Na nádraží v Martině dorazila s nákladním vlakem lokomotiva T679.0021 dne 24. 7. 1985.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
122 KiB
Zhruba rok před svým vyřazením byla T679.0021 zastižena na trati u Podkriváně na postrku nákladního vlaku - rok 1986.
Foto: Ivo Valent
800 × 600 pix
164 KiB
Na dveře zvolenských lokomotiv bylo už během roku 1987 doplněno nové označení, které se oficiálně začalo používat až od 1. 1. 1988. S ním byl v depu Zvolen vyfotografován také stroj 776 021-8 dne 13. 9. 1987.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 790 pix
371 KiB
Už více než rok odstavená 776 021-8 čeká na svou další budoucnost v depu Zvolen 31. 7. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
125 KiB
Značně sešlá "Cé-nula" 776 021-8 chátrá v depu Zvolen - rok 1989.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
104 KiB
Vraky lokomotiv 776 021-8, 776 027-5 a 776 013-5 stály v Nových Zámcích odstavené 3. 2. 1992.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
108 KiB
Sice neprovozní, ale ještě žaluziemi nad chladícími ventilároty na střeše vybavený stroj T679.0022 se nám představuje na snímku z depa Zvolen ze dne 23. 7. 1985.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
151 KiB
Lokomotiva T679.0022 byla při posunu na zvolenském nákladním nádraží zdokumentována 13. 9. 1987.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 770 pix
426 KiB
Po trati u Kriváně projížděla sólo se od postrku vracející T679.0022 dne 30. 1. 1991.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
135 KiB
Zubožené vraky kdysi tak pěkných "Pomerančů" 776 022-6 a 776 014-3 chátraly v Devínské Nové Vsi ještě 28. 8. 1996.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
143 KiB
Lokomotiva 776 023-4 výrobního čísla 6000 čekala na dokončení (bohužel nedůsledných a ve finále neúspěšných) jednání o jejím muzejním zachování v prostorách depa Zvolen 13. 9. 1987.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 780 pix
359 KiB
Plánovaná muzejní T679.0023 stála spolu se strojem T679.0002 odstavena ve zvolenském depu 14. 2. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
130 KiB
Neprovozní lokomotivy T678.0001, 781 123-5, T679.0015, 781 061-7 a T679.0023 byly v zadní části zvolenského depa vyfotografovány 30. 7. 1991.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
109 KiB
Již jen k likvidaci odsouzené "Pomeranče" 775 001-1, 776 015-0 a 776 023-4 stály na "kolejích smrti" v depu Zvolen 30. 7. 1991.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
112 KiB
Zvolenská "Cé-nula" T679.0024 čekala na vyvazovací opravu v prostorách ŽOS Nymburk 19. 8. 1979.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
130 KiB
Momentálně neprovozní stroj T679.0024 byl v depu Zvolen zdokumentován 2. 10. 1986.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
126 KiB
Lokomotiva T679.0024 uhání sólo po trati nedaleko Podkriváně v mlhavém ránu dne 22. 11. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 800 pix
252 KiB
Ve stanici Lovinobaňa čekala T679.0024 na odjezd k dalšímu vlaku 22. 11. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
108 KiB
Na postrku uhelného vlaku projíždí T679.0024 známým zářezem trati u Podkriváně 23. 11. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 810 pix
652 KiB
Na samém konci své provozní éry byla T679.0024 zastižena na trati nedaleko Podkriváně 24. 11. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 800 pix
404 KiB
Tento zdařilý portrét lokomotivy T679.0025 vznikl ve zvolenském depu 2. 10. 1986.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
129 KiB
Dvojice strojů T679.0025 a T678.0007 čeká na další práci ve Zvolenu 14. 2. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
121 KiB
"Cé-nula" T679.0025 posunovala po zvolenské nákladové stanici 14. 2. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
132 KiB
Červené krasavice T679.0025 a T679.0019 se ve Zvolenu sešly 14. 2. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
100 KiB
Na trati u zastávky Slatinka byl s nákladním vlakem vyfotografován stroj T679.0025 za mrazivého dne 15. 2. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
113 KiB
V červnu 1988 si lokomotivní čety vlastními silami natřely stroj T679.0025, který se pak stal chloubou zvolenského depa. Bohužel však "život" této krasavice ukončil střet se silničním vozidlem na přejezdu u Rimavské Seče dne 29. 12. 1990.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
131 KiB
Na postrku nákladního vlaku byla T679.0025 zastižena v traťovém úseku Kriváň - Detva 13. 5. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
116 KiB
"Pomeranč" T679.0025 reprezentoval svou řadu na výstavě v Břeclavi 25. 6. 1989.
Foto: Peter Krajňák
800 × 600 pix
100 KiB
Jednoduchým a přitom dokonalým dojmem působí konstrukce řady T679.0, kterou na výstavě v Břeclavi zastupovala T679.0025 dne 25. 6. 1989.
Foto: Bohdan Ociepka
1024 × 680 pix
154 KiB
Ještě další záběr lokomotivy 776 025-9 byl na výstavě v Břeclavi ke 150 letům železnice v Československu pořízen 29. 6. 1989.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 800 pix
341 KiB
Lokomotiva 776 025-9 byla v činné službě zdokumentována ve Zvolenu 2. 8. 1989.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
116 KiB
"Cé-nula" 776 025-9 se ve Zvolenu připravovala na další traťový výkon dne 12. 8. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
90 KiB
Ještě oranžový stroj T679.026 byl ve Čremošném zastižen při jízdě s vlakem R 48 "Horehronec" v roce 1973.
Foto: Ing. Bohumil Pokorný
1200 × 800 pix
368 KiB
Povrchově značně zašlá T679.0026 posunovala v Hronské Dúbravě 2. 5. 1980.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
145 KiB
V čele nákladního vlaku byla nedaleko Kriváně zastižena lokomotiva T679.0026 dne 13. 4. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
88 KiB
Už definitivně vyřazená T679.0026 stála na okraji zvolenského depa odstavena 30. 7. 1991.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
83 KiB
Poslední vyrobený "Pomeranč" T679.0027 (už v předstihu s novým označením 776 027-5 na dveřích) byl ve zvolenském depu zachycen 13. 9. 1987.
Sbírka: Ladislav Havránek
1200 × 800 pix
417 KiB
Poslední vyrobený "Pomeranč", stroj T679.0027, čeká na nákladovém nádraží ve Zvolenu na čas svého odjezdu s nákladním vlakem 12. 8. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
98 KiB
Jiný pohled na stejný vlak s lokomotivou T679.0027 v čele pochází také ze Zvolena z 12. 8. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
146 KiB
Neznámá "Cé-nula" T679.0 prováží nákladní vlak po trati u Podkriváně - rok 1985.
Foto: Ivo Valent
800 × 600 pix
125 KiB
Zobrazeno 40 z celkem 183 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.