Sériové vozy řady 850 čísel 003 až 012


850004a.jpg
Motorové vozy 850 004-3 a 850 014-2 s doplněnými zásuvkami pro napájení přívěsných vozů se ve stanici Horné Srnie setkaly 6. 10. 2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix121 KiB

850004b.jpg
Tehdy všední setkání v Nemšové – zatímco 850 004-3 zanedlouho vyrazí do Trenčianske Teplé a 830 209-3 do Vlárského průsmysku, vůz 830 124-4 poveze osobní vlak do Lednických Rovní, kam příštího dne vyjedou vlaky naposledy - 30. 1. 2003.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix133 KiB

850005a.jpg
"Krokodýl" 850 005-0 (dnešní muzejní 850 018-3) byl během krátkého odpočinku zastižen v Trenčíně 14. 1. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix137 KiB

850006e.jpg
Původní vůz 850 006-8 ŽSR (ex. M286.0006) zastavil coby mezistátní vlak Os 22817 Bylnice – Trenčianska Teplá v zastávce Štěpán 19. 5. 1996.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix102 KiB

850006g.jpg
Motorový vůz 850 006-8 míjí při jedné ze svých posledních jízd předvěst stanice Chynorany 19. 3. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix129 KiB

850006f.jpg
Vraky skutečného vozu 850 006-8 (oficiálně však 850 041-5) a 850 040-7 ŽSR se podrobují likvidaci v RD Trenčianska Teplá 31. 8. 2001.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 610 pix155 KiB

850006d.jpg
V krásný zimní den postává v Chynoranech vůz 850 006-8. Jde o skříň vozu 850 041-5, zprovozněného s pomocí dílů původního vozu 850 006-8 - snímek je z 12. 1. 2003.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix120 KiB

850006a.jpg
"Krokodýl" 850 006-8 (skutečný 850 047-2) mezi stanicemi Mníchova Lehota a Trenčianska Turná dne 14. 6. 2005.
Foto: Peter Ondris   800 × 600 pix157 KiB

850006b.jpg
Vůz 850 006-8 ve stejném traťovém úseku ale v opačném směru dne 3. 7. 2005.
Foto: Peter Ondris   800 × 600 pix144 KiB

850006c.jpg
Setkání motorových vozů 850 006-8 (ex. 850 047-2, ex. 850 041-5) a 850 022-5 v rotundě depa Trenčianska Teplá 5. 11. 2005.
Foto: Peter Ondris   800 × 600 pix113 KiB

850007b.jpg
Příznivou shodou okolností vydržel vůz 850 007-6 až do roku 1999 v klasických krémově-červených nátěrech. Tento byl svépomocí proveden v domovském depu. Jako MOs 22781 byl vůz zastižen v Bylnici před odjezdem do Trenčianske Teplé 12. 3. 1995.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix114 KiB

850007a.jpg
850 007-6 pod vrcholky Tater mezi Tatranskou Lomnicou a Studeným Potokem dne 25. 2. 2003.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix131 KiB

850008b.jpg
Ještě tenkým proužkem "ozdobený" vůz 850 008-4 stojí v depu Břeclav 23. 9. 1997.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix83 KiB

850008i.jpg
Heršpický vůz 850 008-4 s přípojným vozem řady 053 byl coby ranní vlak MSp 1811 Havlíčkův Brod – Znojmo vyfotografován u Okříšek 10. 2. 1998.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix156 KiB

850008a.jpg
850 008-4 projíždí v čele osobního vlaku do Náměště nad Oslavou známý traťový úsek za Střelicemi 3. 5. 2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix212 KiB

850008d.jpg
"Krokodýl" 850 008-4 přijíždí od Frýdku-Místku do Kojetína dne 9. 5. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix178 KiB

850008f.jpg
"Osmička" bývala po léta nejnižším číslem v Brně. S vlakem MSp 1921 Brno – Vlárský průsmyk přijíždí do Vlkoše 15. 11. 2001.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix130 KiB

850008e.jpg
Vůz 850 008-4 přijíždí do stanice Bystřice pod Hostýnem v lednu roku 2002.
Foto: Sylvie Kolmačková   800 × 600 pix105 KiB

850008g.jpg
Stroj 850 008-4 odjíždí v čele spěšného vlaku z Kojetína do Frýdku-Místku 30. 3. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix117 KiB

850008c.jpg
Motorový vůz 850 008-4 ve stanici Moravské Bránice 30. 4. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix132 KiB

850008h.jpg
"Krokodýl" 850 008-4 na trati nedaleko Blažovic dne 4. 7. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix218 KiB

