Dokumentace k řadě & bonusy


860typak.jpg
Typový výkres typu M475.0 (později řada 860) v rekonstruovaném provedení (vůz 860 001-7).
Sbírka: Rosťa Kolmačka2220 × 1024 pix354 KiB

860typak2.jpg
Typový výkres typu M475.0 (později řada 860) v původním provedení (s menším zavazadlovým oddílem).
Sbírka: Ing. Pavel Stupka1670 × 768 pix450 KiB

860001stan2.jpg
Řídící pult ještě plně provozního prototypu M475.0001.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix144 KiB

860001stan4.jpg
Detail regulace rychlosti rekonstruovaného vozu M475.0001 (z výroby tu byl volant).
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix156 KiB

860001stan5.jpg
Pohled na brzdiče motorového vozu M475.0001.
Foto: Jiří Adolf   800 × 600 pix101 KiB

860001stan1.jpg
Pohled do stanoviště č.1 prototypu 860 001-7 - stav ze dne 4. 6. 2005.
Foto: Jaroslav Chaloupka   580 × 768 pix140 KiB

860001stan3.jpg
Řídící pult na stanovišti č.1 prototypu 860 001-7.
Foto: Jaroslav Chaloupka   800 × 600 pix144 KiB

860001kontrolky.jpg
Panel poruch a jejich vybavení nad čelním oknem vozu 860 001-7.
Foto: Tomáš Tvrz   800 × 600 pix145 KiB

860001inter1.jpg
Snímek oddílu pro cestující prototypu 860 001-7, zachycuje jeho stav ze dne 4. 6. 2005.
Foto: Jaroslav Chaloupka   580 × 768 pix101 KiB

860001inter2.jpg
Jiný pohled do oddílu pro cestující prototypu 860 001-7.
Foto: Jaroslav Chaloupka   800 × 600 pix102 KiB

860002stan1.jpg
Řídící pult na stanovišti č.2 ještě plně provozního prototypu 860 002-5.
Foto: Jiří Adolf   768 × 768 pix163 KiB

860002stan2.jpg
Pohled na poškozené stanoviště č.1 už odstaveného vozu 860 002-5.
Foto: Jaroslav Chaloupka   580 × 768 pix114 KiB

860002inter1.jpg
Interiér vozu M475.0002 ve stavu z poloviny 80. let minulého století.
Foto: Stanislav Bakeš   Sbírka: Petr Turek800 × 600 pix125 KiB

860002inter3.jpg
Pohled do oddílu pro cestující prototypu 860 002-5 ještě v době jeho běžného provozu.
Sbírka: Petr Turek800 × 600 pix89 KiB

860002inter4.jpg
Pro jízdy s měřícím vozem byl jeden z oddílů prototypu 860 002-5 upraven do podoby "ložnice".
Foto: Jiří Adolf   800 × 600 pix149 KiB

860002inter5.jpg
Velký oddíl prototypu 860 002-5 v úpravě pro doprovod měřícího vozu.
Foto: Jiří Adolf   800 × 600 pix113 KiB

860002inter2.jpg
Poškozený interiér už neprovozního prototypu 860 002-5.
Foto: Jaroslav Chaloupka   800 × 600 pix92 KiB

860002rozvadec.jpg
Pohled do elektrického rozvaděče (na linkové stykače a směrový válec) vyřazeného vozu 860 002-5.
Foto: Milan Šich   1024 × 700 pix249 KiB

860002motor1.jpg
Ležatý podpodlahový komůrkový motor Pielstick 6 PA 4-185 H už neprovozního vozu 860 002-5.
Foto: Milan Šich   1024 × 700 pix253 KiB

860002motor2.jpg
Pohled na podpodlahový motor Pielstick 6 PA 4-185 H vozu 860 002-5 z opačné strany.
Foto: Milan Šich   1024 × 690 pix247 KiB

860002motblok.jpg
Blok spalovacího motoru Pielstick, pocházejícího z vozu 860 002-5 před jeho opravou v roce 1996, bylo možné v prostoru nymburského depa nalézt ještě 6. 4. 2006.
Foto: Vladimír Pomezný   800 × 600 pix154 KiB

860002motstit.jpg
Výrobní štítek motoru 6 PA 4-H-185 patřícího do roku 1996 prototypu 860 002-5.
Foto: Vladimír Pomezný   800 × 600 pix200 KiB

860002motvstr.jpg
Štítek s pořadím vstřiků motoru 6 PA 4-H-185 prototypu 860 002-5.
Foto: Vladimír Pomezný   800 × 600 pix202 KiB

860002novynat.jpg
Při natírání prototypu 860 002-5 vznikl v depu Letohrad také tento zdařilý snímek čela vozu - 4. 5. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 768 pix152 KiB

860002popisy1.jpg
Pohled na boční popisy vozu M475.0002 z poloviny 80. let minulého století.
Foto: Stanislav Bakeš   Sbírka: Petr Turek800 × 600 pix102 KiB


Zobrazeno 25 z celkem 141 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.