Sériové stroje řady 830 čísel 201 až 220


830202b.jpg
V novotou ještě vonícím laku s okřídleným kolem na čele byl vůz 830 202-8 zastižen na smíchovském nádraží v Praze 6. 7. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 690 pix188 KiB

830202a.jpg
Tehdy v této podobě pravidelně jezdící osobní vlak složený s "Kredence" 830 202-8 a neznámého "Peršinga" řady 163 zavítal do stanice Všetaty 20. 6. 2003.
Foto: David Prause   1024 × 650 pix221 KiB

830203a.jpg
Přímo ve dvoraně nejhlavnějšího z našich hlavních nádraží, v Praze hl.n., byl zdokumentován motorový vůz 830 203-6 dne 8. 8. 1993.
Foto: David Prause   800 × 600 pix157 KiB

830205a.jpg
Na čele jednoho ze zvláštních vlaků vypravených při příležitosti otevírání Polanecké spojky se připravuje na nádraží v Ostravě-Kunčicích k odjezdu bohumínský motorový vůz M262.0205. Jde o den 6.5.1964 nebo 27. 8. 1964.
Foto: Rudolf Koch   Sbírka: Mojmír Leštinský800 × 600 pix126 KiB

830206a.jpg
Do soukromých rukou patřící neprovozní stroj 830 206-9 čeká na svou další budoucnost v areálu depa Krnov 19. 6. 2008.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix186 KiB

830207a.jpg
Motorový vůz 830 207-7 ze stavu lokomotivního depa Brno-Maloměřice, vozební stanice Horní Heršpice odpočíval mezi výkony v prostorách depa Znojmo (za ním "Čmelák“ 771 070-0, opodál vykukuje neprovozní "Sergej“ 781 504-6) dne 22. 11. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix214 KiB

830207b.jpg
Díky novému nátěru velmi svěže vyhlížející stroj 830 207-7 odjíždí od 5. nástupiště hlavního nádraží v Brně - rok 1994.
Foto: Aleš Soška   1024 × 680 pix173 KiB

830208a.jpg
Páteční posilový vlak MOs 4423 Brno – Zaječí – Hodonín, vedený vozem 830 208-5, přijíždí do cíle své cesty, kde byl ještě před zastavením u nástupiště vyfotografován z přechodové lávky na místní nádraží 12. 4. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix191 KiB

830208b.jpg
Při mimořádném nasazení na přeshraniční pendly Hodonín – Holíč nad Moravou byl motorový vůz 830 208-5 stroj coby vlak MOs 22655 zachycen při odjezdu z Hodonína-zastávky 28. 4. 1994.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 630 pix238 KiB

830209e.jpg
Dvojice "Kredenců" 830 209-3 a 830 220-0 se v Žilině připravuje k odjezdu s dlouhým osobním vlakem 10. 8. 1998.
Foto: David Prause   1024 × 670 pix219 KiB

830209c.jpg
Krátce před "velkým třeskem", znamenajícím konec nejen pro řadu slovenských lokálek, ale i většinu starých motorových vozů, se v odbočné stanici Nemšová setkaly při křižování vozy 830 209-3 a 830 228-3 za dopoledne 4. 1. 2003.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix163 KiB

830209a.jpg
Mlha a nízká oblačnost doprovází snímek teplanského vozu 830 209-3 ZSSK pořízený během pobytu v konečné stanici Lednické Rovne. O měsíc později sem už žádný vlak nejezdil! Snímek je ze 4. 1. 2003.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix98 KiB

830209b.jpg
Už do soukromých rukou patřící motorový vůz 830 209-3 se na snímku pořízeném u Libochovan představuje na začátku své muzejní kariéry v Česku - 31. 3. 2009.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 640 pix188 KiB

830209d.jpg
Vzorná historická souprava s motorovým vozem M262.0209 v čele zavítala do stanice Ledečko na Posázavském Pacifiku 1. 9. 2008.
Foto: Jakub Džurný   1024 × 660 pix255 KiB

830211b.jpg
Na závěsu osobního vlaku byl na hlavním nádraží v Karlových varech zachycen motorový vůz M262.0211 dne 18. 6. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 650 pix180 KiB

830211a.jpg
V novotou vonícím laku se krátce po příjezdu z dílenské opravy nechal vyfotografovat vůz 830 211-9 v prostorách domovského depa v Prešově 23. 1. 1996.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix142 KiB

830212a.jpg
Motorový vlak s "Kredencem" M262.0212 v čele vyčkává na čas svého odjezdu na plzeňském hlavním nádraží 13. 3. 1984.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 670 pix186 KiB

830213a.jpg
Na čele osobního vlaku do Břeclavi se připravuje v Hrušovanech nad Jevišovkou k odjezdu motorový vůz 830 213-5 dne 8. 9. 1990.
Foto: Ludvík Bárta   1024 × 630 pix194 KiB

830213b.jpg
"Dřevák" 830 213-5 dorazil s osobním vlakem z Hrušovan nad Jevišovkou do Znojma 8. 9. 1990.
Foto: Ludvík Bárta   1024 × 640 pix183 KiB

830214a.jpg
Večerní "náladovka" s krnovským vozem 830 214-3 byla pořízena ve stanici Opava-východ 27. 6. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix140 KiB

830214b.jpg
"Kredenc" 830 214-3 odpočíval u točny depa Děčín za slunečného dne 26. 9. 2003.
Foto: David Prause   800 × 600 pix181 KiB

830215a.jpg
V normálněrozchodné části kolejiště stanice Obrataň zastavil v čele motorového vlaku vůz M262.0215 dne 2. 6. 1982.
Sbírka: Aleš Krška800 × 600 pix178 KiB

830218b.jpg
Při posunu v olomouckém depu byl motorový vůz M262.0218 zvěčněn 15. 4. 1986.
Foto: Jan Kudlička   Sbírka: Ladislav Kroul1024 × 690 pix210 KiB

830218c.jpg
Osobní vlak Ústí nad Labem - Bílina v režii sólo vozu 830 218-4 projížděl po trati u Rtyně nad Bílinou - červen 1997.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix226 KiB

830218a.jpg
Ze stanice Rybniště právě odjíždí motorový osobní vlak vedený "Dunihlavem" 830 218-4 dne 26. 5. 2004.
Foto: Václav Šafář   1024 × 690 pix340 KiB

830219a.jpg
Nově natřený motorový vůz 830 219-2 byl během prostoje mezi výkony vyfotografován v kolejišti depa Lipová Lázně 31. 1. 1993.
Foto: Jiří Novák   1024 × 670 pix233 KiB

830220a.jpg
Dvojice "Kredenců" 830 220-0 a 830 096-4 se s osobním vlakem připravuje k odjezdu ze Žiliny 23. 8. 1996.
Foto: David Prause   1024 × 690 pix228 KiB

830220b.jpg
V prostoru depa Žilina čekal na svou další práci vůz 830 220-0 ve společnosti neznámého "Šestikoláka" 22. 8. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix149 KiB


Zobrazeno 28 z celkem 286 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.