Zbrusu nová jednotka RA-Č v podobě, v jaké přijela z Ruska (s logy ČD a popisy DKV Brno), čeká v přítmí haly depa Brno-Horní Heršpice na dobu, kdy s ní budou zahájeny zkoušky. Snímek je z 18. 9. 2003.
Foto: Martin Třískala
1024 × 700 pix
237 KiB
Při jedné ze svých vůbec prvních jízd vlastní silou byla jednotka RA-Č zdokumentována na velkém zkušebním okruhu v Cerhenicích 10. 12. 2003.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 720 pix
269 KiB
V areálu Zkušebního centra Velim stála na měrném oblouku R 150 jednotka RA-Č před dalšími zkouškami odstavena 5. 1. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 650 pix
181 KiB
Zimní náladu si na malém zkušebním okruhu v Cerhenicích plnými doušky užívá jednotka RA-Č (a zejména ji doprovázející personál) v rámci další série zkoušek - dne 6. 1. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 700 pix
224 KiB
V rámci zkoušek chodových vlastností dle UIC 518 přejíždí jednotka RA-Č viadukt u Tišnova 16. 1. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 720 pix
306 KiB
Jednou z tradičních cílových stanic, které VÚŽ při jízdních zkouškách dle UIC 518 využívá jako obratové s přestávkou na vyhodnocení měřených dat, je Golčův Jeníkov. Jednotka RA-Č se zde na sérii dalších měření připravuje 16. 1. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 710 pix
211 KiB
Pod charakteristickým obloukovým mostkem nad tratí u Křižanova se nechala zkoušená jednotka RA-Č vyfotografovat 18. 1. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 720 pix
213 KiB
Při stejné příležitosti a na stejném místě vznikl v zářezu trati u Křižanova také tento záběr jednotky RA-Č - dne 18. 1. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 710 pix
340 KiB
Nedaleko svého budoucího působiště, na nádraží v Brně-Králově Poli, byla jednotka RA-Č zdokumentována na konci jedné ze zkušebních jízd, konaných v rámci chodových zkoušek 19. 1. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 700 pix
214 KiB
Po jediném dni odpočinku v náročném programu zkoušek chodových vlastností se jednotka RA-Č na nádraží v Brně-Maloměřicích chystá vyrazit na další měřenou jízdu, tentokráte do Blanska - 21. 1. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 680 pix
227 KiB
Do jednoho z tunelů u Blanska právě vjíždí jednotka RA-Č v rámci zkušební jízdy konané 21. 1. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 710 pix
282 KiB
Při předjíždění zkoušené jednotky RA-Č byla na nádraží v Blansku zachycena lokomotiva 350 017-0 s vlakem kategorie EC 21. 1. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 700 pix
242 KiB
Na širé trati u Rájce-Jestřebí vznikl tento zdařilý záběr jednotky RA-Č dne 22. 1. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 720 pix
226 KiB
Za železničními fotografy snad nejoblíbenějšího počasí dorazila jednotka RA-Č do České Třebové 23. 1. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 660 pix
205 KiB
U měnírny na okraji Přelouče zapózovala zkoušená jednotka RA-Č před objektivy fotografů 24. 1. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 670 pix
219 KiB
Jednou z posledních etap chodových zkoušek jednotky RA-Č byly zkušební jízdy rychlostí až 132 km/h na trati mezi stanicemi Pardubice a Přelouč. Právě v Pardubicích se souprava připravuje k další jízdě 24. 1. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 670 pix
193 KiB
V soupravě s dynamometrickým vozem VÚŽ a brzdicí lokomotivou 743 009-3 ČD se jednotka RA-Č podrobuje trakčním zkouškám na malém zkušebním okruhu u Cerhenic 3. 2. 2004.
Foto: Ing. Jiří Konečný
1024 × 700 pix
224 KiB
Společně s jednotkou Bombardier AGC X-76-500 pro SNCF byla jednotka RA-Č pro ČD zdokumentována na spojovací koleji k malému zkušebnímu okruhu na Zkušebním centru Velim 3. 2. 2004.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1024 × 660 pix
198 KiB
Díky zkoušce, jejímž cílem bylo zjištění součinitele rotačních hmot, zavítala jednotka RA-Č také na nádraží v Praze-Dejvicích. Stalo se tak 21. 2. 2004.
Foto: Ivo Valent
1024 × 710 pix
285 KiB
Téměř dokonalou iluzi běžného provozu představuje snímek jednotky RA-Č pořízený na nádraží Praha-Dejvice 21. 2. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 670 pix
193 KiB
Motorová jednotka RA-Č pózuje ve společnosti architektonického skvostu v podobě nádražní budovy v Praze-Dejvicích před objektivy fotoaparátů 21. 2. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 650 pix
206 KiB
Nedlouho poté, co se jednotka RA-Č poprvé představila na nádraží v Praze-Dejvicích, dochází také k loučení, po kterém se toto vozidlo v Dejvicích již nikdy neobjeví. Píše se 21. 2. 2004.
Foto: Ivo Valent
1024 × 690 pix
259 KiB
Ještě před úpravami spojenými s posunutím nosníku světel o několik centimetrů níže se jednotka RA-Č setkala v areálu Zkušebního centra Velim s lokomotivou ČD 151 016-3, která tehdy byla jako jediná z někdejší řady E499.2 vybavena monoblokovými koly. Snímek je z 1. 4. 2004.
Foto: Ing. Jiří Konečný
1024 × 680 pix
221 KiB
Již s posunutými nosníky světel, ale hlavně s čerstvě dosazenými popisy s řadovým označením 835 001/201 byla jednotka RA-Č zdokumentována ve stanici Zaječí během své technicko-bezpečnostní zkoušky 3. 2. 2005.
Foto: Ivan Budín
1024 × 700 pix
247 KiB
Také tento záběr jednotky 835 001/201 vznikl ve stanici Zaječí během její Technicko-bezpečnostní zkoušky 3. 2. 2005.
Foto: Ivan Budín
1024 × 720 pix
228 KiB
Přípravy na zahájení pravidelného provozu s cestujícími v plném proudu! I tak by se dal nazvat snímek jednotky 835 001/201 pořízený na nádraží Brno-Jih v rámci seznamování strojvedoucích se strojem 8. 2. 2005.
Foto: Jan Petrás
800 × 600 pix
143 KiB
V rámci zácviku strojvedoucích před nasazením jednotky 835 201/001 do pravidelného provozu zavítala "Marfuša" (jak provozní personál jednotku už během zkoušek pojmenoval) také do depa v Jihlavě, a to 9. 2. 2005.
Foto: Ivan Budín
800 × 600 pix
139 KiB
Na zpáteční cestě z Jihlavy do Brna byla jednotka 835 201/001 vyfotografovaná v Krahulově 9. 2. 2005.
Foto: Ivan Budín
800 × 600 pix
121 KiB
Zobrazeno 28 z celkem 88 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.