Prototyp 002 v běžném provozu
Prototypový motorový vůz
M475.0002
posunoval po nádraží v Turnově 9. 6. 1977.
Foto:
Josef Motyčka
1024 × 690 pix
196 KiB
Nový motorový vůz
M475.0002
se široké veřejnosti předvedl také na výstavě v Telči 10. 9. 1977.
Foto:
Mojmír Leštinský
800 × 600 pix
132 KiB
Královéhradecký motorový vůz
M475.0002
se připravuje k další jízdě na nádraží v Liberci 23. 8. 1980.
Foto:
Zdeněk Kačena
1024 × 680 pix
192 KiB
Na vlaku MOs 5414 byl zachycen motorový vůz
M475.0002
v Turnově 5. 9. 1982.
Foto:
Zdeněk Kačena
1024 × 690 pix
195 KiB
Pěkné srovnání designu motorových vozů
M296.1016
a
M475.0002
nabízí snímek pořízený v Hradci Králové 4. 3. 1987.
Foto:
Ladislav Havránek
1024 × 660 pix
190 KiB
V čele osobního vlaku do Jičína za okamžik odjede
M475.0002
z Ostroměře 9. 3. 1987.
Foto:
Ladislav Havránek
1024 × 690 pix
172 KiB
Podobný snímek vozu
M475.0002
s osobním vlakem do Jičína byl v barevném podání v Ostroměři pořízen taktéž 9. 3. 1987.
Foto:
Ladislav Havránek
1024 × 700 pix
170 KiB
Mohutným dojmem působící stroj
860 002-3
stál v letohradském depu odstaven 20. 2. 1992.
Foto:
Jiří Adolf
800 × 600 pix
118 KiB
Pod přístřeškem v depu Letohrad postával motorový vůz
860 002-5
odstaven 12. 3. 1992.
Foto:
prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1024 × 680 pix
218 KiB
Nedaleko HL. Verměřovice byl při sólo jízdě vyfotografován vůz
860 002-3
dne 13. 9. 1992.
Foto:
Jiří Adolf
1024 × 690 pix
244 KiB
Motorový vůz
860 002-3
projíždí coby Lv 90159 po trati poblíž HL. Verměřovice 13. 9. 1992.
Foto:
Jiří Adolf
800 × 600 pix
201 KiB
860 002-3
pózuje před objektivem fotoaparátu u mechanických návěstidel na zhlaví stanice Jablonné nad Orlicí 13. 9. 1992.
Foto:
Jiří Adolf
800 × 600 pix
106 KiB
Prototyp
860 002-3
dorazil coby Lv 90159 do Jablonného nad Orlicí 13. 9. 1992.
Foto:
Jiří Adolf
1024 × 700 pix
188 KiB
Motorový vůz
860 002-3
přijíždí v čele Os 5270 do zastávky Lukavice v Čechách 23. 12. 1992.
Foto:
Jiří Adolf
1024 × 710 pix
183 KiB
Před staniční budovou ve Vamberku zastavil vlak Os 25209, tvořený vozem
860 002-3
, dne 1. 2. 1993.
Foto:
Jiří Adolf
1024 × 650 pix
131 KiB
Prototyp
860 002-3
byl nádherně vyfotografován v zastávce Rybná nad Zdobnicí 1. 2. 1993.
Foto:
Jiří Adolf
800 × 600 pix
161 KiB
Pod portálem tunelu u zastávky Rybná nad Zdobnicí byl coby Os 25207 zdokumentován vůz
860 002-3
dne 1. 2. 1993.
Foto:
Jiří Adolf
800 × 600 pix
128 KiB
Dva rozdílné stroje s motorem Pielstick,
860 002-3
na Os 25209 a
735 030-9
s Mn 80210, se v Rokytnici v Orlických horách setkaly 1. 2. 1993.
Foto:
Jiří Adolf
800 × 600 pix
113 KiB
"Chrochtadlo"
860 002-3
bylo ve Vamberku zastiženo 16. 2. 1993.
