Už jen v podobě vraku byl v depu Zvolen k zastižení vůz 850 023-3 dne 26.8.1998.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
144 KiB
Zbrusu nový motorový vůz M286.0025 se seznamuje s kolejemi v Bratislavě - červenec 1967.
Sbírka: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
800 × 600 pix
164 KiB
Vůz 850 025-8 "zastavil" při své cestě do šrotu ve stanici Haniska pri Košiciach 22.12.2003.
Foto: Ondrej Krajňák
800 × 600 pix
131 KiB
Na zhlaví stanice Čaňa byl motorový vůz M286.0026 vyfotografován 23.6.1984.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
142 KiB
"Krokodýl" 850 026-6 projížděl po trati nedaleko obce Cestice 2.9.2002.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
190 KiB
Motorový vůz 850 026-6 se blíží k Hanisce pri Košiciach 3.9.2002.
Foto: Ondrej Krajňák
800 × 600 pix
104 KiB
Olomoucký vůz 850 028-2 stál u jednoho z nástupišť stanice Opava-Východ s osobním vlakem do Krnova 5.11.1996.
Foto: Pavel Partík Sbírka: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
158 KiB
850 028-2 ještě s vozy řady 053, dnes již pro Moravu netypickými, v Kojetíně 14.2.1999.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
120 KiB
Spěšný vlak, vedený vozem 850 028-2, opouští Kojetín dne 13.2.1999.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
139 KiB
Po trati nedaleko zastávky Bohutice projíždí vlak Sp 1734 v čele s motorovým vozem 850 028-2 a vozem 842 019-2 na postrku 17.4.2000.
Foto: Vít Kopecký
800 × 600 pix
114 KiB
Týž vůz se v čele spěšného vlaku z Brna blíží do cílové stanice své cesty - Jihlavy 20.12.2002.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
114 KiB
Střelická klasika - spěšný vlak 1732 Brno – Znojmo opouští na čele s vozem 850 029-0 Střelice 22.9.1994.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
150 KiB
Zcela v zajetí "zimní královny" se v Okříškách setkal motorový vůz 850 029-0 s prototypovou lokomotivou řady 749, strojem 749 039-4, dne 21.1.2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
63 KiB
Motorový vůz 850 029-0 projíždí po trati u Kralic nad Oslavou 10.10.2000.
Foto: Vít Kopecký
800 × 600 pix
148 KiB
Prvním heršpickým vozem, který byl na opatřený dvojitými determálními skly, se na jaře 2001 stal 850 029-0. Na snímku se představuje v čele MSp 1812 Znojmo – Havlíčkův Brod poblíž Hvězdoňovic 2.7.2001.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
133 KiB
Komíny zbrojovky Vlárské strojírny, stojící poblíž zastávky Divnice, shlíží na vlak MOs 4337 s vozem 850 029-0, který právě sjíždí do údolí říčky Vláry 20.10.2004.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
191 KiB
Už olomoucký "Krokodýl" 850 029-0 odjíždí z Olomouce do Šumperka 6.8.2007.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
152 KiB
Jediný zástupce řady 850 v depu Olomouc, vůz 850 029-0, čeká na čas dalšího odjezdu na trať 5.12.2007.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
115 KiB
Po ještě nekoridorizované trati mezi Hradcem nad Svitavou a Bílovicemi nad Svitavou projížděl sólo vůz 850 030-8 dne 20.11.1995.
Foto: Pavel Stejskal
800 × 600 pix
161 KiB
Stále ve starém unifikovaném nátěru stojí vůz 850 030-8 odstaven v depu Břeclav 6.2.1997.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
93 KiB
"Krokodýl" 850 030-8 projíždí se Sp 1812 stanicí Olbramkostel 25.6.1997.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
152 KiB
Prozatím nerekonstruovaný stroj 850 030-8 na hlavním nádraží v Brně dne 13.10.2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
111 KiB
850 030-8 ve stanici Havlíčkův Brod krátce po příjezdu z Brna 28.3.2002.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
111 KiB
Motorový vůz 850 030-8 odjíždí se spěšným vlakem z Kojetína do Frýdku-Místku 24.5.2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
122 KiB
Týž den odpoledne byl vůz 850 030-8 s rekonstruovaným čelem zachycen na své zpáteční cestě do Brna mezi Hostašovicemi a Valašským Meziříčím - 24.5.2003.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
146 KiB
Červeno-žlutý vůz 850 031-6 čeká ve stanici Havlíčkův Brod na dokončení příprav pro svůj odjezd do Brna 1.9.1993.
Foto: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
122 KiB
V létě 1994 byl vůz 850 031-6 prvním v Brně, kterému se vrátil klasický krémově-červený nátěr, typický pro 80. léta. Na snímku stoupá od Střelic k Omicím s vlakem MOs 4810 do Jihlavy 22.9.1994.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
152 KiB
Kolem mechanických odjezdových návěstidel, která měla před sebou ještě tři roky služby, právě přijela do Nesovic elegantní souprava vlaku Sp 1921 Brno – Vlárský průsmyk s vozem 850 031-6 dne 6.5.1996.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
134 KiB
850 031-6 se spěšným vlakem Brno - Frýdek-Místek se v Kojetíně křižoval s vlakem téže relace ale opačného směru vedeným vozem 842 037-4 dne 8.3.2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
141 KiB
Motorový vůz 850 031-6 odjíždí v čele spěšného vlaku z Kojetína do Frýdku-Místku 22.3.2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
105 KiB
Pod trolejí trati u Měrovic nad Hanou projíždí vůz 850 031-6 se spěšným vlakem do Frýdku-Místku 31.5.2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
133 KiB
"Krokodýl" 850 031-6 odjíždí po přesoustružení obručí kol z Přerova do Brna 2.2.2007.
Foto: Zdeněk Vykydal
800 × 600 pix
144 KiB
Kdysi všední setkání - olomoucký motorový vůz 850 032-4 stojí vedle brněnského "Brejlovce" 754 041-2 na nádraží v Přerově 12.6.1994.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
127 KiB
Jarní tání dokresluje atmosféru na hlásce a nákladišti se zastávkou Krnov-Cvilín, kde zastavil vlak Sp 1724 z Opavy do Olomouce, vedený olomouckým vozem 850 032-4 dne 17.2.1996.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
143 KiB
"Krokodýl" 850 032-4 se žlutými obroučkami světel přiváží vlak Sp 1812 do Jihlavy 23.6.1997.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
142 KiB
850 032-4 MOs 4816 Vysoké Popovice 30.3.2002.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
158 KiB
Podobu modernizovaného vozu 850 032-4 zachycuje tento snímek z Vlárské trati ze srpna 2003.
Foto: Petr Šlampa
800 × 600 pix
90 KiB
Vlak MR 723 "Javořina" do Vlárského průsmyku vedený čerstvě opraveným a modernizovaným vozem 850 032-4 přijíždí do Bučovic 11.8.2003.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
155 KiB
"Krokodýl" 850 032-4 odjíždí ze stanice Moravské Bránice dne 28.10.2003.
Foto: Jakub Sigmund
800 × 600 pix
134 KiB
Zobrazeno 39 z celkem 216 dostupných snímků této řady a celkem 13020 fotografií na stránkách.