Prototyp 002 v běžném provozu


860002_w.jpg
Prototypový motorový vůz M475.0002 posunoval po nádraží v Turnově 9. 6. 1977.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 690 pix196 KiB

860002_v.jpg
Nový motorový vůz M475.0002 se široké veřejnosti předvedl také na výstavě v Telči 10. 9. 1977.
Foto: Mojmír Leštinský   800 × 600 pix132 KiB

860002_h.jpg
Královéhradecký motorový vůz M475.0002 se připravuje k další jízdě na nádraží v Liberci 23. 8. 1980.
Foto: Zdeněk Kačena   1024 × 680 pix192 KiB

860002ch.jpg
Na vlaku MOs 5414 byl zachycen motorový vůz M475.0002 v Turnově 5. 9. 1982.
Foto: Zdeněk Kačena   1024 × 690 pix195 KiB

860002_z.jpg
Pěkné srovnání designu motorových vozů M296.1016 a M475.0002 nabízí snímek pořízený v Hradci Králové 4. 3. 1987.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 660 pix190 KiB

860002_x.jpg
V čele osobního vlaku do Jičína za okamžik odjede M475.0002 z Ostroměře 9. 3. 1987.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 690 pix172 KiB

860002_y.jpg
Podobný snímek vozu M475.0002 s osobním vlakem do Jičína byl v barevném podání v Ostroměři pořízen taktéž 9. 3. 1987.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 700 pix170 KiB

860002_u.jpg
Mohutným dojmem působící stroj 860 002-3 stál v letohradském depu odstaven 20. 2. 1992.
Foto: Jiří Adolf   800 × 600 pix118 KiB

860002g.jpg
Pod přístřeškem v depu Letohrad postával motorový vůz 860 002-5 odstaven 12. 3. 1992.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 680 pix218 KiB

860002_q.jpg
Nedaleko HL. Verměřovice byl při sólo jízdě vyfotografován vůz 860 002-3 dne 13. 9. 1992.
Foto: Jiří Adolf   1024 × 690 pix244 KiB

860002_s.jpg
Motorový vůz 860 002-3 projíždí coby Lv 90159 po trati poblíž HL. Verměřovice 13. 9. 1992.
Foto: Jiří Adolf   800 × 600 pix201 KiB

860002_r.jpg
860 002-3 pózuje před objektivem fotoaparátu u mechanických návěstidel na zhlaví stanice Jablonné nad Orlicí 13. 9. 1992.
Foto: Jiří Adolf   800 × 600 pix106 KiB

860002_t.jpg
Prototyp 860 002-3 dorazil coby Lv 90159 do Jablonného nad Orlicí 13. 9. 1992.
Foto: Jiří Adolf   1024 × 700 pix188 KiB

860002_p.jpg
Motorový vůz 860 002-3 přijíždí v čele Os 5270 do zastávky Lukavice v Čechách 23. 12. 1992.
Foto: Jiří Adolf   1024 × 710 pix183 KiB

860002l.jpg
Před staniční budovou ve Vamberku zastavil vlak Os 25209, tvořený vozem 860 002-3, dne 1. 2. 1993.
Foto: Jiří Adolf   1024 × 650 pix131 KiB

860002_i.jpg
Prototyp 860 002-3 byl nádherně vyfotografován v zastávce Rybná nad Zdobnicí 1. 2. 1993.
Foto: Jiří Adolf   800 × 600 pix161 KiB

860002_j.jpg
Pod portálem tunelu u zastávky Rybná nad Zdobnicí byl coby Os 25207 zdokumentován vůz 860 002-3 dne 1. 2. 1993.
Foto: Jiří Adolf   800 × 600 pix128 KiB

860002_m.jpg
Dva rozdílné stroje s motorem Pielstick, 860 002-3 na Os 25209 a 735 030-9 s Mn 80210, se v Rokytnici v Orlických horách setkaly 1. 2. 1993.
Foto: Jiří Adolf   800 × 600 pix113 KiB

