Dokumentace k řadě & bonusy


810nakres.jpg
Typový výkres typu M152.0 (později řada 810).
Sbírka: Rosťa Kolmačka1820 × 1024 pix296 KiB

810schema.jpg
Schéma typu M152.0.
Sbírka: Rosťa Kolmačka1320 × 1024 pix248 KiB

810podvhna.jpg
Výkres sestavení hnacího podvozku motorového vozu řady M152.0 (dnes 810).
Sbírka: Vlastimil Chroustovský1024 × 1435 pix293 KiB

810podvbez.jpg
Výkres sestavení běžného podvozku motorového vozu řady M152.0 (dnes 810).
Sbírka: Vlastimil Chroustovský1024 × 1530 pix288 KiB

810001stitek.jpg
Výrobní štítek někdejšího prototypu M151.0001, dnes MD-1-1.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix150 KiB

810002stitek.jpg
Výrobní štítek někdejšího prototypu M152.0002, dnes 810 002-6.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix108 KiB

810stitek.jpg
Výrobní štítek motorového vozu 810 071-1.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix135 KiB

810001podvozek.jpg
Pohled na podvozek někdejšího prototypu M151.0001, dnes měřícího vozu MD-1-1.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix156 KiB

810002WC.jpg
Prototypový vůz 810 002-6 má kromě jiných odlišností dodnes také jinak umístěné vchodové dveře na WC.
Foto: Rosťa Kolmačka   600 × 800 pix100 KiB

810kabi1.jpg
Pohled do kabiny prototypu 810 002-6 s několikrát modernizovaným řídícím pultem.
Foto: Karel Mikolášek   800 × 600 pix124 KiB

810kabi2.jpg
Kabina běžného sériového motorového vozu 810 386-3.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix135 KiB

810kabi3.jpg
Řídící pult motorového vozu 810 386-3.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix126 KiB

810kabi4.jpg
Pohled na klasický řídící pult vozu 810 478-8.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix120 KiB

810461kabi1.jpg
Na řídícím pultu vozu 810 461-4 je odlišně umístěna palivová páka (vedle brzdiče BS2), změněno je uspořádání tlačítek, místo tlačítka převodovky je zde přepínač rovina-hory. Motor vozu má elektronický stavěč otáček a řídící systém Intelo.
Foto: Vlastimil Chroustovský   800 × 600 pix145 KiB

810461kabi2.jpg
Pohled na taktéž mírně pozměněný boční pult vozu 810 461-4.
Foto: Vlastimil Chroustovský   800 × 600 pix118 KiB

810inter1.jpg
Oddíl pro cestující v prototypovém voze 810 002-6; rozdíly proti sériovým vozům jsou ze snímku dobře patrné.
Foto: Karel Mikolášek   800 × 600 pix100 KiB

810inter2.jpg
Klasickou podobu interiéru běžného sériového vozu řady 810 reprezentuje snímek salonu vozu 810 478-8.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix135 KiB

810inter3.jpg
Oddílu pro cestující ve voze 810 071-1 jasně dominují nové látkové potahy sedadel.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix151 KiB

810290inter.jpg
Z pohledu cestujících asi nejzásadnější inovací vozů řady 810 je dosazení nových sedadel s opěrkami hlavy. Podobu interiéru s velkými sedadly znázorňuje snímek ze salonu vozu 810 290-7.
Foto: Stanislav Plachý   800 × 600 pix156 KiB

810blok.jpg
Motor jednoho z vozů řady 810 s názorně proraženým blokem....
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix112 KiB

Bzmot203.jpg
Podobu pro Maďarsko vyráběných motorových vozů obdobných naší řadě 810 zachycuje tento snímek motorového vozu Bzmot 203 na nádraží Budapest-Nyugati Pályaudvar pořízený 12. 1. 2000.
Foto: Albert Nagy   800 × 600 pix98 KiB

Bzmot403.jpg
Některé z původem českých motorových vozů vyrobených pro Maďarsko byly ve Studénce rekonstruovány na luxusní provedení InterPici, které reprezentuje také vůz Bzmot 403, vyfotografovaný na nádraží Nyugati Pályaudvar v Budapešti - srpen 2000.
Foto: Albert Nagy   800 × 600 pix94 KiB


Zobrazeno 22 z celkem 218 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.