Typový výkres prototypu ČKD A219.0001 od Ing. Ladislava Nováka.
Sbírka: Rosťa Kolmačka
1600 × 1200 pix
411 KiB
Nepůvodní výrobní štítek na kapotě stroje 704 201-3.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 710 pix
134 KiB
Pohled na řídicí pult stroje 704 201-3 pořízený 23. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 700 pix
176 KiB
Pohled do kabiny lokomotivy 704 201-3 během jejího nasazení ve zkušebním centru VUZ v Cerhenicích 23. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 750 pix
208 KiB
Pohled na řídicí pult stroje 704 201-3 z levé strany ze dne 23. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 730 pix
188 KiB
Obrázek prototypu A219.0001 s odkrytou delší kapotou jsme si dovolili vypůjčit z časopisu ŽELEZNICE.
Foto: Ing. Bohumil Skála Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
190 KiB
Sada batérií Varta dosloužila při provozu a následném odstavení A219.0001 v Maďarsku. Snímek byl pořízen před její výměnou 6. 9. 2007.
Foto: Koloman Feketš
1024 × 730 pix
203 KiB
Nové batérie FAAM (v původních vanách VARTA) při montáži do lokomotivy A219.0001 před jejím nasazením na vlečce Smurfit Kappa Štúrovo, a.s. - dne 8. 12. 2007.
Foto: Koloman Feketš
1024 × 730 pix
202 KiB
Pohled na baterii stroje označeného už jako 704 201-3 v areálu zkušebního centra VUZ v Cerhenicích 23. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 730 pix
185 KiB
Pneumatická výstroj v krátkém představku stroje 704 201-3.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 800 pix
122 KiB
Elektrická výstroj v čele dlouhého představku lokomotivy 704 201-3.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 740 pix
187 KiB
Zobrazeno 11 z celkem 61 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.