860002_c.jpg
"Chrochtadlo" 860 002-3 bylo ve Vamberku zastiženo 16. 2. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix126 KiB

860002_e.jpg
S pravidelným osobním vlakem zavítal vůz 860 002-3 do stanice Doudleby nad Orlicí 16. 2. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix179 KiB

860002_b.jpg
Do pohraniční stanice Vrbovce (tehdy ještě ČD) přijel prototyp 860 002-3 dne 29. 6. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 720 pix243 KiB

860002_g.jpg
Ve stanici Vrbovce objíždělo "Chrochtadlo" 860 002-3 měřící vůz 29. 6. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix173 KiB

860002_o.jpg
Na přejezdě nedaleko zastávky Lukavice v Čechách byl prototyp 860 002-3 vyfotografován 19. 10. 1993.
Foto: Jiří Adolf   1024 × 670 pix201 KiB

860002_l.jpg
Ocelový most za zastávkou Sopotnice přejíždí vlak Sv 5200 vedený vozem 860 002-3 dne 23. 4. 1994.
Foto: Jiří Adolf   800 × 600 pix118 KiB

860002_n.jpg
Z tunelu u Litic nad Orlicí vyjíždí motorový vůz 860 002-3 se soupravovým vlakem 23. 4. 1994.
Foto: Jiří Adolf   800 × 600 pix165 KiB

860002n.jpg
V prostorách depa Letohrad se prototyp 860 002-5 podroboval provoznímu ošetření 5. 5. 1994.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 690 pix226 KiB

860002p.jpg
Motorový vůz 860 002-5 se na nádraží v Ústí nad Orlicí připravuje ke své cestě s osobním vlakem na sever 30. 7. 1994.
Foto: Jiří Vobecký   1200 × 800 pix492 KiB

860002w.jpg
Čelní snímek čerstvě po delším odstavení zprovozněného (a nově natřeného) "Chrochtadla" 860 002-5 vznikl na nádraží v Letohradě - rok 1996.
Foto: Aleš Filip   1024 × 670 pix196 KiB

860002e.jpg
V roli vlaku Os 15211 projíždí "Chrochtadlo" 860 002-5 i s přípojným vozem Baafx traťovým úsekem Heroltice - Štíty dne 26. 10. 1996.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1024 × 690 pix297 KiB

860002d.jpg
Krátce po příjezdu s vlakem Os 15211 posunoval motorový vůz 860 002-5 ve Štítech 26. 10. 1996.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1024 × 700 pix240 KiB

860002m.jpg
Při posunu mezi výkony na vlacích Os 15211 a Os 15212 projíždí vůz 860 002-5 kolem dnes už zbourané výtopny ve Štítech 26. 10. 1996.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1024 × 660 pix167 KiB

860002u.jpg
Jako slepice s kuřetem působí souprava složená z motorového vozu 860 002-5 a přípojného vozu Baafx. Snímek vznikl u zastávky Hnatnice - podzim 1996.
Foto: Aleš Filip   1024 × 680 pix245 KiB

860002f.jpg
S vlakem Os 15265 se prototyp 860 002-5 připravuje k odjezdu na nádraží v Ústí nad Orlicí 6. 11. 1996.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1024 × 660 pix204 KiB

860002t.jpg
V roli vlaku Os 5285 byl prototyp 860 002-5 zachycen na známém "fotofleku" v Lichkově 6. 11. 1996.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1024 × 660 pix239 KiB

860002_a.jpg
Místní částí Orlice na předměstí Letohradu projíždí motorový vůz 860 002-5 se svým vlakem - listopad 1996.
Foto: Aleš Filip   1024 × 680 pix251 KiB

860002v.jpg
Koncem roku 1996 byl prototyp 860 002-5 zachycen v zastávce Dolní Dobrouč.
Foto: Aleš Filip   1024 × 670 pix195 KiB