Foto:
Leoš Tomančák
800 × 600 pix
126 KiB
S pravidelným osobním vlakem zavítal vůz
860 002-3
do stanice Doudleby nad Orlicí 16. 2. 1993.
Foto:
Leoš Tomančák
1024 × 680 pix
179 KiB
Do pohraniční stanice Vrbovce (tehdy ještě ČD) přijel prototyp
860 002-3
dne 29. 6. 1993.
Foto:
Leoš Tomančák
1024 × 720 pix
243 KiB
Ve stanici Vrbovce objíždělo "Chrochtadlo"
860 002-3
měřící vůz 29. 6. 1993.
Foto:
Leoš Tomančák
800 × 600 pix
173 KiB
Na přejezdě nedaleko zastávky Lukavice v Čechách byl prototyp
860 002-3
vyfotografován 19. 10. 1993.
Foto:
Jiří Adolf
1024 × 670 pix
201 KiB
Ocelový most za zastávkou Sopotnice přejíždí vlak Sv 5200 vedený vozem
860 002-3
dne 23. 4. 1994.
Foto:
Jiří Adolf
800 × 600 pix
118 KiB
Z tunelu u Litic nad Orlicí vyjíždí motorový vůz
860 002-3
se soupravovým vlakem 23. 4. 1994.
Foto:
Jiří Adolf
800 × 600 pix
165 KiB
V prostorách depa Letohrad se prototyp
860 002-5
podroboval provoznímu ošetření 5. 5. 1994.
Foto:
prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1024 × 690 pix
226 KiB
Motorový vůz
860 002-5
se na nádraží v Ústí nad Orlicí připravuje ke své cestě s osobním vlakem na sever 30. 7. 1994.
Foto:
Jiří Vobecký
1200 × 800 pix
492 KiB
Čelní snímek čerstvě po delším odstavení zprovozněného (a nově natřeného) "Chrochtadla"
860 002-5
vznikl na nádraží v Letohradě - rok 1996.
Foto:
Aleš Filip
1024 × 670 pix
196 KiB
V roli vlaku Os 15211 projíždí "Chrochtadlo"
860 002-5
i s přípojným vozem Baafx traťovým úsekem Heroltice - Štíty dne 26. 10. 1996.
Foto:
Ing. Tomáš Kašpařík
1024 × 690 pix
297 KiB
Krátce po příjezdu s vlakem Os 15211 posunoval motorový vůz
860 002-5
ve Štítech 26. 10. 1996.
Foto:
Ing. Tomáš Kašpařík
1024 × 700 pix
240 KiB
Při posunu mezi výkony na vlacích Os 15211 a Os 15212 projíždí vůz
860 002-5
kolem dnes už zbourané výtopny ve Štítech 26. 10. 1996.
Foto:
Ing. Tomáš Kašpařík
1024 × 660 pix
167 KiB
Jako slepice s kuřetem působí souprava složená z motorového vozu
860 002-5
a přípojného vozu Baafx. Snímek vznikl u zastávky Hnatnice - podzim 1996.
Foto:
Aleš Filip
1024 × 680 pix
245 KiB
S vlakem Os 15265 se prototyp
860 002-5
připravuje k odjezdu na nádraží v Ústí nad Orlicí 6. 11. 1996.
Foto:
Ing. Tomáš Kašpařík
1024 × 660 pix
204 KiB
V roli vlaku Os 5285 byl prototyp
860 002-5
zachycen na známém "fotofleku" v Lichkově 6. 11. 1996.
Foto:
Ing. Tomáš Kašpařík
1024 × 660 pix
239 KiB
Místní částí Orlice na předměstí Letohradu projíždí motorový vůz
860 002-5
se svým vlakem - listopad 1996.
Foto:
Aleš Filip
1024 × 680 pix
251 KiB
Koncem roku 1996 byl prototyp
860 002-5
zachycen v zastávce Dolní Dobrouč.
