Ještě červeno-žlutá 820 021-4 se ve stanici Neratovice připravovala k další jízdě 3. 3. 2001.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
111 KiB
Pro budoucí muzejní využití předurčený vůz 820 021-4 byl ještě v aktivní službě zdokumentován v Neratovicích 24. 4. 2001.
Foto: Lubomír Hemiš
800 × 600 pix
94 KiB
Na koncovém nádraží v Milovicích se 820 021-4 chystá k odjezdu do Prahy na konci vlaku Os 25637 dne 22. 5. 2001.
Sbírka: Ing. Ivan Kolář
1200 × 750 pix
439 KiB
Krátce před natřením do "polomáčeného" barevného schématu odjíždí 820 021-4 z Prahy hl.n. 14. 9. 2002.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
139 KiB
Čerstvě do historizující podoby uvedený vůz 820 021-4 se v mladoboleslavském depu připravuje na zvláštní jízdu na Mělnické vinobraní 20. 9. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
195 KiB
Už plnohodnotný "muzejní" motorový vůz M240.0021 se v čele jednoho ze svých prvních historických vlaků představuje v Kralupech nad Vltavou - květen 2004.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
130 KiB
I historické vozidlo M240.0021 muselo pro nedostatek vozidel často vypomáhat v běžném provozu. Snímek jej zachycuje v Železném Brodě 9. 8. 2006.
Foto: Lukáš Košťál
800 × 600 pix
153 KiB
Nečekaný konec "života" nadějného historického vozidla 820 021-4 přinesl požár tohoto vozu na trati mezi Kořenovem a Harrachovem, ke kterému došlo 10. 12. 2006.
Foto: Jaroslav Wagner
800 × 600 pix
194 KiB
Jen oči pro pláč zůstanou každému fandovi historické techniky při pohledu na zcela zničený motorový vůz 820 021-4 na osudném místě mezi Kořenovem a Harrachovem 10. 12. 2006.
Foto: Jaroslav Wagner
1024 × 690 pix
309 KiB
O žáru skázonosného ohně vypovídá tento záběr vyhořelého interiéru vozu 820 021-4, ze kterého naštěstí stihli všichni cestující i obsluha vlaku včas uniknout - 10. 12. 2006.
Foto: Jaroslav Wagner
800 × 600 pix
157 KiB
Denodenní využívání veteránu 820 021-4 jako náhrady za moderní řadu 843 na sklonově nejnáročnější trati v ČR významně přispělo k hrůznému konci vozu, jehož vrak ležel "pohozen" na nádraží v Kořenově 4. 5. 2007.
Foto: Jaroslav Wagner
1024 × 690 pix
205 KiB
Zničená skříň kdysi tak pěkného a historicky cenného motorového vozu 820 021-4 čekala na rozložení na nádraží v Kořenově ještě 4. 5. 2007.
Foto: Jaroslav Wagner
800 × 600 pix
152 KiB
Ještě v době, kdy byly vozy M240.0 naprosto všední součástí provozu ČSD, odpočíval vůz M240.0023 v depu Karlovy Vary 23. 4. 1982.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
140 KiB
"Singrovka" M240.0024 se z výkonu na trati vrací do domovského depa v Karlových Varech 6. 10. 1981.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
126 KiB
Pod lesnatými vrchy Slovenského ráje čekala 820 026-3 v depu Margecany na další práci 24. 4. 1998.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
143 KiB
Ještě docela obyčejná "Singrovka" M240.0028 (budoucí zásahový vůz Chemopetrolu Litvínov) postávala mezi výkony v depu v Chocni 26. 9. 1982.
Foto: Zdeněk Nantl Sbírka: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
157 KiB
Čtyřvozový motorový vlak, vedený vozem M240.0030, přijíždí coby pravidelný osobní vlak do stanice Krásný Jez v roce 1980.
Foto: Jiří Šenk
1200 × 790 pix
613 KiB
Před odjezdem na úvrať a lokálku do Nové Role byl motorový vůz 820 030-5 vyfotografován v Chodově 27. 4. 1996.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
98 KiB
Dnes již neopakovatelný obrázek - 820 030-5 vyčkává ve stanici Krásný Jez příkazu k odjezdu na dnes již neprovozovanou trať do Nového Sedla u Lokte 26. 5. 1996.
Foto: Lubomír Hemiš
800 × 600 pix
160 KiB
Z hlavního nádraží v Praze se 820 030-5 připravovala vyjet na vyhlídkovou jízdu do Hostivic 2. 6. 1999.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
120 KiB
"Singrovka" 820 030-5 byla ještě v aktivní službě zdokumentována na "Pražském Semeringu" 27. 7. 1999.
Foto: Michal Prefeta
800 × 600 pix
132 KiB
Už neprovozní 820 030-5 čeká spolu s lokomotivou 721 067-7 v kladenském depu na odvoz do šrotu 3. 8. 2001.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
94 KiB
Dvojice hydraulik v podobě "Singrovky" M240.0032 a neznámé "Karkulky" společně v depu Spišská Nová Ves čeká na další nasazení do provozu 7. 1. 1986.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
111 KiB
Na čele motorového vlaku se 820 032-1 připravuje opustit stanici Margecany 29. 1. 1996.
Foto: Pavel Chomjak
800 × 600 pix
120 KiB
Mezi zvedáky v depu Margecany bylo možné vůz 820 032-1 zastihnout dne 24. 4. 1998.
Foto: Ladislav Kroul
1024 × 690 pix
195 KiB
Co vše dokáže udělat s motorovým vozem řady 820 jeho úhlavní nepřítel - koroze - to dokazuje snímek motorového vozu 820 033-6 pořízený v Chomutově krátce před jeho sešrotováním - rok 1997.
Foto: Petr Čejchan
800 × 600 pix
147 KiB
Pod falešným označením 820 033-6 se v depu Brno dolní ukrýval skutečný motorový vůz 820 063-6, který vyobrazuje snímek z 23. 3. 2002.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
107 KiB
Na dolním nádraží v Karlových Varech vznikl tento skvělý boční záběr "Singrovky" M240.0034 - rok 1969.
Foto: Jiří Maurenz Sbírka: Ladislav Kroul
1024 × 670 pix
230 KiB
Po trati mezi stanicemi Chodov a Nové Sedlo u Lokte "uháněl" motorový vůz 820 035-4 dne 1. 6. 1996.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
82 KiB
Při chvilce odpočinku mezi traťovými výkony byla 820 035-4 zachycena v depu v Karlových Varech 29. 6. 1996.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
126 KiB
Už vyřazené motorové vozy 820 035-4 a 820 020-6 čekaly v prostorách bývalého depa Všetaty na odvoz k likvidaci 3. 2. 2001.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
114 KiB
Východoslovenský krasavec 820 036-2 se vyhříval na sluníčku v depu Haniska pri Košiciach 12. 8. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
177 KiB
V domovském depu v Hanisce pri Košiciach stál vůz 820 036-2 odstaven také 17. 2. 1997.
Foto: Ondrej Krajňák
800 × 600 pix
103 KiB
Na viaduktu v úseku Zbojská - Bánovo na jediné slovenské normálněrozchodné ozubnicové trati byl vůz 820 039-6 depa Tisovec zachycen 15. 7. 1998.
Foto: Ondrej Krajňák
800 × 600 pix
148 KiB
Zobrazeno 34 z celkem 198 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.