Sériové stroje řady 830 čísel 076 až 090


830076g.jpg
Snímek budoucího muzejního vozu 830 076-6 byl ještě v době jeho všedního provozu pořízen v Šumperku 5. 5. 1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix159 KiB

830076h.jpg
Momentálně neprovozní vůz 830 076-6 postával v depu Olomouc také za pozdního večera 11. 2. 2000.
Foto: Martin Třískala   1024 × 740 pix180 KiB

830076i.jpg
Krátce po opravě spojené s vyhotovením nového nátěru v původních barvách stál "Kredenc" 830 076-6 spolu s "Krokodýlem" 851 019-0 odstaven v hale depa Olomouc 14. 9. 2001.
Foto: Martin Třískala   1024 × 730 pix200 KiB

830076a.jpg
Motorový vůz 830 076-6 DKV Olomouc prošel v roce 2001 dílenskou opravou s výhledem zachování pro historické účely. Nedlouho po této opravě byl v čele MOs 3656 vyfotografován v traťovém úseku Mladějovice – Babice u Šternberka 5. 3. 2003.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix177 KiB

830076b.jpg
Společně s "Bobinou" 140 089-4 postával v depu Olomouc také tehdy ještě provozní vůz 830 076-6 dne 18. 3. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix152 KiB

830076c.jpg
Na jaře 2003 se vůz 830 076-6 často vyskytoval v roli záskoků na trati mezi Prostějovem a Senicí na Hané. Na prostějovském hlavním nádraží byl zdokumentován 4. 5. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix174 KiB

830076j.jpg
Fotogenickým místem u zastávky Mladeč-jeskyně na trati Litovel - Mladěč projížděl motorový vůz 830 076-6 v rámci zvláštní jízdy po moravských lokálkách konané 19. 8. 2005.
Foto: Jan Dostál   1024 × 680 pix203 KiB

830076d.jpg
V srpnu 2005 zavítal muzejní vůz 830 076-6 i na místní dráhu Kojetín - Tovačov a de facto tak odstartoval éru zvláštních vlaků každoročně vypravovaných na tuto jinak neveřejnou lokálku. Snímek byl přímo v Tovačově pořízen 19. 8. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 620 pix242 KiB

830076e.jpg
V rámci jízdy po hanáckých lokálkách pořádané přerovským Klubem železničních modelářů byl vůz 830 076-6 vyfotografován v Tovačově 19. 8. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix248 KiB

830076f.jpg
Motorový vůz 830 076-6 se coby vůbec první osobní vlak v historii vydává z Lobodic na vlečku štěrkoven Skašov nedaleko Tovačova 19. 8. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 670 pix195 KiB

830080a.jpg
V zastávce Karlovy Vary-Dvory právě zastavil motorový vůz M262.0080 s vlakem Os 7007 Cheb - Chomutov 13. 9. 1981.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 690 pix199 KiB

830083a.jpg
Na kolejích opatřených dnes už vzácnými dlouhými přídržnicemi byl v Děčíně zachycen motorový vůz M262.0083 dne 16. 5. 1981.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Ladislav Kroul1024 × 680 pix200 KiB

830084a.jpg
Dnes již nemyslitelné setkání mezi výzbrojní stanicí a točnou znojemského depa – v popředí barevně sladěné vozy 830 045-1 (dnes Posázavský pacifik), 830 084-0 (dnes KPKV Brno) a 830 021-2. V pozadí pak stály ještě 830 069-1 a 771 068-4 a nezjištěný vůz 830 třetí výrobní série. Snímek je z 29. 9. 1996.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix277 KiB

830084b.jpg
Nejvíce náhrad turnusové řady 850 na spěšných vlacích do Vlárského průsmyku odjezdil v letech 1998 – 1999 stroj 830 084-0. Ještě s přípojným vozem řady 053/Bnp (ty zanedlouho z Brna odešly) zastavoval v uzlové stanici Veselí nad Moravou 19. 10. 1998.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix168 KiB

830085a.jpg
Plechovými rudými hvězdami nad čely hrdě ozdobený motorový vůz M262.0085 čekal na čas svého výjezdu na trať v Okříškách 21. 4. 1983.
Foto: Zdeněk Nantl   Sbírka: Ladislav Kroul1024 × 680 pix174 KiB

830085b.jpg
Také vůz M262.0085 byl jedním z těch, který okusil ničivou sílu plamenů. Narozdíl od většiny ostatních stejně postižených vozů však tento dostal druhou šanci, a po rekonstrukci na M262.1013 ještě řadu dalších let sloužil, než ho počátkem roku 1996 plameny definitivně zničily už v době, kdy nesl označení 831 085-6. Na snímku je "pětaosmdesátka" zachycena v areálu ŽOS Šumperk po prvním požáru 12. 5. 1986.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix199 KiB

830087b.jpg
Motorový vůz 830 087-3 (původní M262.0024) postával před starou halou depa Olomouc odpoledne 7. 8. 1998.
Foto: David Prause   1024 × 700 pix232 KiB

830087a.jpg
Už z provozu definitivně vyřazený vůz 830 087-3 se s lokomotivou 750 257-8 setkal v depu Olomouc 2. 6. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 620 pix258 KiB

830090a.jpg
Děčinský "Kredenc" M262.0090 projíždí na postrku osobního vlaku obcí Vilsnice 4. 8. 1984.
Foto: Ladislav Kroul   Sbírka: Petr Doubravský1024 × 640 pix189 KiB

830090e.jpg
Vůz 830 090-7 projíždí zářezem trati mezi Jinolicemi a zastávkou Železnice - květen 1990.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1024 × 680 pix296 KiB

830090c.jpg
Do unifikovaného nátěru se širokým žlutým pruhem oděný vůz 830 090-7 se připravuje k odjezdu z České Lípy 18. 8. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 590 pix129 KiB

830090d.jpg
Budoucí muzejní stroj 830 090-7 se připravoval odvézt osobní vlak z hlavního nádraží v Česká Lípě 11. 3. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 600 pix158 KiB

830090b.jpg
Na závěsu "velkého" osobního vlaku přijíždí motorový vlak s hnacím vozem 830 090-7 do Liberce 16. 4. 1997.
Foto: Ludvík Bárta   1024 × 700 pix159 KiB


Zobrazeno 23 z celkem 286 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.