Sériové vozy řady 850 čísel 043 až 052


850043a.jpg
Motorové vozy 850 043-1 a 850 018-3 stojí ve stanici Trenčianska Teplá 25. 2. 2001.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix144 KiB

850043d.jpg
"Krokodýl" 850 043-1 právě překonal hřeben Inovce a míří s vlakem MOs 5410 do údolí Nitry - Mníchova Lehota 11. 10. 2001.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 560 pix184 KiB

850043b.jpg
850 043-1 přiváží měsíc po svém znovuoživení po dvouleté odstávce osobní vlak z Vlárskeho Průsmyku do Trenčianske Teplé 14. 4. 2005.
Foto: Peter Ondris   800 × 600 pix120 KiB

850043c.jpg
Nová provozní éra vozu 850 043-1 však netrvala dlouho, po pětiměsíčním provozu byl po havárii motoru odstaven. Neprovozní stál v depu v Trenčianske Teplé i 17. 11. 2005.
Foto: Peter Ondris   800 × 600 pix121 KiB

850044d.jpg
V prostoru depa Košice stál odstaven motorový vůz M286.0044 dne 15. 8. 1982.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix147 KiB

850044b.jpg
Košický vůz 850 044-9 v nátěru zvaném "harlekýn" vjíždí do výhybny Chým, kde končí jeden z řady dvoukolejných úseků trati 160 ŽSR Zvolen – Košice 21. 9. 2001.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix167 KiB

850044a.jpg
Stroj 850 044-9 je v Košicích připraven k odjezdu s osobním vlakem do Turni nad Bodvou 16. 2. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix107 KiB

850044c.jpg
Řada 850 se na Slovensku stala opravdu již historickou. Stroj 850 044-9 se při výstavě předvádí na točně depa Košice 24. 4. 2004.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix122 KiB

850045d.jpg
Před stanicí Chynorany byl na osobním vlaku zastižen motorový vůz 850 045-6 dne 19. 3. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix148 KiB

850045a.jpg
Zánovní lak zdobí vůz 850 045-6, který vystoupal na Mníchovu Lehotu s vlakem Os 5409 do Topoľčan 31. 8. 2001.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix171 KiB

850045b.jpg
Motorový vůz 850 045-6 v Trenčíně dne 17. 7. 2002.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix127 KiB

850045c.jpg
Stroj 850 045-6 vykonal svou poslední jízdu dne 29.1.2003. V roli zásobárny náhradních dílů pak stál v depu v Trenčianske Teplé i 10. 11. 2005.
Foto: Peter Ondris   800 × 600 pix99 KiB

850047c.jpg
Tandem zbrusu nových motorových vozů M286.0047 a M286.0048 (na postrku) projíždí s úctyhodnou soupravou po jedné z bratislavských tratí, na které právě probíhala elektrizace - 15. 7. 1967.
Sbírka: Ing. Petr Kaván, Ph.D.1024 × 570 pix211 KiB

850047d.jpg
Motorový vlak s hlavovými vozy M286.0047 a M286.0048 (mimo záběr) zastavil u nástupiště bratislavského hlavního nádraží 15. 7. 1967.
Sbírka: Ing. Petr Kaván, Ph.D.1024 × 640 pix170 KiB

850047a.jpg
Dvojice teplanských vozů 850 047-2 a 850 018-3 svorně vede mezistátní MOs 22812 Trenčianska Teplá – Bylnice a blíží se k cíli své cesty 19. 5. 1996.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix159 KiB

850047b.jpg
Do stanice Trenčiánské Jastrabie právě přijíždí vlak Os 5410 s vozem 850 047-2 - 2. 5. 2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix189 KiB

850048g.jpg
V den zahájení elektrického provozu na trati Vyškov na Moravě - Brno opouští vyškovské nádraží MR 933 Brno – Olomouc, vedený vozem 850 048-0 dne 30. 6. 1995.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix147 KiB

850048e.jpg
Ještě s brněnskými přípojnými vozy řady 053 odjíždí z Kojetína motorový vůz 850 048-0 dne 4. 4. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix121 KiB

850048a.jpg
O čtyři měsíce později byl vůz 850 048-0 zastižen ve Znojmě - 4. 8. 1999.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix112 KiB

850048d.jpg
"Krokodýl" 850 048-0 posunuje na hlavním nádraží v Brně 16. 3. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix83 KiB

850048b.jpg
Se spěšným vlakem do Ostravy odjíždí z Kojetína vůz 850 048-0 dne 10. 5. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix148 KiB