860002o.jpg
Při posunu ve stanici Letohrad bylo "Chrochtadlo" 860 002-5 před jízdou s vlakem Os 5289 dne 21. 3. 1997.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1024 × 680 pix252 KiB

860002b.jpg
Prototyp 860 002-5 přijel v čele osobního vlaku (na konci vůz 820 089-1) do Vysokého Mýta 14. 6. 1997.
Foto: Jan Orel   1024 × 660 pix243 KiB

860002s.jpg
Ve stanici Cerekvice nad Loučnou zastavil zesílený osobní vlak, vedený vozem 860 002-3, dne 14. 6. 1997.
Foto: Ing. Milan Procházka   800 × 600 pix108 KiB

860002q.jpg
Motorové vozy 860 002-3 a 820 089-1 byly s "oslavovým" osobním vlakem zdokumentovány na trati u Džbánova 15. 6. 1997.
Foto: Ing. Milan Procházka   800 × 600 pix133 KiB

860002r.jpg
Motorová souprava s hnacími vozy 860 002-3 a 820 089-1 přijíždí do Cerekvic nad Loučnou 15. 6. 1997.
Foto: Ing. Milan Procházka   800 × 600 pix139 KiB

860002a.jpg
Stroj 860 002-5 zavítal v rámci zvláštní jízdy do Chocně 15. 6. 1997.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix127 KiB

860002c.jpg
Vysokým Mýtem projíždí se zvláštním vlakem prototypový motorový vůz 860 002-5 dne 15. 6. 1997.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix164 KiB

860002x.jpg
Ve stanici Týniště nad Orlicí se připravuje stroj 860 002-5 ke své další jízdě - říjen 1997.
Foto: Aleš Filip   1024 × 690 pix172 KiB

860002z.jpg
Na nádraží v Letohradě právě najel prototyp 860 002-5 na soupravu před svou další jízdou na trať - říjen 1997.
Foto: Aleš Filip   1024 × 680 pix181 KiB

860002y.jpg
Kolem předvěsti hlásky se zastávkou Verměřovice prováží svůj vlak motorový vůz 860 002-5 - říjen 1997.
Foto: Aleš Filip   1024 × 680 pix216 KiB

860002_d.jpg
Kolem zámku v Letohradě prováží prototyp 860 002-5 jeden ze svých osobních vlaků - listopad 1997.
Foto: Aleš Filip   1024 × 680 pix203 KiB

860002_f.jpg
Necelé 2 měsíce po svém (prozatím) definitivním odstavení byl prototyp 860 002-5 zdokumentován v prostoru depa Meziměstí 20. 3. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 700 pix253 KiB

860002h.jpg
Vyřazené motorové vozy 860 002-5 a 860 001-7 a lokomotiva 753 212-0 čekají na svou další (lepší ?) budoucnost v depu Meziměstí v létě roku 2004.
Foto: Pavel Šlampa   800 × 600 pix183 KiB

860002i.jpg
Stav zachovalejšího prototypu 860 002-5 vystihuje tento snímek z depa Meziměstí, pořízený v létě roku 2004.
Foto: Pavel Šlampa   800 × 600 pix120 KiB

860002k.jpg
"Chrochtadlo" 860 002-5 chátralo v depu v Meziměstí také dne 13. 7. 2005.
Foto: Jaroslav Chaloupka   800 × 600 pix142 KiB

860002j.jpg
Zimní kontrasty v podání vozů 860 002-5 a 860 001-7 - snímek vznikl v Meziměstí 7. 3. 2006.
Foto: Milan Šich   800 × 600 pix123 KiB

860002_k.jpg
Velmi nejistá budoucnost čekala motorový vůz 860 002-5 v době, kdy stál odstaven na "pohřebišti" v České Třebové. Snímek ho zde zachycuje 5. 8. 2010.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 670 pix215 KiB


Zobrazeno 53 z celkem 141 dostupných snímků této řady a celkem 13387 fotografií na stránkách.