Sériové stroje řady 830 čísel 111 až 140


830111a.jpg
Ve staničce Dzbel na Moravské západní dráze čekal na čas svého odjezdu vlak Os 24705 vedený motorovým vozem 830 111-1 dne 2. 2. 1995.
Foto: Petr Doležel   1024 × 610 pix195 KiB

830111b.jpg
Jen o osm dnů později byl 830 111-1 ve Dzbelu velice hezky vyfotografován i s čerstvou sněhovou nadílkou 10. 2. 1995.
Foto: Petr Doležel   1024 × 700 pix269 KiB

830111d.jpg
Na velké kavalkádě lokomotiv a motorových vozů z celého Československa se v Bohumíně představil také vůz 830 111-1, a to dne 4. 5. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix161 KiB

830111c.jpg
Z provozu u ČD už definitivně vyřazený a do soukromých rukou odprodaný vůz 830 111-1 čeká na svou nejistou budoucnost v prostoru depa Krnov 29. 4. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix120 KiB

830119a.jpg
Heršpický vůz 830 119-4 se na postrku MOs 14503 do Brna připravuje k odjezdu z výchozí stanice Hrušovany nad Jevišovkou 1. 6. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 700 pix252 KiB

830121a.jpg
Sólo motorový vůz 830 121-0 projíždí coby vlak MOs 4107 zasněženou krajinou u Skalitého-Kudlova 6. 1. 2000.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 700 pix293 KiB

830121b.jpg
V tehdy obvyklé čtyřvozové sestavě projíždí tandem "Horkých trubek" 830 121-0 a 830 211-9 se svými přípojnými vozy traťovým úsekem Raslavice – Demjata 31. 3. 2003.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 640 pix244 KiB

830123c.jpg
Ozdobě vyvedeným žlutým proužkem na čelech přikrášlený vůz 830 123-6 posunoval v kolejišti depa Prešov 1. 7. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix148 KiB

830123a.jpg
Z kolejové harfy v depu Prešov sjížděl barevně nezaměnitelný motorový vůz 830 123-6 dne 19. 8. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 680 pix210 KiB

830123b.jpg
Ze zastávky Kľušov na trati Bardějov – Hertník odjíždí osobní vlak vedený motorovým vozem 830 123-6 a přípojným vozem Bix - květen 1999.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 710 pix298 KiB

830124c.jpg
Ještě postaru natřený vůz 830 124-4 ŽSR se v Žilině připravuje k dalšímu výjezdu na trať 10. 8. 1998.
Foto: David Prause   1024 × 700 pix253 KiB

830124a.jpg
Motorák 830 124-4 ZSSK prošel v závěru roku 2002 střední opravou v RD Vrútky, po které se ještě krátce předvedl v běžném provozu na lokálce Nemšová – Lednické Rovne, kde v lednu 2003 skončila veškerá osobní doprava. V dopravně Pruské byl vůz zdokumentován 30. 1. 2003.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 660 pix186 KiB

830124b.jpg
Při chvilce stání během ohlašovací povinnosti v dopravně Pruské byl novým lakem zářící vůz 830 124-4 s vlakem MOs 3611 vyfotografován 30. 1. 2003.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix246 KiB

830124e.jpg
Už novému majiteli v Čechách patřící M262.0124 přijíždí v roli zvláštního vlaku do stanice Praha-Jinonice 29. 5. 2010.
Foto: David Prause   1024 × 700 pix260 KiB

830124d.jpg
V traťovém úseku Třebenice - Čížkovice byl motorový vůz M262.0124 zachycen nezvykle se služebním vozem Daa-k 4. 7. 2010.
Foto: David Prause   1024 × 690 pix192 KiB

830125a.jpg
Postrkový vůz 830 125-1 se těší na další výjezd na trať ve stanici Prešov 19. 8. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix147 KiB

830125b.jpg
Historický, ale v pravidelné dopravě sloužící "Kredenc" 830 125-1 se ve stanici Raslavice setkal s muzejním kolegou stejné generace M131.1125, který sem zavítal s vlakem pro turisty z Německa 5. 5. 2002.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 640 pix222 KiB

830128a.jpg
Motorový vůz 830 128-4 odpočíval mezi výkony v prostorách depa Kraľovany 29. 3. 1998.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix145 KiB

830133a.jpg
Vyhořelé motorové vozy 830 133-5 a 830 122-8 stály několik let odstaveny v ŽOS Šumperk, kde sloužily jako zdroj náhradních dílů pro zde opravované kolegy. Snímek pořízený přímo v areálu ŽOS je ze 3. 4. 2002.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 660 pix187 KiB


Zobrazeno 19 z celkem 286 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.