Foto:
Aleš Filip
1024 × 670 pix
195 KiB
Při posunu ve stanici Letohrad bylo "Chrochtadlo"
860 002-5
před jízdou s vlakem Os 5289 dne 21. 3. 1997.
Foto:
Ing. Tomáš Kašpařík
1024 × 680 pix
252 KiB
Prototyp
860 002-5
přijel v čele osobního vlaku (na konci vůz
820 089-1
) do Vysokého Mýta 14. 6. 1997.
Foto:
Jan Orel
1024 × 660 pix
243 KiB
Ve stanici Cerekvice nad Loučnou zastavil zesílený osobní vlak, vedený vozem
860 002-3
, dne 14. 6. 1997.
Foto:
Ing. Milan Procházka
800 × 600 pix
108 KiB
Motorové vozy
860 002-3
a
820 089-1
byly s "oslavovým" osobním vlakem zdokumentovány na trati u Džbánova 15. 6. 1997.
Foto:
Ing. Milan Procházka
800 × 600 pix
133 KiB
Motorová souprava s hnacími vozy
860 002-3
a
820 089-1
přijíždí do Cerekvic nad Loučnou 15. 6. 1997.
Foto:
Ing. Milan Procházka
800 × 600 pix
139 KiB
Stroj
860 002-5
zavítal v rámci zvláštní jízdy do Chocně 15. 6. 1997.
Foto:
Pavel Stejskal
800 × 600 pix
127 KiB
Vysokým Mýtem projíždí se zvláštním vlakem prototypový motorový vůz
860 002-5
dne 15. 6. 1997.
Foto:
Pavel Stejskal
800 × 600 pix
164 KiB
Ve stanici Týniště nad Orlicí se připravuje stroj
860 002-5
ke své další jízdě - říjen 1997.
Foto:
Aleš Filip
1024 × 690 pix
172 KiB
Na nádraží v Letohradě právě najel prototyp
860 002-5
na soupravu před svou další jízdou na trať - říjen 1997.
Foto:
Aleš Filip
1024 × 680 pix
181 KiB
Kolem předvěsti hlásky se zastávkou Verměřovice prováží svůj vlak motorový vůz
860 002-5
- říjen 1997.
Foto:
Aleš Filip
1024 × 680 pix
216 KiB
Kolem zámku v Letohradě prováží prototyp
860 002-5
jeden ze svých osobních vlaků - listopad 1997.
Foto:
Aleš Filip
1024 × 680 pix
203 KiB
Necelé 2 měsíce po svém (prozatím) definitivním odstavení byl prototyp
860 002-5
zdokumentován v prostoru depa Meziměstí 20. 3. 1998.
Foto:
Daniel Pavlíček
1024 × 700 pix
253 KiB
Vyřazené motorové vozy
860 002-5
a
860 001-7
a lokomotiva
753 212-0
čekají na svou další (lepší ?) budoucnost v depu Meziměstí v létě roku 2004.
Foto:
Pavel Šlampa
800 × 600 pix
183 KiB
Stav zachovalejšího prototypu
860 002-5
vystihuje tento snímek z depa Meziměstí, pořízený v létě roku 2004.
Foto:
Pavel Šlampa
800 × 600 pix
120 KiB
"Chrochtadlo"
860 002-5
chátralo v depu v Meziměstí také dne 13. 7. 2005.
Foto:
Jaroslav Chaloupka
800 × 600 pix
142 KiB
Zimní kontrasty v podání vozů
860 002-5
a
860 001-7
- snímek vznikl v Meziměstí 7. 3. 2006.
Foto:
Milan Šich
800 × 600 pix
123 KiB
Velmi nejistá budoucnost čekala motorový vůz
860 002-5
v době, kdy stál odstaven na "pohřebišti" v České Třebové. Snímek ho zde zachycuje 5. 8. 2010.
Foto:
prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1024 × 670 pix
215 KiB
Zobrazeno
53
z celkem
141
dostupných snímků této řady a celkem
13404
fotografií na stránkách.