Motorový vůz 820 047-9 čekal na své další cestující ve stanici Plaveč 28.10.1994.
Foto: Pavel Chomjak
800 × 600 pix
160 KiB
Na trati nedaleko stanice Poprad-Tatry byl pod vrcholky slovenských velehor zachycen vůz 820 042-0 dne 13.2.1998.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora
800 × 600 pix
113 KiB
Už v obnoveném původním nátěru bylo možné motorový vůz 820 042-0 zastihnout v depu Poprad-Tatry 13.2.2002.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
122 KiB
V roli zadního hnacího vozu v motorovém "Pantografu" přijela 820 042-0 do stanice Veľké Kapušany 23.3.2002.
Foto: Ondrej Krajňák
800 × 600 pix
133 KiB
Do pohraniční stanice Potůčky dorazil s osobním vlakem vůz M240.0044 za nádherného zimního dne 10.1.1982.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
112 KiB
Náročným provozem už značně opotřebený motorový vůz 820 045-3 odpočíval u točny depa Karlovy Vary 12.6.1994.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
138 KiB
Ještě červeno-žlutý vůz 820 046-1 dorazil na provizorní (tehdy konečnou) zastávku v Hraničné 3.6.1995.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
136 KiB
V rámci jednoho z úplně posledních turnusových výkonů "Singrovek" v Česku zavítala 820 046-1 do stanice Lysá nad Labem 28.3.2001.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
141 KiB
Doslova portrét motorového vozu 820 046-1 vznikl v Rudné u Prahy 15.5.2002.
Sbírka: Ing. Ivan Kolář
1200 × 780 pix
342 KiB
Do cíle své cesty po "Pražských lokálkách" se blížil vůz 820 046-1, když přijížděl do Hostivic dne 30.5.2002.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
179 KiB
Někdy v první polovině 80. let byl v depu v Trenčianské Teplé zdokumentován tehdy obyčejný motorový vůz M240.0047.
Foto: Zdeněk Nantl Sbírka: Ladislav Kroul
1024 × 650 pix
219 KiB
I přes svůj pokročilý věk velice dobře vypadající vůz 820 047-9 čekal v depu Margecany na další nasazení do provozu 29.1.1996.
Foto: Pavel Chomjak
800 × 600 pix
130 KiB
V depu Zvolen se stále plně provozní motorový vůz 820 047-9 objevil 28.5.1998.
Foto: Jozef Sarňák
800 × 600 pix
184 KiB
Momentálně neprovozní stroj M240.0048 stál u budovy depa ve Spišské Nové Vsi odstaven 7.1.1986.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
107 KiB
Vzhledově už dost zašlá, přesto provozuschopná 820 048-7 čekala v depu Spišská Nová Ves na další příležitost projet se po trati 19.8.1997.
Foto: Ladislav Kroul
1024 × 690 pix
221 KiB
Po absolvování provozního ošetření stála 820 048-7 před jednou z hal depa Spišská Nová Ves 28.8.1998.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
156 KiB
Ještě před starou výpravní budovou v Kralupech nad Vltavou se M240.0052 představuje ve společni vozu M152.0037 dne 2.4.1982.
Foto: Ing. Petr Ovsenák Sbírka: Roman Skopal
800 × 600 pix
138 KiB
V roli osobního "vlaku" přijela sólo 820 054-5 do stanice Spišské Podhradie 2.3.1998.
Foto: Vít Kopecký
800 × 600 pix
116 KiB
Už dost oprýskaná "Singrovka" 820 054-5 postávala jako provozní záloha v depu Spišská Nová Ves 28.8.1998.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
149 KiB
Na dnes už neopakovatelném záběru projíždí vůz 820 056-0 skalním zářezem trati u Horního Slavkova 27.4.1996.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
134 KiB
Nádherný motorový vůz 820 056-0 zastavil na dnes už pustém nádražíčku v Horním Slavkově 27.4.1996.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
144 KiB
Zašlou slávu provozu karlovarských "Singrovek" připomíná tento záběr vozu 820 056-0 na mostě mezi zastávkami Loket-předměstí a Údolí 27.4.1996.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
133 KiB
Po lokálce u Krásného Jezu se pozvolna kolébá vůz 820 056-0 při své rozlučkové jízdě s touto tratí 31.5.1996.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
124 KiB
Motorové vozy 820 056-0 a 810 056-2 se ve stanici Krásný Jez setkaly v poslední den provozu řady 820 na zdejších tratích - 31.5.1996.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
131 KiB
"Singrovka" 820 056-0 předvádí svůj nový barevný kabátek na výstavě v Kladně-Dubí 23.2.1997.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
147 KiB
Jedním z úplně posledních turnusových výkonů řady 820 v Česku byla vozba vlaků mezi Mělníkem a Lysou nad Labem. Právě do Lysé se na snímku z nádraží v Mělníku připravuje odjet vůz 820 056-0 dne 7.9.2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
110 KiB
Motorový vůz 820 056-0 čeká v Mělníku na své další cestující, které brzy odveze směrem na Lysou nad Labem 7.9.2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
107 KiB
"Singrovka" 820 056-0 posunovala po nádraží v Lysé nad Labem 7.9.2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
151 KiB
V kralupském depu, kdysi plném motorových vozů řady M240.0, stála poslední zdejší provozní "Singrovka" 820 056-0 jako memento odstavena 8.7.2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
152 KiB
Dva karlovarští veteráni, motorový vůz 820 057-8 a lokomotiva 735 261-0, se v domovském depu bok po boku sešli 27.4.1996.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
109 KiB
Kolegyně 820 057-8 a 820 068-5 se setkaly ve stanici Chodov 1.6.1996.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
111 KiB
Motorový vůz 820 057-8 se v Chodově připravoval k odjezdu na lokálku do Nové Role 1.6.1996.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
124 KiB
Při své pravidelné okružní jízdě po "Pražských lokálkách" zastavil vůz 820 057-8 v zastávce Praha-Holyně 23.9.1999.
Foto: Vít Kopecký
800 × 600 pix
162 KiB
Kolem dvouramenného mechanického návěstidla před Rudnou u Prahy projížděla "Singrovka" 820 057-8 dne 10.7.2000.
Foto: Michal Prefeta
800 × 600 pix
86 KiB
Krátce po příjezdu z Prahy do Hostivic se motorový vůz 820 057-8 připravuje na zpáteční cestu 3.8.2001.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
129 KiB
Zobrazeno 35 z celkem 198 dostupných snímků této řady a celkem 12580 fotografií na stránkách.