1994.
Foto: Ing. Jiří Adamovský
1024 × 640 pix
197 KiB
V rámci svého krátkého zkušebního nasazení v Bohumíně nasouvá A219.0001 osobní vůz do zdejší myčky - listopad 1994.
Foto: Ing. Jiří Adamovský
1024 × 670 pix
258 KiB
Jako výstavní exponát se A219.0001 představila na výstavě Region a doprava v Děčíně konané 12. 10. 1996.
Foto: Jan Láznička
1024 × 710 pix
212 KiB
Kromě několika parních lokomotiv, zastupujících železniční minulost, se výstavy v depu Děčín účastnila i A219.0001, reprezentující tu (snad) budoucnost železnic - 12. 10. 1996.
Foto: Tomáš Hubálek
1024 × 670 pix
205 KiB
Na konci dlouhého odstavení byla A219.0001 vyfotografována v jinak už úplně opuštěné hale lokomotivky ČKD v Praze-Libni - rok 1997.
Foto: Radim Šnábl Sbírka: Pavel Strachota
1024 × 720 pix
213 KiB
Prototyp A219.0001 odjíždí z libeňského areálu ČKD do prostor na Zličíně - rok 1997.
Foto: Radim Šnábl Sbírka: Pavel Strachota
1024 × 700 pix
279 KiB
Na zkušebním okruhu v Cerhenicích byla lokomotiva A219.0001 společně s bývalým měřicím vozem ČKD zastižena 19. 4. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1024 × 680 pix
195 KiB
Při převozu do Maďarska byly stroje A219.0001, T211.1736 a 710.0747 zdokumentovány v Nymburce 18. 5. 2002.
Foto: Tomáš Hubálek
1024 × 690 pix
254 KiB
Prototyp A219.0001 opouští na více než 7 let území České republiky a odjíždí do Maďarska. Snímek je z Nymburka ze dne 18. 5. 2002.
Foto: Tomáš Hubálek
1024 × 670 pix
255 KiB
Lokomotiva V46.029 MÁV odváží z pohraniční stanice Rajka konvoj lokomotiv T334.0747, T211.1736 a A219.0001 dále do maďarského vnitrozemí 24. 5. 2002.
Foto: Rastislav Chalupa
800 × 600 pix
171 KiB
Na vlečce podniku Rába v Györu byla plně provozní A219.0001 zdokumentována dne 14. 9. 2002.
Foto: Rastislav Chalupa
1024 × 660 pix
246 KiB
Po několikaletém odstavení a nevyužívání byla A219.0001 po nezbytné opravě nasazena na posun na vlečce závodu Smurfit Kappa Štúrovo, a.s., odkud pochází také snímek pořízený 6. 6. 2008.
Foto: Koloman Feketš
1024 × 710 pix
185 KiB
Ve společnosti motorových lokomotiv T448.0933, 752 602-3 a 752 601-5 byla akumulátorová A219.0001 zachycena na vlečce podniku Smurfit Kappa Štúrovo, a.s. 6. 6. 2008.
Foto: Koloman Feketš
1024 × 680 pix
206 KiB
Koncem roku 2009 byla A219.0001 k vidění na vlečkovém posunu v Bratislavě-Petržalce, jak dokládá i snímek ze 14. 12. 2009.
Foto: Radoslav Macháček
1024 × 680 pix
204 KiB
V letech 2009 a 2010 byl stroj A219.0001 z větší části odstaven v hale opravny LOKOMONT Brno v areálu bývalého depa Brno-dolní. Společně s brněnským Petrovem byl zachycen 8. 3. 2010.
Foto: Radek Čupr
1200 × 800 pix
332 KiB
Společně s "Krokodýlem" 850 044-9 sdružení KPKV Brno byla A219.0001 vyfotografována v prostorách bývalého depa Brno-dolní 8. 3. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil
1024 × 660 pix
187 KiB
Krátce po výjezdu z haly LOKOMONTu Brno byla A219.0001 zdokumentována 30. 3. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil
1024 × 680 pix
199 KiB
Díky novému označení 704 201-3 poněkud neprávem k motorovým lokomotivám přiřazená A219.0001 byla v hale VUZ zachycena krátce po příjezdu na zkušební centrum v Cerhenicích 5. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 690 pix
214 KiB
Lokomotiva 704 201-3 posunuje na odstavných kolejích cerhenické zkušební základny při silnici na Poděbrady 11. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 720 pix
192 KiB
Při posunu s jedním ze zkoušených vozů byla 704 201-3 na spojovací koleji k VÚKV zachycena 18. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 710 pix
163 KiB
Boční pohled na lokomotivu 704 201-3 vznikl na Zkušebním centru Velim taktéž 23. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 710 pix
175 KiB
Na koleji před novou halou HPZ III se 704 201-3 v Cerhenicích vyhřívala na odpoledním slunci 7. 8. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 810 pix
331 KiB
Jemné popojížďky při vážení vozidel v hale Zkušebního centra Velim (jak zní oficiální název) dokázala akumulátorová 704 201-3 zvládat nejefektivněji ze všech posunovacích lokomotiv, které kdy VUZ využíval. Snímek je z 11. 12. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 810 pix
391 KiB
S dvanáctivozovou německou jednotkou ICx se na ŽZO Cerhenice chystal stroj 704 201-3 posunovat 11. 12. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 820 pix
352 KiB
"Akulego" 704 201-3 dobíjí baterii v přestávce mezi výkony na posunu ve zkušebním centru v Cerhenicích 21. 12. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
425 KiB
Společně s motorovým vozíkem WŽB-10.1-M.006 byl stroj 704 201-3 vyfotografován v areálu závodu CZ LOKO v Jihlavě 14. 5. 2018.
Foto: Radek Čupr
1200 × 770 pix
362 KiB
V areálu jihlavského závodu CZ LOKO postávala 704 201-3 mezi výkony na posunu odstavena 14. 5. 2018.
Foto: Radek Čupr
1200 × 780 pix
351 KiB
Zobrazeno 50 z celkem 61 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.