Sériové stroje řady 830 čísel 221 až 250


830222a.jpg
Na úctyhodně dlouhý motorový vlak najíždí na olomouckém hlavním nádraží motorový vůz M262.0222 dne 14. 9. 1984.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix131 KiB

830224a.jpg
Brněnským znakem na čelech ozdobený vůz 830 224-2 právě přivezl osobní vlak z jihomoravské metropole do Hrušovan nad Jevišovkou 8. 9. 1990.
Foto: Ludvík Bárta   1024 × 680 pix242 KiB

830224b.jpg
Na zastávce a hradle Těchlovice zastavil vlak Os 2426 Ústí nad Labem-Střekov – Děčín-východ sestávající pouze z motorového vozu 830 224-2 dne 5. 7. 2006.
Foto: Pavel Kolorenč ml.   1024 × 700 pix269 KiB

830226a.jpg
Motorový vůz M262.0226 byl za nádherného zimního dne zdokumentován na zastávce Železná Ruda-město 28. 1. 1987.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix127 KiB

830227a.jpg
Nezvykle natřený "Kredenc" 830 227-5 odpočíval v přítmí haly depa Prešov 19. 8. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix148 KiB

830228a.jpg
V kolejišti depa Trenčianská Teplá čekal na svou další práci stroj 830 228-3 dne 1. 5. 1999.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix143 KiB

830230b.jpg
Dvojice motorových vozů M262.0230 a M262.0140 projíždí s motorovým rychlíkem pražským Barrandovem 7. 2. 1968.
Foto: Ing. Ondřej Řepka   Sbírka: Aleš Krška800 × 600 pix122 KiB

830230c.jpg
Pro své řadové označení i na levých hranách čel známý vůz 830 230-9 projíždí po trati v pražské městské části Hlubočepy - březen 1995.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix192 KiB

830230a.jpg
Neprovozní motorový vůz 830 230-9 čekal spolu s dalšími kolegy na svou další nejistou budoucnost v prostoru depa Krnov 1. 10. 2004.
Foto: David Prause   800 × 600 pix135 KiB

830231a.jpg
Vlak Os 8779 vedený "Kredencem" 830 231-7 projížděl traťovým úsekem Veľký Šariš – Prešov 22. 1. 1996.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 710 pix228 KiB

830232b.jpg
Oranžový motorový vůz 830 232-5 byl při chvíli odpočinku v depu Prešov vyfotografován 7. 6. 1993.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 660 pix192 KiB

830232a.jpg
Dvojice "Kredenců" 830 232-5 a 830 231-7 přiváží vlak MOs 9208 Bardejov – Prešov do zastávky Vaniškovce 24. 2. 1999.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 690 pix163 KiB

830232c.jpg
Motorový vlak vedený vozem 830 232-5 se v žst. Hanušovce nad Topľou křižoval s rychlíkem taženým lokomotivou 754 070-1 dne 23. 2. 2005.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 600 pix141 KiB

830235b.jpg
Ještě plně provozní stroj M262.0235 se s osobním vlakem připravuje k odjezdu z libereckého nádraží 21. 6. 1979.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 640 pix182 KiB

830235a.jpg
Vyhořelá skříň motorového vozu 830 235-8 se povalovala v prostoru depa v Brně-Maloměřicích 20. 8. 1996.
Foto: David Prause   800 × 600 pix141 KiB

830236b.jpg
"Dunihlav" M262.0236 postával mezi výkony v prostorách depa Děčín 21. 6. 1991.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 670 pix191 KiB

830236c.jpg
V kolejišti depa Liberec stojí odstaven motorový vůz 830 236-6 společně s neznámou lokomotivou řady 742 - rok 1993.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 650 pix169 KiB

830236a.jpg
Sluníčko těsně nad obzorem shlíží na "Kredence" 830 236-6 posunujícího na nádraží v Turnově 22. 2. 1995.
Foto: David Prause   1024 × 670 pix185 KiB

830237c.jpg
Ještě červeno-žlutý vůz 830 237-4 byl v prostoru depa Vrútky vyfotografován 1. 8. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix120 KiB

830237b.jpg
V prostoru depa Čadca odpočíval mezi výkony motorový vůz 830 237-4 dne 3. 5. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix160 KiB

830237a.jpg
Ačkoliv brány Vagonky Tatra Studénka opustil vůz M 262.0238 jako poslední vyrobený, sloužil jen krátce a sám jako jeho 12 mladších kolegů skončil ohnivou cestou. A tak aureolu nejvyššího čísla po desítky let nesl vůz M 262.0237, později 830 237-4. Před výpravní budovu přechodové stanice Skalité tento vůz čekal na čas svého odjezdu dopoledne 20. 2. 1998.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix239 KiB


Zobrazeno 21 z celkem 286 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.