Sériové stroje řady 820 čísel 041 až 060
Motorový vůz
820 047-9
čekal na své další cestující ve stanici Plaveč 28.10.1994.
Foto:
Pavel Chomjak
800 × 600 pix
160 KiB
Na trati nedaleko stanice Poprad-Tatry byl pod vrcholky slovenských velehor zachycen vůz
820 042-0
dne 13.2.1998.
Foto:
Ing. Zdeněk Sýkora
800 × 600 pix
113 KiB
Už v obnoveném původním nátěru bylo možné motorový vůz
820 042-0
zastihnout v depu Poprad-Tatry 13.2.2002.
Foto:
Tomáš Orlík
800 × 600 pix
122 KiB
V roli zadního hnacího vozu v motorovém "Pantografu" přijela
820 042-0
do stanice Veľké Kapušany 23.3.2002.
Foto:
Ondrej Krajňák
800 × 600 pix
133 KiB
Do pohraniční stanice Potůčky dorazil s osobním vlakem vůz
M240.0044
za nádherného zimního dne 10.1.1982.
Foto:
Ladislav Kroul
800 × 600 pix
112 KiB
Náročným provozem už značně opotřebený motorový vůz
820 045-3
odpočíval u točny depa Karlovy Vary 12.6.1994.
Foto:
Ladislav Kroul
800 × 600 pix
138 KiB
Ještě červeno-žlutý vůz
820 046-1
dorazil na provizorní (tehdy konečnou) zastávku v Hraničné 3.6.1995.
Foto:
Ladislav Fric
800 × 600 pix
136 KiB
V rámci jednoho z úplně posledních turnusových výkonů "Singrovek" v Česku zavítala
820 046-1
do stanice Lysá nad Labem 28.3.2001.
Foto:
Karel Martinák
800 × 600 pix
141 KiB
Doslova portrét motorového vozu
820 046-1
vznikl v Rudné u Prahy 15.5.2002.
Sbírka:
Ing. Ivan Kolář
1200 × 780 pix
342 KiB
Do cíle své cesty po "Pražských lokálkách" se blížil vůz
820 046-1
, když přijížděl do Hostivic dne 30.5.2002.
Foto:
Tomáš Orlík
800 × 600 pix
179 KiB
Někdy v první polovině 80. let byl v depu v Trenčianské Teplé zdokumentován tehdy obyčejný motorový vůz
M240.0047
.
Foto:
Zdeněk Nantl
Sbírka:
Ladislav Kroul
1024 × 650 pix
219 KiB
I přes svůj pokročilý věk velice dobře vypadající vůz
820 047-9
čekal v depu Margecany na další nasazení do provozu 29.1.1996.
Foto:
Pavel Chomjak
800 × 600 pix
130 KiB
V depu Zvolen se stále plně provozní motorový vůz
820 047-9
objevil 28.5.1998.
Foto:
Jozef Sarňák
800 × 600 pix
184 KiB
Momentálně neprovozní stroj
M240.0048
stál u budovy depa ve Spišské Nové Vsi odstaven 7.1.1986.
Foto:
Ladislav Kroul
800 × 600 pix
107 KiB
Vzhledově už dost zašlá, přesto provozuschopná
820 048-7
čekala v depu Spišská Nová Ves na další příležitost projet se po trati 19.8.1997.
Foto:
Ladislav Kroul
1024 × 690 pix
221 KiB
Po absolvování provozního ošetření stála
820 048-7
před jednou z hal depa Spišská Nová Ves 28.8.1998.
Foto:
Petr Kapoun
800 × 600 pix
156 KiB
Ještě před starou výpravní budovou v Kralupech nad Vltavou se
M240.0052
představuje ve společni vozu
M152.0037
dne 2.4.1982.
Foto:
Ing. Petr Ovsenák
Sbírka:
Roman Skopal
800 × 600 pix
138 KiB
V roli osobního "vlaku" přijela sólo
820 054-5
do stanice Spišské Podhradie 2.3.1998.
