Na závěsu osobního vlaku byla vzorně opečovávaná M240.0102 vyfotografována v Červené Skale - červenec 1986.
Foto: Pavol Kukučík Sbírka: Radoslav Macháček
800 × 600 pix
148 KiB
Stále naleštěná a plně provozní 820 102-2 přivezla do stanice Bánovo vlak Os 22133 dne 21. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
195 KiB
Na závěsu motorového vlaku Os 22132 vedeného vozem 820 119-6 se 820 102-2 představuje na ozubnicové trati Pohronská Polhora - Zbojské 21. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
223 KiB
Už řádně oprýskaná 820 103-0 byla vyfotografována u nástupiště pro zaměstnanecké vlaky v Maťovcích 29. 8. 1998.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
154 KiB
Tehdy naprosto všední setkání sesterských vozů M240.0108 a M240.0092 vyobrazuje snímek pořízený v Brezně - červenec 1986.
Foto: Pavol Kukučík Sbírka: Radoslav Macháček
800 × 600 pix
142 KiB
"Singrovka" 820 110-5 se pod číslem Os 19702 připravuje odjet z hlavního nádraží v Praze do Košic (nevěřte všemu co je psáno!) 9. 6. 1997.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 720 pix
237 KiB
Za nádherného letního počasí přiváží vůz 820 110-5 hrstku cestujících do stanice Praha-Zličín 9. 8. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
172 KiB
Snad nic na tomto zdařilém záběru vozu 820 110-5 nenasvědčuje tomu, že byl snímek pořízen na okraji velkoměsta - v Praze-Zličíně dne 9. 8. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
149 KiB
Už natrvalo neprovozní vůz 820 110-5 čekal v depu Kladno na odvoz k likvidaci 8. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
135 KiB
Vzácný obrázek z ACHP Vlkoš vyobrazuje jeden z mála vozů řady M240.0 odprodaných do vlečkového provozu, stroj M240.0112, a to krátce před jeho fyzickou likvidací - 14. 10. 1994.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
191 KiB
Na vlečce podniku LET Kunovice sloužící motorový vůz 820 113-9 byl ještě v nátěru se žlutými proužky na čelech zachycen na domovské vlečce 12. 4. 1988.
Sbírka: Petr Doubravský
800 × 600 pix
99 KiB
"Singrovka" 820 113-9 LETu Kunovice stojí ve společnosti čtveřice "Pilštyků" odstavena v depu Veselí nad Moravou - rok 1998.
Foto: Zdeněk Sladký
800 × 600 pix
101 KiB
Už po definitivním ukončení dopravy zaměstnanců po domovské vlečce sály 820 113-9 a 820 012-3 nečinně odstaveny v areálu kunovického LETu 27. 10. 1999.
Foto: Zdeněk Sladký
800 × 600 pix
94 KiB
Na prahu své další "životní etapy" postával v depu Brno dolní už do soukromých rukou odprodaný vůz 820 113-9 dne 6. 3. 2001.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
77 KiB
Pod hlavičkou brněnského spolku KPKV začal motorový vůz 820 113-9 pro radost přátel železnice navštěvovat mnohá místa, která nejsou vlakem běžně dosažitelná. Na nádražíčko v Židlochovicích vůz zavítal 17. 4. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
135 KiB
Motorový vůz 820 113-9 byl také jedním z posledních, který navštívil koncové nádraží místní dráhy ve Ždánicích, a to 17. 4. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
163 KiB
V rámci série zvláštních jízd po běžně neprovozovaných lokálkách jižní Moravy projíždí 820 113-9 po trati nedaleko někdejší zastávky Mouchnice na lokálce do Koryčan 17. 4. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
124 KiB
Čtyři měsíce po ukončení pravidelné dopravy na dnes již zrušené trati Kyjov - Mutěnice přijela 820 113-9 do kdysi velmi rušné stanice Dubňany 17. 4. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
147 KiB
V rámci narozeninové jízdy dorazil motorový vůz 820 113-9 dne 16. 6. 2007 do stanice Znojmo.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
150 KiB
Pro potěchu duší a objektivů skupiny železničních fandů zavítala 820 113-9 také na vlečku podniku ČKD Blansko, a to dne 26. 4. 2008.
Foto: Bc. Martin Šarman
800 × 600 pix
229 KiB
Přímo před vjezdem do ČKD Blansko zapózoval vůz 820 113-9 před objektivy fotoaparátů 26. 4. 2008.
Foto: Bc. Martin Šarman
800 × 600 pix
211 KiB
Nejvzdálenějším přechodným působištěm vozu 820 113-9 v rámci celého jeho "života" byly Doupovské lokálky, kde stroj po celé léto roku 2009 zajišťoval víkendovou dopravu. U obce Pětipsy byl nádherně zachycen 23. 8. 2009.
Foto: Ing. Ondřej Janiš
800 × 600 pix
161 KiB
V rámci zvláštních jízd na tradiční Výlov Hradeckého rybníka si "Singrovka" 820 113-9 jeden víkend projížděla také lokálku mezi Kojetínem a Tovačovem. Právě z Tovačova pochází snímek pořízený 18. 10. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
153 KiB
Po celkem 14-ti víkendových výletech do Tovačova čeká při západu slunce vůz 820 113-9 v Kojetíně na čas svého odjezdu do domovského Brna 18. 10. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
163 KiB
Krátce před fyzickou likvidací byl v prostoru depa Tisovec pořízen dokumentační snímek vraku vozu M240.0115 - 1. 9. 2000.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
162 KiB
Na trati před stanicí Tisovec byl motorový vůz 820 116-2 hezky z nadhledu vyfotografován 17. 7. 1995.
Foto: Ing. Ivan Kolář
1200 × 820 pix
545 KiB
V roli vlaku Os 22134 projížděl motorový vůz 820 116-2 úsekem ozubnicové trati Zbojské - Bánovo 19. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
264 KiB
Tisovecký vůz 820 117-0 se ještě s dalším blíže neurčitelným kolegou představuje na snímku z Jesenského, který je z 9. 11. 1995.
Foto: Pavel Stejskal
800 × 600 pix
130 KiB
Jeden z nejmladších vozů řady, stroj 820 118-8, postával v depu Poprad-Tatry odstaven 13. 2. 1998.
Foto: Pavel Stejskal
800 × 600 pix
105 KiB
Nádherný hromadný snímek strojů 820 119-6, 820 116-2 a 721 021-4 s vedle stojícím vozem 820 082-6 pochází z Jesenského ze dne 3. 8. 1994.