Typový výkres typu M475.0 (později řada 860) v rekonstruovaném provedení (vůz 860 001-7).
Sbírka: Rosťa Kolmačka
2220 × 1024 pix
354 KiB
Typový výkres typu M475.0 (později řada 860) v původním provedení (s menším zavazadlovým oddílem).
Sbírka: Ing. Pavel Stupka
1670 × 768 pix
450 KiB
Řídící pult ještě plně provozního prototypu M475.0001.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
144 KiB
Detail regulace rychlosti rekonstruovaného vozu M475.0001 (z výroby tu byl volant).
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
156 KiB
Pohled na brzdiče motorového vozu M475.0001.
Foto: Jiří Adolf
800 × 600 pix
101 KiB
Pohled do stanoviště č.1 prototypu 860 001-7 - stav ze dne 4. 6. 2005.
Foto: Jaroslav Chaloupka
580 × 768 pix
140 KiB
Řídící pult na stanovišti č.1 prototypu 860 001-7.
Foto: Jaroslav Chaloupka
800 × 600 pix
144 KiB
Panel poruch a jejich vybavení nad čelním oknem vozu 860 001-7.
Foto: Tomáš Tvrz
800 × 600 pix
145 KiB
Snímek oddílu pro cestující prototypu 860 001-7, zachycuje jeho stav ze dne 4. 6. 2005.
Foto: Jaroslav Chaloupka
580 × 768 pix
101 KiB
Jiný pohled do oddílu pro cestující prototypu 860 001-7.
Foto: Jaroslav Chaloupka
800 × 600 pix
102 KiB
Řídící pult na stanovišti č.2 ještě plně provozního prototypu 860 002-5.
Foto: Jiří Adolf
768 × 768 pix
163 KiB
Pohled na poškozené stanoviště č.1 už odstaveného vozu 860 002-5.
Foto: Jaroslav Chaloupka
580 × 768 pix
114 KiB
Interiér vozu M475.0002 ve stavu z poloviny 80. let minulého století.
Foto: Stanislav Bakeš Sbírka: Petr Turek
800 × 600 pix
125 KiB
Pohled do oddílu pro cestující prototypu 860 002-5 ještě v době jeho běžného provozu.
Sbírka: Petr Turek
800 × 600 pix
89 KiB
Pro jízdy s měřícím vozem byl jeden z oddílů prototypu 860 002-5 upraven do podoby "ložnice".
Foto: Jiří Adolf
800 × 600 pix
149 KiB
Velký oddíl prototypu 860 002-5 v úpravě pro doprovod měřícího vozu.
Foto: Jiří Adolf
800 × 600 pix
113 KiB
Poškozený interiér už neprovozního prototypu 860 002-5.
Foto: Jaroslav Chaloupka
800 × 600 pix
92 KiB
Pohled do elektrického rozvaděče (na linkové stykače a směrový válec) vyřazeného vozu 860 002-5.
Foto: Milan Šich
1024 × 700 pix
249 KiB
Ležatý podpodlahový komůrkový motor Pielstick 6 PA 4-185 H už neprovozního vozu 860 002-5.
Foto: Milan Šich
1024 × 700 pix
253 KiB
Pohled na podpodlahový motor Pielstick 6 PA 4-185 H vozu 860 002-5 z opačné strany.
Foto: Milan Šich
1024 × 690 pix
247 KiB
Blok spalovacího motoru Pielstick, pocházejícího z vozu 860 002-5 před jeho opravou v roce 1996, bylo možné v prostoru nymburského depa nalézt ještě 6. 4. 2006.
Foto: Vladimír Pomezný
800 × 600 pix
154 KiB
Výrobní štítek motoru 6 PA 4-H-185 patřícího do roku 1996 prototypu 860 002-5.
Foto: Vladimír Pomezný
800 × 600 pix
200 KiB
Štítek s pořadím vstřiků motoru 6 PA 4-H-185 prototypu 860 002-5.
Foto: Vladimír Pomezný
800 × 600 pix
202 KiB
Při natírání prototypu 860 002-5 vznikl v depu Letohrad také tento zdařilý snímek čela vozu - 4. 5. 1996.
Foto: Petr Kapoun
800 × 768 pix
152 KiB
Pohled na boční popisy vozu M475.0002 z poloviny 80. let minulého století.
Foto: Stanislav Bakeš Sbírka: Petr Turek
800 × 600 pix
102 KiB
Zobrazeno 25 z celkem 141 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.