Dokumentace k řadě & bonusy


835typak.jpg
Typový výkres jednotky typu RA731.35.
Sbírka: Rosťa Kolmačka4440 × 1200 pix1127 KiB

835celo4.jpg
Původní podoba čela jednotky RA-Č krátce po zahájení jejích zkoušek na Zkušebním centru Velim 10. 12. 2003.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   760 × 760 pix151 KiB

835celo3.jpg
Podoba čela jednotky RA-Č krátce poté, co došlo k posunutí nosníku světel přibližně o 100 mm níže kvůli překročení maximální možné výšky světel nad temenem kolejnice. Snímek je z 2. 6. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   760 × 760 pix132 KiB

835celo2.jpg
Detailní pohled na čelo jednotky RA-Č krátce po úpravách realizovaných na Zkušebním centru Velim. Snímek je z 2. 6. 2004.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   620 × 768 pix115 KiB

835celo1.jpg
Detailní pohled na čelo jednotky RA-Č na výstavě v depu Veselí nad Moravou 24. 9. 2005.
Foto: Stanislav Plachý   800 × 600 pix147 KiB

835kabi1.jpg
Pohled na řidící pult hnacího vozu 835 001-9.
Foto: Jan Petrás   1024 × 720 pix167 KiB

835kabi2.jpg
Pohled na stanoviště strojvedoucího hnacího vozu 835 001-9.
Foto: Petr Šlampa   1024 × 740 pix163 KiB

835inter1.jpg
Průhled oddílem pro cestující až do kabiny hnacího vozu 835 001-9.
Foto: Jan Petrás   600 × 768 pix106 KiB

835inter3.jpg
Průhled z oddílu pro cestující jednoho motorového vozu přes spojku do druhého vozu. Díky širokému mezivozovému přechodu vzniká dojem jednoho prostorného oddílu pro cestující.
Foto: Stanislav Plachý   1024 × 700 pix208 KiB

835inter4.jpg
Pohled do oddílu pro cestující motorového vozu 835 001-9 od mezivozového přechodu.
Foto: Stanislav Plachý   1024 × 720 pix232 KiB

835inter5.jpg
Průhled motorovým vozem 835 001-9 přes oddíl pro cestující a nástupní prostor.
Foto: Petr Šlampa   610 × 768 pix135 KiB

835inter6.jpg
Úhlopříčný průhled oběma sousedními oddíly pro cestující v jednotce 835 001/201.
Foto: Petr Šlampa   1024 × 730 pix203 KiB

835inter2.jpg
Pohled do buňky WC motorového vozu 835 001-9.
Foto: Stanislav Plachý   600 × 768 pix82 KiB

835podvozek.jpg
Boční pohled na hnací podvozek motorového vozu 835 001-9.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1024 × 700 pix223 KiB

835stitek1.jpg
Výrobní štítek jednotky RA731-35.
Foto: Stanislav Plachý   1024 × 530 pix109 KiB

835obeh2.jpg
Podoba prvního oběhu jednotky 835 v rámci turnusové skupiny 836 DKV Brno, PJ Horní Heršpice.
Sbírka: Ing. Alan Butschek1200 × 780 pix145 KiB

835obeh3.jpg
Podoba oběhu jednotky 835 v rámci turnusové skupiny 836 DKV Brno, PJ Horní Heršpice po 1. změně.
Sbírka: Ing. Alan Butschek1200 × 780 pix179 KiB

835obeh4.jpg
Podoba oběhu jednotky 835 v rámci turnusové skupiny 836 DKV Brno, PJ Horní Heršpice po 2. změně.
Sbírka: Ing. Alan Butschek1200 × 780 pix188 KiB

835obeh1.jpg
Podoba oběhu jednotky 835 v rámci turnusové skupiny 836 DKV Brno, PJ Horní Heršpice po 3. změně.
Sbírka: Ing. Alan Butschek1200 × 780 pix182 KiB

835prib04.jpg
Předchůdcem jednotky RA-Č byly v produkci podniku Metrovagonmaš Mytišči motorové vozy typu RA1. Dva z nich s RA1-0027 v čele byly zachyceny na trati u stanice Novosokolniki 7. 4. 2007.
Foto: Viktor Derkach   Sbírka: Ing. Jaromír Pernička1024 × 700 pix263 KiB

835prib03.jpg
Společně se "Sergejem" 2M62U-0271 byla dvojice motorových vozů RA1 s RA1-0032 v čele zachycena ve stanici Novosokolniki 7. 4. 2007.
Foto: Viktor Derkach   Sbírka: Ing. Jaromír Pernička1024 × 700 pix248 KiB

835prib05.jpg
Následníkem do ČR přivezené prototypové jednotky RA-Č byl typ RA-750, který by se pravděpodobně v sériové podobě dodával i k ČD za předpokladu, že ČR projeví o vozidla z produkce Metrovagonmaš zájem. To se ale nestalo....
Sbírka: Ing. Jaromír Pernička1024 × 700 pix293 KiB

835prib02.jpg
Vylepšený prototyp RA2 čeká na expedici v areálu závodu Metrovagonmaš Mytišči 20. 4. 2005.
Foto: Oleg Kotov   Sbírka: Ing. Jaromír Pernička1024 × 700 pix246 KiB

835prib06.jpg
Nejbližšími příbuznými jednotky RA-Č jsou v Maďarsku běžně provozované jednotky řady 63-41. Snímek ze stanice Baja zachycuje hned čtyři z nich - zleva 63-41 025-2, 63-41 001-3, 63-41 020-3 a 63-41 011-2 dne 2. 5. 2010.
Foto: Akos Gratzer   1024 × 700 pix265 KiB

835prib01.jpg
Na nové označení 416.006 přeznačená jednotka 63-41 006 byla společně s vážně poškozeným motorovým vozem Bzmot 259 české výroby zachycena v depu Szentés 23. 8. 2014.
Foto: Mikhail Kulgeyko   1024 × 700 pix261 KiB


Zobrazeno 25 z celkem 88 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.