Typový výkres motorového vozu řady M262.0 v provedení 2. výrobní série.
Foto: Rosťa Kolmačka
3950 × 1024 pix
738 KiB
Schéma uspořádání jednotlivých agregátů na motorovém voze M262.0 3. výrobní série.
Sbírka: Rosťa Kolmačka
2020 × 1000 pix
495 KiB
Půdorys motorového vozu řady M262.0 (reprodukce z příručky pro strojvedoucí).
Sbírka: Rosťa Kolmačka
1600 × 460 pix
137 KiB
Schéma provedení a rozvodů stabilního hasícího zařízení na motorovém voze řady M262.0 (reprodukce z příručky pro strojvedoucí).
Sbírka: Rosťa Kolmačka
1890 × 768 pix
259 KiB
Nákres podvozku motorového vozu řady M262.0 (reprodukce z příručky pro strojvedoucí).
Sbírka: Rosťa Kolmačka
1300 × 768 pix
208 KiB
Pohled na vyvázaný běžný podvozek motorového vozu 830 154-1 i se zavázaným hnacím agregátem.
Foto: Petr Turek
1024 × 750 pix
297 KiB
Cenný snímek z haly bohumínského depa zachycuje kromě tří motorářů a čtyř strojvedoucích také vyvázaný běžný podvozek s motorem patřící v pozadí na zvedácích zvednutému vozu M262.0213. Pozornost si jistě zaslouží i v pozadí stojící motorový vůz GANZ řady M275.1.
Foto: Milan Kněžík Sbírka: Ing. Jiří Adamovský
1024 × 680 pix
257 KiB
Interiér přední (velké) kabiny motorového vozu 830 159-0. Pod krytem s koženkovým svrchním potahem v popředí se ukrývá hnací agregát uložený na podvozku vozu.
Foto: Pavel Kolorenč ml.
1024 × 720 pix
197 KiB
Pohled do interiéru motorového vozu 830 159-0.
Foto: Pavel Kolorenč ml.
1024 × 680 pix
160 KiB
Unikátní snímek jednoho ze dvou prototypových podvozků, které byly ještě před vyrobením řady M262.0 zkoušeny pod osobním vozem Calm 4-7031. Snímek pochází z archívu VÚKV Praha.
Sbírka: Ing. Ivo Mahel
1024 × 660 pix
227 KiB
Prototypový podvozek zavázaný za účelem odzkoušení před výrobou řady M262.0 pod vozem Calm 4-7031. Snímek pochází z archívu VÚKV Praha rok 1947.
Sbírka: Ing. Ivo Mahel
1024 × 670 pix
160 KiB
Zobrazeno 11 z celkem 286 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.