| Motorové vozy 830 171-5 a 830 214-3 postávaly bok po boku u točny depa Děčín 27. 6. 1999. | Foto: Martin Třískala | 800 × 600 pix | 220 KiB | | |
|
| Na jedné koleji s vyřazeným "Brejlovcem" 753 122-1 stál v depu Děčín odstaven i "Dunihlav" 830 171-5 dne 4. 4. 2004. | Foto: David Prause | 1024 × 690 pix | 219 KiB | | |
|
| S vlakem Os 18714 přijížděl "Kredenc" 830 172-3 do slovenské stanice Pavlovce 26. 5. 1995. | Foto: Pavel Chomjak | 1024 × 700 pix | 275 KiB | | |
|
| Právě opravovaný motorový vůz 830 173-1 byl v areálu dílen ŽOS Šumperk zdokumentován 2. 10. 1989. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 123 KiB | | |
|
| V přítmí a tichu jedné z hal depa Prešov se před uspěchaným okolním světem ukrýval vůz 830 173-1 dne 18. 3. 1999. | Foto: Pavel Chomjak | 800 × 600 pix | 149 KiB | | |
|
| Tandem žilinských motoráků 830 180-6 a 830 237-4 ŽSR stoupá coby vlak MOs 4104 k zastávce Skalité-Serafínov v mrazivém ránu 6. 1. 2000. | Foto: Leoš Tomančák | 1024 × 660 pix | 221 KiB | | |
|
| Po střetu na přejezdě lehce poškozený vůz 830 181-4 čekal ve stanici Bardějov na odvoz k opravě 26. 5. 2000. | Foto: Pavel Chomjak | 800 × 600 pix | 165 KiB | | |
|
| Na pohled už hodně omšelý, přesto však stále plně provozní vůz 830 181-4 se v Prešově připravoval k další jízdě 27. 4. 2003. | Foto: Vít Sotolář | 1024 × 660 pix | 163 KiB | | |
|
| Po provedené dílenské opravě postával vůz 830 185-5 před halou depa v Kraľovanech 29. 7. 2004. | Foto: JUDr. Miloslav Blahovec | 1024 × 710 pix | 264 KiB | | |
|
| Ze Slovenska odkoupený motorový vůz 830 189-7 potkal jedinečný životní osud - po opravě v Brně byl odprodán pro muzejní využití do Polska. Ještě v prostorách bývalého depa Brno-dolní byl zdokumentován 16. 6. 2007. | Foto: Rosťa Kolmačka | 800 × 600 pix | 135 KiB | | |
|
| Už ve své nové domovině v Polsku se představuje někdejší Slovenský, ale v Česku opravený vůz 830 189-7 při oslavách ve stanici Jaworzyna Slaska 6. 6. 2009. | Foto: Ondřej Penc | 1024 × 700 pix | 218 KiB | | |
|
| S nápisem upozorňujícím na (nejen) železniční muzeum "Muzeum przemyslu i kolejnictwa na Slasku" byl vůz 830 189-7 vyfotografován ve své nové domovské stanici Jaworzyna Slaska 6. 6. 2009. | Foto: Ondřej Penc | 1024 × 740 pix | 243 KiB | | |
|
| Motorový vůz 830 190-5 čekal na svůj konec na začátku dlouhé kolony vyřazených vozů původní řady M262.0 v prostoru depa Česká Třebová 5. 2. 2005. | Foto: David Prause | 1024 × 690 pix | 152 KiB | | |
|
| Dvojice kolegů 830 191-3 a 830 154-1 se na nádraží v Děčíně setkala 10. 3. 1996. | Foto: Ladislav Kroul | 1024 × 610 pix | 176 KiB | | |
|
| Nejen "Kredencové" v čele s 830 191-3, ale i o něco mladší "Singrovka" 820 110-5 čekali na svůj konec v prostorách tlumačovského Metalšrotu rok 2006. | Foto: Aleš Krška | 1024 × 660 pix | 231 KiB | | |
|
| Zimní pohádka s čerstvě opraveným vozem 830 193-9 ŽSR byla zachycena na trati u Skalitého-Kudlova 6. 1. 2000. | Foto: Leoš Tomančák | 1024 × 690 pix | 223 KiB | | |
|
| Vzpomínka na poměrně krátkou éru osobních vlaků v režii BRKS na Záhorí – již privátní vůz 830 193-9 BRKS přijel coby vlak MOs 2312 do Záhorské Vsi do malebné zastávky Bratislava-Železná Studienka 21. 6. 2005. | Foto: Leoš Tomančák | 1024 × 640 pix | 241 KiB | | |
|
| Jedním z nezvykle natřených prešovských vozů řady 830 byl také stroj 830 195-4, který je vyobrazen na snímku pořízeném ve stanici Plaveč 12. 2. 1995. | Sbírka: Martin Třískala | 1024 × 700 pix | 214 KiB | | |
|
| V čele soupravového vlaku se po výluce vrací do Prešova vůz 830 195-4 a během své cesty je fotografován v Hanušovcích nad Topľou-městě 2. 5. 2000. | Foto: Pavel Chomjak | 1024 × 670 pix | 281 KiB | | |
|
| Bílými linkami hodně svérázně ozdobený motorák 830 197-0 vyčkává na pokyn k odjezdu na nádraží v Prešově 19. 6. 1992. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 124 KiB | | |
|
| Dvojice motorových vozů 830 197-0 a 830 231-7 byla s vlakem Os 28708 Bardejov - Prešov zvěčněna u Kapušan pri Prešove 23. 10. 1997. | Foto: Pavel Chomjak | 1024 × 710 pix | 261 KiB | | |
|
| S vlakem MOs 9206 do Prešova přijížděl "Kredenc" 830 197-0 do stanice Raslavice 24. 2. 1999. | Foto: Pavel Chomjak | 1024 × 690 pix | 225 KiB | | |
|
| Už jen na fyzickou likvidaci čekaly v depu Prešov vraky strojů 830 197-0 a 726 094-6, když zde byly fotografovány 2. 5. 2000. | Foto: Pavel Chomjak | 1024 × 660 pix | 196 KiB | | |
|
| Krnovský motorák M262.0198 byl ideálním vozidlem pro muzejní zachování, nebýt osudové nehody na přejezdu a z ní vzešlého těžkého poškození. Na výstavě v depu Přerov se tento vůz veřejnosti představil 21. 9. 1991. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 148 KiB | | |
|
| Stále ještě kryšpínovským označením M262.0198 označený vůz 830 198-8 zavítal do stanice Jeseník 20. 7. 1996. | Foto: Václav Šafář | 1024 × 690 pix | 239 KiB | | |
|
| Původně vzduchovým vypružením vybavený motorový vůz M262.0199 byl ještě před rekonstrukcí na řadu M262.1 vyfotografován v depu Lipová Lázně 11. 10. 1978. | Foto: Zdeněk Nantl Sbírka: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 207 KiB | | |
|