850048c.jpg
Vůz 850 048-0 čeká v Oslavanech na čas svého odjezdu do Brna 29. 5. 2005.
Foto: Zdeněk Vykydal   800 × 600 pix165 KiB

850048f.jpg
Ve stanici Miroslav vyčkává na vykřižování s protijedoucím vlakem vůz 850 048-0 dne 3. 6. 2005.
Foto: Zdeněk Vykydal   800 × 600 pix168 KiB

850049g.jpg
Neobvyklá šestivozová, ale v pátek běžná souprava vlaku MOs 4810 Brno – Jihlava zastavila na zastávce Rosice u Brna 31. 1. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix145 KiB

850049b.jpg
Ranní MSp 1922 Bylnice – Brno, vedený vozem 850 049-8, vjíždí do stanice Nemotice 29. 4. 1994.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix133 KiB

850049i.jpg
Ze zastávky Střítež u Jihlavy odjíždí vlak tažený vozem 850 049-8 dne 18. 12. 1995.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix128 KiB

850049h.jpg
První metry jednokolejného úseku vlárské dráhy ve Veselí nad Moravou ukusuje vůz 850 049-8, vedoucí MSp 1921 do Vlárského průsmyku 29. 1. 1996.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix118 KiB

850049e.jpg
"Krokodýl" 850 049-8 projíždí po trati mezi Nemoticemi a Brankovicemi 19. 10. 1997.
Foto: František Knápek   800 × 600 pix109 KiB

850049d.jpg
850 049-8 odjíždí s vozy řady 053 z Kojetína do Brna dne 9. 5. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix118 KiB

850049a.jpg
Stroj 850 049-8 na trati nedaleko Náměšti nad Oslavou 9. 12. 2001.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix104 KiB

850049c.jpg
"Krokodýl" 850 049-8 během odpočinku v depu Brno-Horní Heršpice 18. 9. 2003.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix159 KiB

850049f.jpg
Ve svém domovském depu v Brně-Horních Heršpicích podléhá kanibalizaci už vyřazený vůz 850 049-0 dne 12. 6. 2006.
Foto: Zdeněk Vykydal   800 × 600 pix130 KiB

850050e.jpg
Výpravčí dal "Odjezd" a vozy 850 050-6 a 850 009-2 na postrku s odpoledním MSp 1734 Brno – Znojmo zřetelně přidaly na výkonu - Střelice 22. 9. 1994.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix152 KiB

850050c.jpg
V záři zapadajícího slunce odjíždí z Jihlavy do Brna motorový vůz 850 050-6 dne 7. 10. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix83 KiB

850050a.jpg
Motorový vůz 850 050-6 zastavil ve stanici Okříšky 7. 5. 2003.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix137 KiB

850050b.jpg
Po trati mezi Bransouzemi a Číchovem projíždí stroj 850 050-6 dne 7. 5. 2003.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix202 KiB

850050d.jpg
Konec životního příběhu jednoho motorového vozu - bývalý brněnský 850 050-6 čeká v depu Olomouc na odvoz k likvidaci do Tlumačova dne 2. 1. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix124 KiB

850052a.jpg
Velmi vzácný je tento snímek motorového vozu M286.0052, tedy pozdějšího M286.1039, který byl s vlakem MOs 568 zdokumentován u Jestřabic 19. 7. 1968.
Foto: Ing. Ondřej Řepka   Sbírka: Petr Turek800 × 600 pix133 KiB

850xxxe.jpg
Dnes už se asi nedovíme čísla dvou vozů M286.0, které byly na dopoledním rychlíku z Brna do Českých Budějovic zachyceny na výjezdu z Veselí nad Lužnicí ve směru na Horusice 5. 5. 1987.
Foto: Zdeněk Picka   1024 × 730 pix190 KiB

850xxxd.jpg
Jen pár okamžiků poté byl na stejném vlaku zdokumentován i postrkový motorový vůz - Veselí nad Lužnicí 5. 5. 1987.
Foto: Zdeněk Picka   1024 × 630 pix162 KiB

850xxxa.jpg
Vůz řady 850 neznámého čísla stojí po opravě v areálu ŽOS Šumperk - červen 1996.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix100 KiB

850xxxb.jpg
Další neznámý vůz řady 850 na trati u Chropyně - březen 1995.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix163 KiB

850xxxc.jpg
Jiný neznámý "Krokodýl" nedaleko Chropyně - březen 1995.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix135 KiB


Zobrazeno 43 z celkem 216 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.