Po trati u Třebovic v Čechách projíždí "vlak" vedený sólo vozem 810 618-9 dne 3. 3. 2005.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
152 KiB
Slovenský motorák 810 623-9 přejíždí v čele osobního vlaku viadukt mezi Ráztočnou a Handlovou 21. 2. 2004.
Foto: Radek Čupr
800 × 600 pix
220 KiB
S vlakem MOs 8745 do Kysaku se připravuje k odjezdu vůz 810 623-9 na nádraží v Prešově 4. 6. 2008.
Foto: Pavel Chomjak
800 × 600 pix
135 KiB
Elegantní vůz 810 626-2 z SPD Prievidza vyjíždí z tunelu k vjezdovému návěstidlu stanice Horná Štubňa 14. 9. 2007.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
250 KiB
Motorové legendy 721 126-1 a 810 626-2 čekají na další práci v prievidzském depu 20. 4. 2008.
Foto: Martin Třískala
1024 × 665 pix
259 KiB
Traťovým úsekem Bolehošť - Týniště nad Orlicí projíždí motorový vůz 810 630-4 s Os 5109 dne 13. 3. 2006.
Foto: Miroslav Procházka
800 × 600 pix
172 KiB
Sólo vůz 810 632-0 se coby Os 19309 blíží ke stanici Pečky 11. 6. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
152 KiB
Do stanice Pelhřimov zavítal motorový vůz 810 635-3 dne 19. 10. 2005.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
131 KiB
Před historicky cennou budovou depa v Táboře čeká vůz 810 646-0 na provozní ošetření 22. 2. 2007.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
173 KiB
Díky výluce se na paprscích rotundy depa Veselí nad Lužnicí sešly společně motorové vozy 809 179-5, 809 163-9, 810 646-0, 810 053-9 a 810 075-2 dne 2. 6. 2007.
Foto: Martin Třískala
1024 × 630 pix
203 KiB
Při posunu ve stanici Vilémov u Kadaně se shodně natřené vozy 810 653-6 a 810 665-0 setkaly 7. 8. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
148 KiB
"Krabička" 810 653-6 stojí spolu s dalšími kolegyněmi připravena k dalšímu výjezdu na trať v prostoru depa v Chomutově 30. 6. 2007.
Foto: Pavel Dvořák
800 × 600 pix
162 KiB
Pěkný Slovenský motorový vůz 810 656-9 byl v Hronské Dúbravě zdokumentován 23. 5. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
104 KiB
Poslední ranní křižování v dnes už opustěné stanici Dubňany na lokálce Mutěnice – Kyjov se v podání veselských vozů 810 663-5 a 810 640-3 uskutečnilo v poslední pracovní den GVD 1997/98, dne 22. 5. 1998.
Foto: Leoš Tomančák
1024 × 655 pix
183 KiB
Z místního depa do ještě nerekonstruované stanice Kroměříž vyjíždí se dvěma vozy "Skleník" 810 664-3 dne 6. 6. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
135 KiB
"Ďábelský" vůz 810 666-8 byl v čele úctyhodného vlaku vozů 810 a 010 zachycen v tehdejší stanici Kadaň-město 5. 5. 1997.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
110 KiB
Motorové vozy 810 666-8, 810 653-6 a 810 665-0 posunovaly ve stanici Vilémov u Kadaně 7. 8. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
121 KiB
Jako "zapomenutý konec světa" vypadala stanice Kadaňský Rohozec, když sem zavítal vůz 810 666-8 dne 7. 8. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
166 KiB
810 678-3 je posledním sériovým vozem řady. Z výroby měl nainstalováno mazání okolků a dostal také (tehdy) novou povrchovou úpravu skříně - Kroměříž 22. 1. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
97 KiB
Plně obsazený odpolední motorový vlak odvážel z Kroměříže do Kojetína vůz 810 678-3 dne 15. 4. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 745 pix
297 KiB
Zobrazeno 20 z celkem 218 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.