Foto:
Vít Kopecký
800 × 600 pix
116 KiB
Už dost oprýskaná "Singrovka"
820 054-5
postávala jako provozní záloha v depu Spišská Nová Ves 28.8.1998.
Foto:
Petr Kapoun
800 × 600 pix
149 KiB
Na dnes už neopakovatelném záběru projíždí vůz
820 056-0
skalním zářezem trati u Horního Slavkova 27.4.1996.
Foto:
Ladislav Fric
800 × 600 pix
134 KiB
Nádherný motorový vůz
820 056-0
zastavil na dnes už pustém nádražíčku v Horním Slavkově 27.4.1996.
Foto:
Ladislav Fric
800 × 600 pix
144 KiB
Zašlou slávu provozu karlovarských "Singrovek" připomíná tento záběr vozu
820 056-0
na mostě mezi zastávkami Loket-předměstí a Údolí 27.4.1996.
Foto:
Ladislav Fric
800 × 600 pix
133 KiB
Po lokálce u Krásného Jezu se pozvolna kolébá vůz
820 056-0
při své rozlučkové jízdě s touto tratí 31.5.1996.
Foto:
Ladislav Fric
800 × 600 pix
124 KiB
Motorové vozy
820 056-0
a
810 056-2
se ve stanici Krásný Jez setkaly v poslední den provozu řady 820 na zdejších tratích - 31.5.1996.
Foto:
Ladislav Fric
800 × 600 pix
131 KiB
"Singrovka"
820 056-0
předvádí svůj nový barevný kabátek na výstavě v Kladně-Dubí 23.2.1997.
Foto:
Petr Kapoun
800 × 600 pix
147 KiB
Motorový vůz
820 056-0
čeká v Mělníku na své další cestující, které brzy odveze směrem na Lysou nad Labem 7.9.2000.
Foto:
Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
107 KiB
"Singrovka"
820 056-0
posunovala po nádraží v Lysé nad Labem 7.9.2000.
Foto:
Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
151 KiB
V kralupském depu, kdysi plném motorových vozů řady M240.0, stála poslední zdejší provozní "Singrovka"
820 056-0
jako memento odstavena 8.7.2003.
Foto:
Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
152 KiB
V čele historického vlaku do Kořenova právě opouští motorový vůz
M240.0056
Dolní Polubný 7.8.2021.
Foto:
Rosťa Kolmačka
1200 × 770 pix
526 KiB
Dva karlovarští veteráni, motorový vůz
820 057-8
a lokomotiva
735 261-0
, se v domovském depu bok po boku sešli 27.4.1996.
Foto:
Ladislav Fric
800 × 600 pix
109 KiB
Kolegyně
820 057-8
a
820 068-5
se setkaly ve stanici Chodov 1.6.1996.
Foto:
Ladislav Fric
800 × 600 pix
111 KiB
Motorový vůz
820 057-8
se v Chodově připravoval k odjezdu na lokálku do Nové Role 1.6.1996.
Foto:
Ladislav Fric
800 × 600 pix
124 KiB
Při své pravidelné okružní jízdě po "Pražských lokálkách" zastavil vůz
820 057-8
v zastávce Praha-Holyně 23.9.1999.
Foto:
Vít Kopecký
800 × 600 pix
162 KiB
Kolem dvouramenného mechanického návěstidla před Rudnou u Prahy projížděla "Singrovka"
820 057-8
dne 10.7.2000.
Foto:
Michal Prefeta
800 × 600 pix
86 KiB
Pro nadměrnou korozi a zborcení skříně definitivně odstavený (ač stále provozuschopný) motorový vůz
820 057-8
stál v depu Tanvald odstaven 9.8.2021.
Foto:
Rosťa Kolmačka
1200 × 790 pix
476 KiB
Zobrazeno
35
z celkem
198
dostupných snímků této řady a celkem
13030
fotografií na stránkách.