Prototyp 001 v běžném provozu


860001f.jpg
Snímek z jedné z prvních zkušebních jízd vozu označeného ještě M474.0001.
Sbírka: tovární snímek800 × 600 pix101 KiB

860001i.jpg
Ze zkoušek na Slovensku, realizovaných počátkem léta roku 1974, pochází snímek vozu M474.0001.
Sbírka: Vagonářské muzeum Studénka1024 × 670 pix176 KiB

860001j.jpg
V rámci zkoušek zavítal zánovní motorový vůz M474.0001 mimo jiné i do Tatranské Lomnice - léto 1974.
Sbírka: Vagonářské muzeum Studénka1024 × 700 pix180 KiB

860001a.jpg
Zkušební souprava složená z motorového vozu M474.0001, vozu Aim, dynamometrického vozu (Bai) a brzdové soupravy VÚŽ byla na trati velkého zkušebního okruhu v Cerhenicích zachycena 21. 6. 1974.
Foto: Ing. Vratislav Šuk   1024 × 660 pix262 KiB

860001h.jpg
Při stejné příležitosti vznikl snímek vozu M474.0001 ještě v původní podobě na trati u Staré Paky 1. 9. 1974.
Foto: Ing. Ivo Mahel   1024 × 690 pix271 KiB

860001e.jpg
Po trati nedaleko Staré Paky projíždí vlak vedený motorovým vozem M474.0001 ještě v jeho původní podobě - 1. 9. 1974.
Foto: Ing. Ivo Mahel   800 × 600 pix117 KiB

860001l.jpg
V Hradci Králové byl ještě nerekonstruovaný vůz M474.0001 zastižen 21. 8. 1975.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 720 pix150 KiB

860001_j.jpg
Už rekonstruovaný prototyp M475.0001 byl vyfotografován při posunu ve stanici Turnov 2. 7. 1978.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 670 pix193 KiB

860001y.jpg
Krátce po rekonstrukci a předání k ČSD byl prototyp M475.0001 zdokumentován v depu v Hradci Králové - rok 1978.
Sbírka: Leoš Tomančák1024 × 725 pix158 KiB

860001z.jpg
Podobný záběr "Chrochtadla" M475.0001 vznikl v depu Hradec Králové pravděpodobně také v roce 1978.
Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix129 KiB

860001_n.jpg
S nezbytnou májovou zdravicí na čele byl prototyp M475.0001 vyfotografován v depu v České Třebové 3. 10. 1980.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 750 pix207 KiB

860001_o.jpg
V depu Česká Třebová se vůz M475.0001 podroboval servisnímu zásahu 3. 10. 1980.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 750 pix198 KiB

860001_m.jpg
Ve stanici Hradec Králové hl.n. byl samotný vůz M475.0001 zastižen 21. 7. 1985.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 700 pix202 KiB

860001_l.jpg
Po trati u Ostroměře prováželo "Chrochtadlo" M475.0001 svůj osobní vlak 22. 7. 1985.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 680 pix183 KiB

860001_k.jpg
Poblíž zastávky Železnice byl motorový vůz M475.0001 s vlakem Os 5509 zaznamenán dne 29. 7. 1986.
Foto: Ladislav Havránek   1024 × 670 pix203 KiB

860001m.jpg
Pravděpodobně z roku 1988 pochází tento nepříliš kvalitní, ale o to cennější záběr motorového vozu M475.0001 v čele osobního vlaku na zastávce Ktová.
Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava1024 × 680 pix173 KiB

860001d.jpg
V ŽOS Šumperk opravený, ale prozatím neprovozní motorový vůz 860 001-7 předvádí svůj nový barevný kabátek na výstavě v Břeclavi 24. 6. 1989.
Foto: Ing. Stanislav Zapletal   1200 × 750 pix282 KiB

860001k.jpg
Na výstavě ku 150 letům železnic na území Československa se 860 001-7 představuje na snímku pořízeném v Břeclavi 24. 6. 1989.
Foto: Ing. Ivo Mahel   1024 × 630 pix166 KiB

860001n.jpg
Poklidná atmosféra zimní noci dýchá z tohoto záběru vozu 860 001-7, stojícího ve stanici Lichkov 23. 2. 1992.
Foto: Jiří Adolf   1024 × 680 pix118 KiB

860001_g.jpg
Servisnímu zásahu se v depu Letohrad podroboval vůz 860 001-7 dne 9. 3. 1992.
Foto: Jiří Adolf   800 × 600 pix144 KiB

860001_i.jpg
Oblaka dýmu z motoru Pielstick provází jízdu vozu 860 001-7 nedaleko místní části Letohrad-Farčák 15. 3. 1992.
Foto: Jiří Adolf   1024 × 655 pix175 KiB

860001_p.jpg
V prostoru depa Letohrad se vůz 860 001-7 připravoval k traťovému výkonu 12. 4. 1992.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 680 pix188 KiB

860001_q.jpg
Na točně v depu Letohrad se prototyp 860 001-7 představuje na snímku pořízeném taktéž 12. 4. 1992.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 680 pix210 KiB

860001_h.jpg
Prototyp 860 001-7 projíždí coby 1. násled Os 5268 úsekem trati poblíž zastávky Hnátnice 12. 4. 1992.
Foto: Jiří Adolf   800 × 600 pix146 KiB

860001w.jpg
Motorový vůz 860 001-7 odpočíval mezi výkony ve svém domovském depu v Letohradě 4. 5. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix130 KiB

860001x.jpg
Ladně tvarované motorové vozy 860 001-7 a 820 074-3 se v depu Letohrad setkaly 4. 5. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix141 KiB

860001b.jpg
"Rozlučková" fotografie vozů 860 001-7 a 860 002-5 před jejich předáním z Letohradu do Meziměstí vznikla v depu Letohrad 16. 9. 1997.
Foto: Jiří Adolf   800 × 600 pix144 KiB

860001t.jpg
Už neprovozní "Chrochtadla" 860 001-7 a 860 002-5 stojí odstavena v Meziměstí 21. 2. 1999.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix123 KiB

860001v.jpg
Motorový vůz 860 001-7 chátrá vedle haly depa Meziměstí 4. 11. 2000.
Foto: Tomáš Hanuš   800 × 600 pix176 KiB

860001c.jpg
Už téměř devět let neprovozní prototyp 860 001-7 stál odstaven v Meziměstí 7. 3. 2006.
Foto: Milan Šich   800 × 600 pix117 KiB

860001o.jpg
Ve svém novém domově, v hale bývalého depa v Chomutově, bylo "Chrochtadlo" 860 001-7 zvěčněno 8. 2. 2008.
Foto: Tomáš Valenta   800 × 600 pix134 KiB


Zobrazeno 31 z celkem 141 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.