Sériové stroje řady 820 čísel 081 až 100


820081a.jpg
Na osobních vlacích stále poctivě sloužící "Singrovky" 820 081-8 a 820 039-6 se v Pohronské Polhoře setkaly 10. 11. 1995.
Foto: Pavel Stejskal   1024 × 690 pix261 KiB

820081b.jpg
Podobně jako řada jiných kolegů skončila také 820 081-8 svůj život ve vyhořelém a prohnutém stavu! Snímek ji vyobrazuje odstavenou ve Zbojské 19. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix219 KiB

820082b.jpg
Třiatřicetileté motorové legendy 820 082-6 a 820 097-4 byly v aktivní službě zdokumentovány v Brezně 19. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 690 pix255 KiB

820082a.jpg
Ve stanici Tisovec se k dalšímu traťovému výkonu připravoval motorový vůz 820 082-6 dne 15. 7. 1998.
Foto: Michal Borský   800 × 600 pix116 KiB

820083a.jpg
Už v roce 1992 za plnohodnotný muzejní stroj považovaný moravskoveselský vůz M240.0083 se účastnil oslav v dalekém Kořenově 29. 6. 1992.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix132 KiB

820083b.jpg
Dnes již sešrotovaná, původně však pro muzejní využívání plánovaná "Singrovka" 820 083-4 zavítala do staničky Svatobořice na dnes již zrušené lokálce z Kyjova do Mutěnic 29. 4. 1994.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix145 KiB

820083c.jpg
Nádherný a cenný záběr skvostu mezi moravskoveselskými motorovými vozy, stroje M240.0083, byl v traťovém úseku Dubňany - Mutěnice pořízen 29. 4. 1994.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix204 KiB

820083d.jpg
"Singrovka" M240.0083 se zúčastnila také kavalkády vozidel při oslavách 150 let Dráhy olomoucko-pražské v České Třebové. Dnes již neexistuje ani tento vůz, ani přeložený traťový úsek mezi Dlouhou Třebovou a Odbočkou Parník. Snímek z kavalkády je z 26. 8. 1995.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix140 KiB

820086b.jpg
Vzpomínkou na zlatou éru provozu řady M240.0 nechť je tento snímek motorového vozu M240.0086, který právě s osobním vlakem zastavil v zastávce Dedinky - červenec 1986.
Foto: Pavol Kukučík   Sbírka: Radoslav Macháček800 × 600 pix168 KiB

820086a.jpg
Po boku "Ťapky" 721 108-9 stála "Singrovka" 820 086-7 před remízou ve stanici Spišské Podhradie 26. 11. 2000.
Sbírka: Ing. Ivan Kolář1200 × 760 pix346 KiB

820086c.jpg
Pro vozbu zaměstnaneckých vlaků stále hojně používaný vůz 820 086-7 bývá od roku 2008 pro svůj špatný stav využíván často pouze jako vůz tažený lokomotivou řady 721, sám jezdí už relativně málo. V Hanisce pri Kosičiách byl vůz zvěčněn 2. 3. 2009.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix126 KiB

820089f.jpg
Mohykánem se v rámci své řady v depu Česká Třebová stal vůz 820 089-1, který byl ještě v pravidelném provozu v Pečkách vyfotografován 6. 4. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix137 KiB

820089a.jpg
V roli výstavního exponátu se vůz 820 089-1 představuje na snímku z Chornic pořízeném 18. 9. 1999.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix102 KiB

820089c.jpg
Od ukončení své služby v roli provozní zálohy v Pečkách bývá vůz 820 089-1 často odstaven poblíž zadní točny v depu Česká Třebová. Takto tam smutně postával také 27. 10. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix96 KiB

820089d.jpg
V rozsáhlém prostoru depa Česká Třebová stála "Singrovka" 820 089-1 odstavena dne 27. 10. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix114 KiB

820089e.jpg
Po vyhotovení nového "polomáčeného" nátěru se vůz M240.0089 několikrát široké veřejnosti představil v čele nostalgických vlaků. Na jednom z nich projíždí úsekem trati mezi Lipovou Lázní-zastávkou a Lipovou Lázní 1. 5. 2002.
Foto: Michal Prefeta   800 × 600 pix187 KiB

820089b.jpg
Až do dalekého Kořenova zavítal se zvláštním motorovým vlakem vůz 820 089-1 dne 29. 6. 2002.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 750 pix282 KiB

820091a.jpg
Při sólo jízdě v roli osobního vlaku zastavil motorový vůz M240.091 v Hroznětíně 31. 7. 1968.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1024 × 660 pix154 KiB

820093a.jpg
Po prázdninách poprvé opět vůz 820 093-3 rozvážel děti do škol. V Pohronské Poľhoře byl za stálého prázdninového počasí zachycen 1. 9. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix161 KiB

820094a.jpg
"Singrovka" M240.0094 postává na jedné z kolejí v depu Brezno před dalším nasazením do provozu - červenec 1986.
Foto: Pavol Kukučík   Sbírka: Radoslav Macháček800 × 600 pix165 KiB

820094b.jpg
Na hranici depa v Tisovci stála k službě pohotová 820 094-1 odstavena 1. 9. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix158 KiB

820096a.jpg
Motorový vůz M240.0096 přijel v čele soupravy osobního vlaku do Lanšperku 5. 12. 1985.
Foto: Jiří Adolf   800 × 600 pix96 KiB

820097a.jpg
Už dost obitá 820 097-4 projížděla coby adhezní vlak Os 22129 ozubnicovým traťovým úsekem Zbojské - Bánovo 19. 8. 1997.
Foto: Petr Kapoun   730 × 1024 pix388 KiB

820099a.jpg
Ještě před zprůjezdněním trati do Německa přivezla 820 099-0 skupinu cestujících na provizorní zastávku v Hraničné - únor 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix129 KiB

820099b.jpg
Během otáčení na točně depa Karlovy Vary byl obraz vozu 820 099-0 vepsán do citlivého pásku negativu 27. 4. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix93 KiB

820100b.jpg
Díky svému lehce atypickému nátěru nezaměnitelný vůz 820 100-6 podjížděl hlavní trať cestou z horního na dolní nádraží v Karlových Varech 7. 1. 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix121 KiB

820100d.jpg
Přes dnes už zpustlý nádherný kamenný viadukt mezi Horním Slavkovem a zastávkou Údolí přejížděl motorový vůz 820 100-6 dne 27. 4. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix114 KiB

820100c.jpg
Jedinečná "Singrovka" 820 100-6 přejíždí mostek přes Mezní potok nedaleko Rotavy 8. 6. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix119 KiB

820100e.jpg
Ve stanici Rotava se motorový vůz 820 100-6 setkal s parní lokomotivou 8. 6. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix133 KiB

820100a.jpg
Už dost zašlý a minimálně využívaný vůz 820 100-6 stál v domovském depu v Karlových Varech odstaven 8. 2. 2001.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix129 KiB

820100f.jpg
Také vůz 820 100-6 se dočkal obnovy nátěru do "původní" podoby po vyrobení a přesunu do muzejního depa ČD v Lužná u Rakovníka, odkud je i snímek z 26. 4. 2003.
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix196 KiB


Zobrazeno 31 z celkem 198 dostupných snímků této řady a celkem 13291 fotografií na stránkách.