Sériové stroje řady 820 čísel 101 až 120


820102a.jpg
Na závěsu osobního vlaku byla vzorně opečovávaná M240.0102 vyfotografována v Červené Skale - červenec 1986.
Foto: Pavol Kukučík   Sbírka: Radoslav Macháček800 × 600 pix148 KiB

820102b.jpg
Stále naleštěná a plně provozní 820 102-2 přivezla do stanice Bánovo vlak Os 22133 dne 21. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix195 KiB

820102c.jpg
Na závěsu motorového vlaku Os 22132 vedeného vozem 820 119-6 se 820 102-2 představuje na ozubnicové trati Pohronská Polhora - Zbojské 21. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix223 KiB

820103a.jpg
Už řádně oprýskaná 820 103-0 byla vyfotografována u nástupiště pro zaměstnanecké vlaky v Maťovcích 29. 8. 1998.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix154 KiB

820108a.jpg
Tehdy naprosto všední setkání sesterských vozů M240.0108 a M240.0092 vyobrazuje snímek pořízený v Brezně - červenec 1986.
Foto: Pavol Kukučík   Sbírka: Radoslav Macháček800 × 600 pix142 KiB

820110b.jpg
"Singrovka" 820 110-5 se pod číslem Os 19702 připravuje odjet z hlavního nádraží v Praze do Košic (nevěřte všemu co je psáno!) 9. 6. 1997.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 720 pix237 KiB

820110c.jpg
Za nádherného letního počasí přiváží vůz 820 110-5 hrstku cestujících do stanice Praha-Zličín 9. 8. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix172 KiB

820110d.jpg
Snad nic na tomto zdařilém záběru vozu 820 110-5 nenasvědčuje tomu, že byl snímek pořízen na okraji velkoměsta - v Praze-Zličíně dne 9. 8. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix149 KiB

820110a.jpg
Už natrvalo neprovozní vůz 820 110-5 čekal v depu Kladno na odvoz k likvidaci 8. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix135 KiB

820112a.jpg
Vzácný obrázek z ACHP Vlkoš vyobrazuje jeden z mála vozů řady M240.0 odprodaných do vlečkového provozu, stroj M240.0112, a to krátce před jeho fyzickou likvidací - 14. 10. 1994.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix191 KiB

820113f.jpg
Na vlečce podniku LET Kunovice sloužící motorový vůz 820 113-9 byl ještě v nátěru se žlutými proužky na čelech zachycen na domovské vlečce 12. 4. 1988.
Sbírka: Petr Doubravský800 × 600 pix99 KiB

820113a.jpg
"Singrovka" 820 113-9 LETu Kunovice stojí ve společnosti čtveřice "Pilštyků" odstavena v depu Veselí nad Moravou - rok 1998.
Foto: Zdeněk Sladký   800 × 600 pix101 KiB

820113b.jpg
Už po definitivním ukončení dopravy zaměstnanců po domovské vlečce sály 820 113-9 a 820 012-3 nečinně odstaveny v areálu kunovického LETu 27. 10. 1999.
Foto: Zdeněk Sladký   800 × 600 pix94 KiB

820113d.jpg
Na prahu své další "životní etapy" postával v depu Brno dolní už do soukromých rukou odprodaný vůz 820 113-9 dne 6. 3. 2001.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix77 KiB

820113k.jpg
Pod hlavičkou brněnského spolku KPKV začal motorový vůz 820 113-9 pro radost přátel železnice navštěvovat mnohá místa, která nejsou vlakem běžně dosažitelná. Na nádražíčko v Židlochovicích vůz zavítal 17. 4. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix135 KiB

820113l.jpg
Motorový vůz 820 113-9 byl také jedním z posledních, který navštívil koncové nádraží místní dráhy ve Ždánicích, a to 17. 4. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix163 KiB

820113m.jpg
V rámci série zvláštních jízd po běžně neprovozovaných lokálkách jižní Moravy projíždí 820 113-9 po trati nedaleko někdejší zastávky Mouchnice na lokálce do Koryčan 17. 4. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix124 KiB

820113n.jpg
Čtyři měsíce po ukončení pravidelné dopravy na dnes již zrušené trati Kyjov - Mutěnice přijela 820 113-9 do kdysi velmi rušné stanice Dubňany 17. 4. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix147 KiB

820113c.jpg
V rámci narozeninové jízdy dorazil motorový vůz 820 113-9 dne 16. 6. 2007 do stanice Znojmo.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix150 KiB

820113g.jpg
Pro potěchu duší a objektivů skupiny železničních fandů zavítala 820 113-9 také na vlečku podniku ČKD Blansko, a to dne 26. 4. 2008.
Foto: Bc. Martin Šarman   800 × 600 pix229 KiB

820113h.jpg
Přímo před vjezdem do ČKD Blansko zapózoval vůz 820 113-9 před objektivy fotoaparátů 26. 4. 2008.
Foto: Bc. Martin Šarman   800 × 600 pix211 KiB

820113e.jpg
Nejvzdálenějším přechodným působištěm vozu 820 113-9 v rámci celého jeho "života" byly Doupovské lokálky, kde stroj po celé léto roku 2009 zajišťoval víkendovou dopravu. U obce Pětipsy byl nádherně zachycen 23. 8. 2009.
Foto: Ing. Ondřej Janiš   800 × 600 pix161 KiB

820113i.jpg
V rámci zvláštních jízd na tradiční Výlov Hradeckého rybníka si "Singrovka" 820 113-9 jeden víkend projížděla také lokálku mezi Kojetínem a Tovačovem. Právě z Tovačova pochází snímek pořízený 18. 10. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix153 KiB

820113j.jpg
Po celkem 14-ti víkendových výletech do Tovačova čeká při západu slunce vůz 820 113-9 v Kojetíně na čas svého odjezdu do domovského Brna 18. 10. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix163 KiB

820115a.jpg
Krátce před fyzickou likvidací byl v prostoru depa Tisovec pořízen dokumentační snímek vraku vozu M240.0115 - 1. 9. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix162 KiB

820116b.jpg
Na trati před stanicí Tisovec byl motorový vůz 820 116-2 hezky z nadhledu vyfotografován 17. 7. 1995.
Foto: Ing. Ivan Kolář   1200 × 820 pix545 KiB

820116a.jpg
V roli vlaku Os 22134 projížděl motorový vůz 820 116-2 úsekem ozubnicové trati Zbojské - Bánovo 19. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix264 KiB

820117a.jpg
Tisovecký vůz 820 117-0 se ještě s dalším blíže neurčitelným kolegou představuje na snímku z Jesenského, který je z 9. 11. 1995.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix130 KiB

820118a.jpg
Jeden z nejmladších vozů řady, stroj 820 118-8, postával v depu Poprad-Tatry odstaven 13. 2. 1998.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix105 KiB

820119a.jpg
Nádherný hromadný snímek strojů 820 119-6, 820 116-2 a 721 021-4 s vedle stojícím vozem 820 082-6 pochází z Jesenského ze dne 3. 8. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix177 KiB



Zobrazeno 30 z celkem 198 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.