Sériové stroje řady 830 čísel 051 až 075


830052a.jpg
Jedním z několika smolných "muzejních" strojů původní řady M262.0 byl též vůz 830 052-7. Ten byl koncem 80. let vyřazen z provozu u ČSD a přesunut do depozitáře NTM v Čelákovicích. Protože ho ale provoz i nadále potřeboval, byl v roce 1993 podroben dílenské opravě a opět nasazen do provozu u ČD - nejprve v depu Praha, od roku 1998 pak v Krnově, kde byl také vyřazen. Už jen v podobě vraku byl v depu Olomouc zdokumentován 30. 3. 2001.
Foto: Martin Třískala   1024 × 670 pix223 KiB

830053a.jpg
Prešovské motorové vozy řady 830 byly v 90. letech známé svými atypickými barevnými nátěry. Jeden z nich, 830 053-5, čeká ve svém domovském depu na další nasazení do provozu 19. 7. 1994.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 690 pix212 KiB

830053b.jpg
Nezvykle natřený "Dřevák" 830 053-5 postával v kolejišti stanice Prešov 12. 2. 1995.
Sbírka: Martin Třískala800 × 600 pix155 KiB

830053c.jpg
Poněkud opačně "polomáčený" motorový vůz 830 053-5 čekal ve stanici Prešov na čas svého dalšího výjezdu na trať 19. 8. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 650 pix233 KiB

830054a.jpg
Na postrku osobního vlaku do Hrušovan nad Jevišovkou s následným pokračováním do Brna se připravuje vůz 830 054-3 k odjezdu ze Znojma 31. 1. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix122 KiB

830054c.jpg
Vzorně naleštěný "Kredenc" 830 054-3 čeká u 5. nástupiště brněnského hlavního nádraží na čas svého odjezdu do Oslavan rok 1994.
Foto: Aleš Soška   1024 × 650 pix157 KiB

830054b.jpg
V roli výstavního exponátu se motorový vůz 830 054-3 představil na výstavě kolejových vozidel v Tišnově - rok 1995.
Foto: Aleš Soška   1024 × 620 pix195 KiB

830056b.jpg
Renovovaný motorový vůz M262.0056 společnosti KŽC projížděl stanicí Praha-Zbraslav 1. 8. 2009.
Foto: David Prause   1024 × 730 pix284 KiB

830056c.jpg
Přes kamenný viadukt v Praze-Hlubočepích přejížděl historický motorový vůz M262.0056 dne 5. 6. 2010.
Foto: David Prause   800 × 600 pix209 KiB

830056a.jpg
V rámci zvláštní jízdy zavítal "Kredenc" M262.0056 do stanice Praha-Jinonice 6. 6. 2010.
Foto: David Prause   1024 × 650 pix238 KiB

830057b.jpg
Ještě v době své všední služby u ČD byl vůz 830 057-6 zastižen při odpočinku mezi provozními výkony v depu Znojmo květen 1996.
Foto: Petr Kapoun   Sbírka: Aleš Krška800 × 600 pix143 KiB

830057c.jpg
Už téměř na konci své životní pouti postává v muzejním depu Bratislava-Východné stroj 830 057-6 dne 16. 10. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 660 pix172 KiB

830057a.jpg
Motorový vůz 830 057-6 potkaly na závěr života pozoruhodné osudy - dosloužil v soukromém vlastnictví, kde byl jako poškozený sešrotován a zachránilo se jedno jeho čelo, které se dnes nachází na bratislavském "Rendezu" 14. 6. 2009.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix138 KiB

830059b.jpg
Vzorně udržovaný "Dřevák" 830 059-2 byl i s naleštěnými vozy zachycen ve stanici Šumperk 5. 6. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 680 pix188 KiB

830059a.jpg
V rámci výstavy lokomotiv se v depu Šumperk objevil také naleštěný domácí vůz 830 059-2 - rok 1994.
Foto: Aleš Soška   1024 × 630 pix205 KiB

830062a.jpg
Na čele osobního vlaku zavítal stroj M262.0062 do tehdy ještě zcela "obyčejné" stanice Lužná u Rakovníka 12. 9. 1981.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix133 KiB

830065a.jpg
V paprscích horkého červencového slunce čekal motorový vůz M262.0065 na nádraží v Liberci na okamžik, kdy na postrku osobního vlaku opět vyrazí na trať 3. 7. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 660 pix179 KiB

830065b.jpg
Do zastávky Jívany přijížděl motorový vůz 830 065-9 dne 12. 5. 1992.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   800 × 600 pix174 KiB

830066a.jpg
Násilně poškozený motorový vůz M262.0066 s obavami čeká v prostoru depa Zdice na dění zbývajících dní své nedlouhé pozemské pouti 9. 6. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 700 pix217 KiB

830067a.jpg
Na osobním vlaku do České Lípy byla 830 067-5 zastižena na nádraží v Lovosicích srpen 1990.
Foto: Ludvík Bárta   1024 × 680 pix209 KiB

830067b.jpg
Už "polomáčený" motorový vůz 830 067-5 čeká v prostorách depa Liberec na své další nasazení do provozu 3. 8. 1997.
Foto: David Prause   1024 × 680 pix206 KiB

830067c.jpg
Na nádraží v Turnově čeká osobní vlak s postrkovým vozem 830 067-5 na své cestující, které odveze ku Praze - rok 1999.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1024 × 610 pix141 KiB

830069a.jpg
Hřejivé paprsky sluníčka v čase babího léta – motorák 830 069-1 dovezl páteční posilový vlak MOs 4423 Brno – Zaječí – Hodonín do svého cíle, na hodonínské místní nádraží 18. 9. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix260 KiB

830070a.jpg
Vyhořelý vrak motorového vozu 830 070-9 čekal v Krnově na naplnění svého osudu 16. 2. 1994.
Foto: David Prause   800 × 600 pix128 KiB

830072a.jpg
Toho času neprovozní "Dunihlav" M262.0072 postával ve společnosti neznámého "Pilštyka" v kolejišti depa Zdice 21. 10. 1985.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 690 pix207 KiB

830074a.jpg
Úrodnou krajinou mezi Kostelcem na Hané a Prostějovem provážel svůj vlak "Kredenc" 830 074-1 dne 1. 4. 1997.
Foto: Petr Doležel   1024 × 730 pix331 KiB

830075b.jpg
Mezi výkony na "Hanáckých lokálkách" odpočíval vůz 830 075-8 na hlavním nádraží v Prostějově 25. 5. 2000.
Foto: Martin Třískala   1024 × 700 pix235 KiB

830075a.jpg
U točny olomouckého depa se motorový vůz 830 075-8 s lokomotivou 749 042-8 setkal 24. 6. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 670 pix230 KiB


Zobrazeno 28 z celkem 286 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.