S dnes už nestojícím cukrovarem v pozadí byl motorový vůz 811 082-7 v Kojetíně vyfotografován 5. 4. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
151 KiB
Kompletní prototypová jednotka 811 082/494 zavítala do Kojetína dne 10. 5. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
155 KiB
Motorový vůz 811 082-7 byl v plné rychlosti zachycen u Kojetína 21. 6. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
128 KiB
Motorová jednotka 811 082/494 čeká v Kojetíně na čas svého odjezdu do Kroměříže pochmurného dne 3. 9. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
146 KiB
Jiný pohled na jednotku 811 082/494 vznikl také v Kojetíně 3. 9. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
143 KiB
Už samostatně sloužící vůz 811 082-7 přivezl osobní vlak do Kroměříže 31. 1. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
121 KiB
Již na novém působišti, v Rakovníku, zastihl objektiv fotoaparátu vůz 811 082-7 dne 12. 2. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
106 KiB
Motorový vůz 811 082-7 byl v depu Rakovník "protáčen" 12. 2. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
118 KiB
V pauze mezi výkony stál vůz 811 082-7 odstaven v depu v Kralupech nad Vltavou 7. 1. 2008.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
113 KiB
Setkání prototypových rekonstrukcí řady 810 - tak by se dal nazvat tento snímek motorových vozů 811 082-7 a 812 613-8, který pochází z Masarykova nádraží v Praze z 22. 2. 2008.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
151 KiB
Motorový vůz 811 082-7 posunoval po nádraží v Rakovníku 28. 3. 2008.
Foto: Michal Vildman
800 × 600 pix
165 KiB
V prostoru depa v Kralupech nad Vltavou odpočíval mezi výkony vůz 811 082-7 dne 28. 5. 2008.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
150 KiB
Sólo jedoucí vůz 811 082-7 projížděl po násypu trati v Rakovníku 6. 6. 2008.
Foto: Michal Vildman
800 × 600 pix
184 KiB
U jednoho z nástupišť stanice Kralupy nad Vltavou čeká na čas svého odjezdu motorový vlak, tvořený vozem 811 082-7, dne 17. 6. 2008.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
157 KiB
Motorová jednotka 811 494/082 se v Rožnově pod Radhoštěm připravuje k odjezdu do Kojetína 10. 4. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
135 KiB
Zánovní jednotka 811 494/082 zastavila v Bystřici pod Hostýnem 10. 4. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 715 pix
223 KiB
Jednotka s hnacími vozy 811 494-4 a 811 082-7 přijela na krátkou návštěvu do Kojetína za časného rána dne 21. 6. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
164 KiB
S ještě neupravenými dálkovými světly odjíždí motorový vůz 811 494-4 v čele rekonstruované jednotky z Kojetína do Ostravy 10. 7. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
152 KiB
Po ostravském hlavním nádraží posunoval motorový vůz 811 494-4 dne 6. 7. 2001.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
122 KiB
Rekonstruovaný vůz 811 494-4 již v nové úpravě (dálkové světlo) posunoval s přípojnými vozy řady 010 v Kroměříži 31. 1. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
117 KiB
V době, kdy se prototyp 811 494-4 už pozvolna loučil s běžným provozem v srdci Moravy, se vůz zúčastnil výstavy v Přerově 16. 9. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
147 KiB
V čele vlaku tvořeného nerekonstruovanými vozy řady 010 přijel motorový vůz 811 494-4 do Lašovic 5. 8. 2006.
Foto: Petr Doubravský
1024 × 670 pix
184 KiB
Přes jeden z mostů v Rakovníku přejížděl sólo vůz 811 494-4 dne 13. 3. 2008.
Foto: Michal Vildman
800 × 600 pix
98 KiB
Na nádraží Praha-Masarykovo čeká prototypový vůz 811 494-4 na povolení k odjezdu do Kralup 29. 3. 2008.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
147 KiB
"Rekobus" 811 494-4 přijíždí do Kralup nad Vltavou za slunečného dne 2. 6. 2008.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
150 KiB
Motorový vůz 811 494-4 zastavil u nástupiště stanice Kralupy nad Vltavou 8. 6. 2008.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
142 KiB
Zobrazeno 26 z celkem 29 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.