850009e.jpg
Ještě červeno-žlutý 850 009-2 zastavil u jednoho z nástupišť stanice Havlíčkův Brod 21. 9. 1993.
Foto: Boris Kyjonka   800 × 600 pix133 KiB

850009f.jpg
Vůz 850 009-2 v unifikovaném nátěru s tenkým žlutým proužkem přivezl vlak Os 14503 do Hodonic 25. 6. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix132 KiB

850009b.jpg
Spěšný vlak vedený vozem 850 009-2 odjíždí z Kojetína do Brna 29. 12. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix101 KiB

850009a.jpg
Motorový vůz 850 009-2 za stanicí Kralice nad Oslavou dne 18. 11. 2001.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix140 KiB

850009c.jpg
Stroj 850 009-2 projíždí skalním zářezem u Jihlavy 8. 5. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix150 KiB

850009d.jpg
"Krokodýl" 850 009-2 přijíždí od Brna do Kojetína 9. 8. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix118 KiB

850010c.jpg
V ještě nedokončeném nátěru byl vůz 850 010-0 zastižen v Olomouci při zkušební jízdě po opravě v Šumperku. Ačkoliv zastavil vedle domovské motorové remízy, přímo z dílen bude 1.3.1995 předán do Brna - snímek je ze 17. 2. 1995.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix128 KiB

850010a.jpg
Čerstvě brněnský vůz 850 010-0 vyčkává povolení k odjezdu ze stanice Jihlava hl.n. domů do Brna 7. 5. 1995.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix102 KiB

850010h.jpg
Atypicky umístěný proužek byl příznačný pro vůz 850 010-0, který právě dorazil s MOs 4810/14852 z Brna do Havlíčkova Brodu 11. 9. 1995.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix136 KiB

850010i.jpg
Na hlavním nádraží v domovském Brně byl vůz 850 010-0 zastižen 18. 9. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix133 KiB

850010e.jpg
Motorové vozy 850 010-0 s Os 4883 (blíže) a 850 008-4 se Sp 1811 odjíždějí z Okříšek do Znojma a Brna 17. 6. 2003.
Foto: Jakub Sigmund   800 × 600 pix120 KiB

850010b.jpg
Již v současném unifikovaném nátěru opouští stroj 850 010-0 Kojetín na své cestě do Brna dne 2. 8. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix134 KiB

850010d.jpg
850 010-0 se v čele spěšného vlaku Frýdek-Místek - Brno blíží k zastávce Měrovice nad Hanou - srpen 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix128 KiB

850010f.jpg
V roli výstavního exponátu se ve Veselí nad Moravou představil rekonstruovaný vůz 850 010-0 dne 24. 9. 2005.
Foto: Stanislav Plachý   800 × 600 pix125 KiB

850010g.jpg
"Krokodýl" 850 010-0 byl v Hrušovanech nad Jevišovkou zdokumentován 20. 4. 2007.
Foto: Zdeněk Vykydal   800 × 600 pix189 KiB

850011c.jpg
Motorový vůz 850 011-8 ve stanici Tatranská Lomnica 18. 7. 1998.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix121 KiB

850011a.jpg
Idylický snímek ze Studeného Potoka na Slovensku zachycuje motorové vozy 850 011-8 a 850 039-9 dne 22. 5. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix113 KiB

850011b.jpg
Pod vrcholky Tater mezi Tatranskou Lomnicou a Studeným Potokem se nám na snímku opět představují motorové vozy 850 011-8 a 850 039-9 dne 22. 5. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix155 KiB

850011d.jpg
"Krokodýl" 850 011-8 stojí odstavený v košickém depu 24. 4. 2004.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix191 KiB

850012e.jpg
Elegantní okrově žlutý pruh zdobí skříň vozu 850 012-6, který zastavil v Kojetíně s ranním vlakem Sp 1641 z Brna do Frýdku-Místku 17. 5. 1994.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix140 KiB

850012a.jpg
Motorový vůz 850 012-6 ještě ve starém unifikovaném nátěru v Jihlavě 12. 5. 1996.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix92 KiB

850012f.jpg
Po trati mezi Slavičínem a Divnicí projížděl vlak MOs 14167 vedený vozem 850 012-6 dne 22. 5. 1996.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix170 KiB

850012c.jpg
"Krokodýlí pantograf" s čelním vozem 850 012-6 byl na trati u Blanska zdokumentován 19. 3. 1996.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix203 KiB

850012b.jpg
850 012-6 vjíždí se spěšným vlakem do stanice Ostrava-střed 26. 10. 1999.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix180 KiB

850012d.jpg
A je konec ! Vrak vozu 850 012-6 chátrá v prostoru DPOV Nymburk 31. 7. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix181 KiB


Zobrazeno 46 z celkem 216 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.