Sériové vozy řady 810 čísel 600 až 678


810618a.jpg
Po trati u Třebovic v Čechách projíždí "vlak" vedený sólo vozem 810 618-9 dne 3. 3. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix152 KiB

810623a.jpg
Slovenský motorák 810 623-9 přejíždí v čele osobního vlaku viadukt mezi Ráztočnou a Handlovou 21. 2. 2004.
Foto: Radek Čupr   800 × 600 pix220 KiB

810623b.jpg
S vlakem MOs 8745 do Kysaku se připravuje k odjezdu vůz 810 623-9 na nádraží v Prešově 4. 6. 2008.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix135 KiB

810626b.jpg
Elegantní vůz 810 626-2 z SPD Prievidza vyjíždí z tunelu k vjezdovému návěstidlu stanice Horná Štubňa 14. 9. 2007.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix250 KiB

810626a.jpg
Motorové legendy 721 126-1 a 810 626-2 čekají na další práci v prievidzském depu 20. 4. 2008.
Foto: Martin Třískala   1024 × 665 pix259 KiB

810630a.jpg
Traťovým úsekem Bolehošť - Týniště nad Orlicí projíždí motorový vůz 810 630-4 s Os 5109 dne 13. 3. 2006.
Foto: Miroslav Procházka   800 × 600 pix172 KiB

810632a.jpg
Sólo vůz 810 632-0 se coby Os 19309 blíží ke stanici Pečky 11. 6. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix152 KiB

810635a.jpg
Do stanice Pelhřimov zavítal motorový vůz 810 635-3 dne 19. 10. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix131 KiB

810646a.jpg
Před historicky cennou budovou depa v Táboře čeká vůz 810 646-0 na provozní ošetření 22. 2. 2007.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix173 KiB

810646b.jpg
Díky výluce se na paprscích rotundy depa Veselí nad Lužnicí sešly společně motorové vozy 809 179-5, 809 163-9, 810 646-0, 810 053-9 a 810 075-2 dne 2. 6. 2007.
Foto: Martin Třískala   1024 × 630 pix203 KiB

810653a.jpg
Při posunu ve stanici Vilémov u Kadaně se shodně natřené vozy 810 653-6 a 810 665-0 setkaly 7. 8. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix148 KiB

810653b.jpg
"Krabička" 810 653-6 stojí spolu s dalšími kolegyněmi připravena k dalšímu výjezdu na trať v prostoru depa v Chomutově 30. 6. 2007.
Foto: Pavel Dvořák   800 × 600 pix162 KiB

810656a.jpg
Pěkný Slovenský motorový vůz 810 656-9 byl v Hronské Dúbravě zdokumentován 23. 5. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix104 KiB

810663a.jpg
Poslední ranní křižování v dnes už opustěné stanici Dubňany na lokálce Mutěnice – Kyjov se v podání veselských vozů 810 663-5 a 810 640-3 uskutečnilo v poslední pracovní den GVD 1997/98, dne 22. 5. 1998.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 655 pix183 KiB

810664a.jpg
Z místního depa do ještě nerekonstruované stanice Kroměříž vyjíždí se dvěma vozy "Skleník" 810 664-3 dne 6. 6. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix135 KiB

810666c.jpg
"Ďábelský" vůz 810 666-8 byl v čele úctyhodného vlaku vozů 810 a 010 zachycen v tehdejší stanici Kadaň-město 5. 5. 1997.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix110 KiB

810666a.jpg
Motorové vozy 810 666-8, 810 653-6 a 810 665-0 posunovaly ve stanici Vilémov u Kadaně 7. 8. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix121 KiB

810666b.jpg
Jako "zapomenutý konec světa" vypadala stanice Kadaňský Rohozec, když sem zavítal vůz 810 666-8 dne 7. 8. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix166 KiB

810678a.jpg
810 678-3 je posledním sériovým vozem řady. Z výroby měl nainstalováno mazání okolků a dostal také (tehdy) novou povrchovou úpravu skříně - Kroměříž 22. 1. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix97 KiB

810678b.jpg
Plně obsazený odpolední motorový vlak odvážel z Kroměříže do Kojetína vůz 810 678-3 dne 15. 4. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 745 pix297 KiB


Zobrazeno 20 z celkem 218 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.